abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97149580
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:05 schreef Bankfurt het volgende:
Waarom wordt een "Bankfurt the agent" topic toegelaten in BNW ? .... }:|

Dat is toch tegen de forum-regels ?
Wat mij betreft mag het topic ook gesloten worden. Immers, als we geen namen mogen noemen in posts waarmee mensen persoonlijk worden aangevallen, waarom dan wel een heel topic toestaan dat daarop gericht is?
Wel begrijp ik het punt van lavenderr; het moet geen grote verrassing zijn voor BF dat hij deze vorm van aandacht krijgt na alle ongenuanceerde grootspraak. Jaren terug heb ik 'm daar volgens mij al voor gewaarschuwd, evenals lambiekje. Die overigens ook regelmatig genoemd word in hetzelfde topic.

Trouwens, lieve mods. Willen jullie een beetje letten op de hoeveelheid censuur mbt reacties van users op uispraken van anderen die niet door de beugel kunnen? Zo sprak ik lambiekje aan op name-calling, op een mijns inziens nette, onderbouwde wijze, en is dat gedeelte van mijn reactie volledig weggehaald. Het komt op mij nu over alsof ik zelf een reactie geplaatst zou hebben die niet toegestaan is. Ik denk dat het niet veel kwaad kan wanneer ook users elkaar aanspreken op onbehoorlijk gedrag. Dat gebeurt irl ook al te weinig, naar mijn mening dan.

Ik houd het voortaan wel weer bij 'Foei!' ;)
  Moderator zondag 22 mei 2011 @ 12:36:08 #202
249559 crew  Lavenderr
pi_97149934
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:25 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat mij betreft mag het topic ook gesloten worden. Immers, als we geen namen mogen noemen in posts waarmee mensen persoonlijk worden aangevallen, waarom dan wel een heel topic toestaan dat daarop gericht is?
Wel begrijp ik het punt van lavenderr; het moet geen grote verrassing zijn voor BF dat hij deze vorm van aandacht krijgt na alle ongenuanceerde grootspraak. Jaren terug heb ik 'm daar volgens mij al voor gewaarschuwd, evenals lambiekje. Die overigens ook regelmatig genoemd word in hetzelfde topic.

Trouwens, lieve mods. Willen jullie een beetje letten op de hoeveelheid censuur mbt reacties van users op uispraken van anderen die niet door de beugel kunnen? Zo sprak ik lambiekje aan op name-calling, op een mijns inziens nette, onderbouwde wijze, en is dat gedeelte van mijn reactie volledig weggehaald. Het komt op mij nu over alsof ik zelf een reactie geplaatst zou hebben die niet toegestaan is. Ik denk dat het niet veel kwaad kan wanneer ook users elkaar aanspreken op onbehoorlijk gedrag. Dat gebeurt irl ook al te weinig, naar mijn mening dan.

Ik houd het voortaan wel weer bij 'Foei!' ;)
Ik heb alleen het gedeelte weggehaald wat ik bij Lambiekje al geedit had.
Jouw reactie is blijven staan. Die was idd netjes en onderbouwd.
Waar gehakt wordt vallen spaanders. Soms is het beter even te wachten met quoten tot de mods de gelegenheid hebben gehad om te editten, waar nodig.
pi_97158244
Begrijpelijk, bedankt voor de toelichting! :)
pi_97244721
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nou moet je niet zo raar gaan doen zeg. "Op de agenda" samen met data in de toekomst wordt gewoon gelezen als 'dit zit er aan te komen', en dus als een voorspelling. Je hebt het zelfs over een "dreigende rampenreeks" met bijbehorende tijdspanne :D
Tijdspanne in een scenario als beargumenteerde "mogelijkheid".
pi_97244777
quote:
4s.gif Op donderdag 19 mei 2011 14:04 schreef Bastard het volgende:
Goed, alle betrokkenen zijn gesproken over het insinuatie debacel en over kleinerend en zuigend gedrag.
Ik geloof dat alle deelnemers van goede wil zijn en graag een volwaardig en volwassen topic zien waarin ruimte is voor een discussie.
Afgesproken is dat kleinerend/gezuig/getroll gedrag geedit dan wel genote word, bij voldoende aanleiding zullen de mods dat verder moeten spelen om dat geklier uit te bannen.
We weten allemaal van ons zelf wanneer we te geprikkeld zijn om normaal te reageren, neem van mij aan, doe het dan even niet. Neem een paar slokken water, schep een luchtje en kom dan weer terug en probeer het gewoon opnieuw of gewoon niet.
Scheelt een hoop frustratie die zoals we gemerkt hebben, lang kan blijven hangen.
Geef elkaar ook eens wat meer credit en speling, iedereen kan wel eens een off day hebben, het heeft weinig zin om dan na een paar weken daar nog steeds kribbig om te reageren.
C'est ca.
Ah, nu lees ik het pas; heel goed.

Ben blij dat dat Bankfurt-agent topic dicht is; dat was wel erg kinderachtig.
pi_97334696
Hey Bastard, was reclame maken voor bedrijven in signatures niet verboden op Fok! ?
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:11:17 #207
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97334877
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:07 schreef Gray het volgende:
Hey Bastard, was reclame maken voor bedrijven in signatures niet verboden op Fok! ?
Geen idee, volgens mij niet.. hoezo? :)
The truth was in here.
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:12:55 #208
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97334962
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:11 schreef Bastard het volgende:

[..]

hahaha
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:11:53 #209
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97339992
uncalled for

quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:17 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]En voor je het weet komen er mensen als oompa die ze lukraak gaan beschuldigen van het 'niet hebben weten te voorkomen van zus of zo', en eindigen ze nog op de brandstapel.
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_97343524
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:11 schreef oompaloompa het volgende:
uncalled for

[..]

Wat bedoel je daarmee?

Ik las je duidelijk stellen dat paranormaal begaafde mensen de 'hele wereld zouden kunnen helpen' en dat het egoïstisch was dat ze hun gaven voor zich hielden.

Kan je wel met een of ander paper komen slingeren, maar ik zie je gewoon beschuldigingen uiten op basis van onbewijsbare aannames.

En dat is precies wat ik zei:

quote:
En voor je het weet komen er mensen als oompa die ze lukraak gaan beschuldigen van het 'niet hebben weten te voorkomen van zus of zo', en eindigen ze nog op de brandstapel.
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:49:11 #211
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97343931
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:40 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee?

Ik las je duidelijk stellen dat paranormaal begaafde mensen de 'hele wereld zouden kunnen helpen' en dat het egoïstisch was dat ze hun gaven voor zich hielden.

Kan je wel met een of ander paper komen slingeren, maar ik zie je gewoon beschuldigingen uiten op basis van onbewijsbare aannames.

[..]

Dat vind ik nog steeds egoïstisch ja
Hoef je alleen niet te gaan impliceren dat mensen "zoals ik" er voor zorgen dat dat soort mensen doodgemaakt worden :?
pi_97345376
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:49 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat vind ik nog steeds egoïstisch ja
Hoef je alleen niet te gaan impliceren dat mensen "zoals ik" er voor zorgen dat dat soort mensen doodgemaakt worden :?
Brandstapel kan ook figuurlijk zijn, en ik verwees naar jou omdat je opmerking een prima illustratie was voor de houding waar ik op doelde.

Ik denk niet dat het verstandig is om aan zaken die we niet kennen en begrijpen alvast beschuldigingen te gaan ophangen; dat schept niet het juiste klimaat.
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:43:12 #213
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97346368
Was ook wel een klein beetje spijkers op laag water vond ik Oompa...
The truth was in here.
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:12:54 #214
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97350018
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:43 schreef Bastard het volgende:
Was ook wel een klein beetje spijkers op laag water vond ik Oompa...
Ik vond het erg beschuldigend en het leek me sowieso niet vruchtbaar voor de discussie om in die thread op dit soort persoonlijke beschuldigingen in te gaan maar soit
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:24:16 #215
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97350494
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:12 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik vond het erg beschuldigend en het leek me sowieso niet vruchtbaar voor de discussie om in die thread op dit soort persoonlijke beschuldigingen in te gaan maar soit
Je kan het je ook niet zo erg aan willen trekken. ;)
The truth was in here.
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:44:16 #216
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97351354
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:24 schreef Bastard het volgende:

[..]

Je kan het je ook niet zo erg aan willen trekken. ;)
Ik vind het ook goed hoor nu. Ik wilde alleen even laten weten dat ik het niet tof vond en het leek me beter dat hier te doen dan in die thread. Verwacht er voor de rest ook niks over o.i.d. :)

Wilde alleen even zeggen; dit gaat te fur
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:45:36 #217
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97351400
quote:
7s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:44 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik vind het ook goed hoor nu. Ik wilde alleen even laten weten dat ik het niet tof vond en het leek me beter dat hier te doen dan in die thread.
Dat vind ik wel supertof idd. ^O^
The truth was in here.
pi_97453850
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:11 schreef Bastard het volgende:

[..]

Omdat je sig linkt naar een webwinkel?

Kan zijn dat het alleen niet toegestaan was als het je eigen bedrijf was. Het deed me denken aan Verrekijker, die altijd bronvermeldingen plaatste naar zijn eigen site, terwijl zijn OP's net niet genoeg info verschaften.

Maar ik denk dat mijn reactie een beetje gekleurd is door mijn aversie naar homeopathie, paranormale geneeswijzen ivm commerciele doeleinden, terwijl de effectiviteit aantoonbaar nét boven het placebo-effect ligt. :( :)

Vandaar dat ik het even vroeg. ;)
pi_97454131
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:40 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee?

[..]

Ik interpreteer het net als oompa, niets om echt kwaad om te worden, maar de suggestie die je maakte, met vermelding van oompa droeg op geen enkele manier bij aan het punt dat je probeer te maken. Een steek onder water, zou ik het noemen.

No big deal, wel uncalled for. :)
  maandag 30 mei 2011 @ 08:03:31 #220
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97485497
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:23 schreef Gray het volgende:

Maar ik denk dat mijn reactie een beetje gekleurd is door mijn aversie naar homeopathie, paranormale geneeswijzen ivm commerciele doeleinden, terwijl de effectiviteit aantoonbaar nét boven het placebo-effect ligt. :( :)
Kijk dat wist ik ook niet ^O^
En ontopic, vlgs mij is het geen probleem maar zal het eens gaan navragen.
The truth was in here.
pi_97560264
BTW: de Illuminati zijn nu zeker niet aan het slapen, en vrolijk zijn ze al helemaal niet.
  woensdag 1 juni 2011 @ 08:54:28 #222
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97572197
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:54 schreef Bankfurt het volgende:
BTW: de Illuminati zijn nu zeker niet aan het slapen, en vrolijk zijn ze al helemaal niet.
Nou ja ook een keer goed voor ze :P
The truth was in here.
pi_97572908
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 08:54 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nou ja ook een keer goed voor ze :P
Het wordt nog erger voor ze. 8-)
pi_97573041
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:31 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ah, nu lees ik het pas; heel goed.

Ben blij dat dat Bankfurt-agent topic dicht is; dat was wel erg kinderachtig.
Waarom? Ik vind het heel aannemelijk dat jij een agent bent. Waarom zou dit niet besproken mogen worden?
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:54:35 #225
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97574925
quote:
5s.gif Op woensdag 1 juni 2011 09:41 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Waarom? Ik vind het heel aannemelijk dat jij een agent bent. Waarom zou dit niet besproken mogen worden?
Omdat het onzin is en stigmatiserend werkt. Overigens zijn naamtopics verboten! 8-)
The truth was in here.
pi_97577898
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:54 schreef Bastard het volgende:

[..]

Omdat het onzin is en stigmatiserend werkt. Overigens zijn naamtopics verboten! 8-)
Hoe weet jij dat het onzin is? Onderbouw dit eens. Tevens zijn er al meerdere naamtopics over Bankfurt langsgekomen waar hij ook gewoon in heeft gepost, waarom liet je die dan wel open?
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:45:59 #227
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97578407
quote:
15s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:28 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat het onzin is? Onderbouw dit eens. Tevens zijn er al meerdere naamtopics over Bankfurt langsgekomen waar hij ook gewoon in heeft gepost, waarom liet je die dan wel open?
Ik ga er gewoon niet in mee dat hij een agent is van de een of andere duistere organisatie.. veel onderwerpen die hier aangehangen worden door zogenoemde believers zijn voor mij niet te geloven, dit is er 1 van.
Verder vind ik dat BNW niet alleen bestaat uit Bankfurt, niemand hoeft zijn claims aan te nemen. Men kan ook zijn eigen ideeen hebben en daarover verder discusseren en zich niks aantrekken van de mening van 1 persoon. Vraag mij wel eens af waarom dat men zo enorm over hem en zijn mening blijft vallen.. het is er slechts 1, ja welliswaar stellig gebracht maar is het waar dat is ten tweede.
The truth was in here.
pi_97578865
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:45 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik ga er gewoon niet in mee dat hij een agent is van de een of andere duistere organisatie.. veel onderwerpen die hier aangehangen worden door zogenoemde believers zijn voor mij niet te geloven, dit is er 1 van.
Dus omdat jij het niet gelooft mag het niet besproken worden? Begrijp mij niet verkeerd ik claim niet dat onze Banker een agent is, ik acht het slechts zeer aannemelijk. Jij claimt dat het onzin is en gebruikt dat als argument waarom het topic gesloten zou moeten worden, dit ruikt als censuur.
quote:
Verder vind ik dat BNW niet alleen bestaat uit Bankfurt, niemand hoeft zijn claims aan te nemen. Men kan ook zijn eigen ideeen hebben en daarover verder discusseren en zich niks aantrekken van de mening van 1 persoon. Vraag mij wel eens af waarom dat men zo enorm over hem en zijn mening blijft vallen.. het is er slechts 1, ja welliswaar stellig gebracht maar is het waar dat is ten tweede.
Ten eerste beantwoord dit mijn vraag niet. Ten tweede zou deze vlieger opgaan als hij in zijn eigen topic bleef raaskallen zonder iets te onderbouwen, helaas voor de rest vergiftigt hij bijna elk topic met zijn hersenscheten. Waarom mogen die andere naamtopics wel en deze niet? Er is niet gescholden en er werden interessante dingen gepost, onder andere door Ali. Ik zie niet in waarom je met twee maten meet, kan je dit nog even ophelderen?

[ Bericht 0% gewijzigd door HyperViper op 01-06-2011 13:06:00 ]
pi_97579161
quote:
4s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:00 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Dus omdat jij het niet gelooft mag het niet besproken worden? Begrijp mij niet verkeerd ik claim niet dat onze Banker een agent is, ik acht het slechts zeer aannemelijk. Jij claimt dat het onzin is en gebruikt dat als argument waarom het topic gesloten zou moeten worden, dit ruikt als censuur.

[..]

Ten eerste beantwoord dit mijn vraag niet. Ten tweede zou deze vlieger opgaan als hij in zijn eigen topic bleef raaskallen zonder iets te onderbouwen, helaas voor de rest vergiftigt hij bijna elk topic met zijn hersenscheten. Waarom mogen die andere naamtopics wel en deze niet? Er is niet gescholden en er werden interessante dingen gepost, onder andere door Ali. Ik zie niet in waarom je met twee maten meet, kan je dit nog even ophelderen?
Waar maak je je nou druk om dan? Jij weet ook heel goed dat dat topic niet een serieus topic was maar gewoon een sneer naar Bankfurt, of in ieder geval een poging om hem belachelijk te maken.
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:17:24 #230
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97579450
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waar maak je je nou druk om dan? Jij weet ook heel goed dat dat topic niet een serieus topic was maar gewoon een sneer naar Bankfurt, of in ieder geval een poging om hem belachelijk te maken.
Nou dat dus inderdaad, vond het niet chique om daar een apart topic over te openen om hem even door te lichten.
Net als het ook niet chique is om in R&P een topic te openen over de weirde BNW'ers ansich.
The truth was in here.
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:18:56 #231
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97579500
Bankfurt the Agent

Hier werd wel gescholden, niet te zuinig ook. Daar verbleken de plaagstootjes (lees = sheeple) van Bankfurt bij in het niet.
The truth was in here.
pi_97580525
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee dat was het niet.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:17 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nou dat dus inderdaad, vond het niet chique om daar een apart topic over te openen om hem even door te lichten.
Net als het ook niet chique is om in R&P een topic te openen over de weirde BNW'ers ansich.
Daarom sloot je hem zo laat? Je zegt net dat je geen naamtopics accepteert, ik vraag jou waarom je die andere topics dan wel accepteert en dan kom je met dit antwoord? Als dit werkelijk jouw motief was om het topic te sluiten zou je het al gelijk gedaan hebben.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:18 schreef Bastard het volgende:
Bankfurt the Agent

Hier werd wel gescholden, niet te zuinig ook. Daar verbleken de plaagstootjes (lees = sheeple) van Bankfurt bij in het niet.
In elk topic wordt wel eens gescholden, waarom sloot je hem niet gelijk na het gescheld dan? Tevens ben ik nog steeds benieuwd waarom je met twee maten meet, Bankfurt mag wel een eigen naamtopic openen en daar zijn vergif propageren maar mensen mogen Banker niet onder de loep nemen? Leg dit nou eens uit.
pi_97581821
:O
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:33:45 #234
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97581941
quote:
13s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:47 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Nee dat was het niet.

[..]

Daarom sloot je hem zo laat? Je zegt net dat je geen naamtopics accepteert, ik vraag jou waarom je die andere topics dan wel accepteert en dan kom je met dit antwoord? Als dit werkelijk jouw motief was om het topic te sluiten zou je het al gelijk gedaan hebben.

[..]

In elk topic wordt wel eens gescholden, waarom sloot je hem niet gelijk na het gescheld dan? Tevens ben ik nog steeds benieuwd waarom je met twee maten meet, Bankfurt mag wel een eigen naamtopic openen en daar zijn vergif propageren maar mensen mogen Banker niet onder de loep nemen? Leg dit nou eens uit.
Met zo'n toon is er weinig uit te leggen voor je geloof ik.. maar check anders even de sluitpost van mijn collega, dat somt het wel op.
Begrijp ook niet waar je je nu heel druk om maakt, je was de TS niet eens Bankfurt the Agent
The truth was in here.
pi_97748412
Bastard, ik zou graag mijn naam uit de topic titels willen hebben op BNW; . :(

Naamtopics zijn verboden volgens de forum rules.
  zondag 5 juni 2011 @ 19:15:53 #236
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97749826
Done. :)
The truth was in here.
  zondag 5 juni 2011 @ 19:19:30 #237
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97750053
Ik snap trouwens heel dat topic niet, of wat de bedoeling ervan is eigenlijk :?
  zondag 5 juni 2011 @ 19:45:28 #238
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97751650
quote:
5s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:19 schreef oompaloompa het volgende:
Ik snap trouwens heel dat topic niet, of wat de bedoeling ervan is eigenlijk :?
Het gaat een beetje over van alles, waar je andere topics niet aan toekomt. Een beetje een slowchat met afkadering dat het wel over BNW zaken moet gaan.
Vraag en verbaas, vertel en deel. :)
The truth was in here.
  zondag 5 juni 2011 @ 19:46:42 #239
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97751717
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:45 schreef Bastard het volgende:

[..]

Het gaat een beetje over van alles, waar je andere topics niet aan toekomt. Een beetje een slowchat met afkadering dat het wel over BNW zaken moet gaan.
Vraag en verbaas, vertel en deel. :)
Ah ok, cool :)

Thanks voor de info!
  zondag 5 juni 2011 @ 19:49:03 #240
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97751867
quote:
14s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:46 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ah ok, cool :)

Thanks voor de info!
Eigenlijk was het eerste deel het beste geloof ik, maar was na het sluiten van de derde niet meer geopend.. ( :@ )
The truth was in here.
pi_97876267
Ik weet dat veel van Lambiekjes waanideeën een plekje moeten kunnen houden in BNW, maar

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is hééél goed dat men op komt tegen het misdadige CO2-beleid. Meer dan terecht dat er dreigbrieven gestuurd worden. Van mij mogen dergelijke wetenschappers dermate mishandeld worden zodat men openlijk verkondigd dat ze bullshit verkondigen. En dat het globalwarming en CO2 een leugen is.

Het bedrog van gevestigde orde wetenschappers mogen wel eens bekend gemaakt worden.

vind ik persoonlijk te ver gaan. In dat andere gefrustreerde gewauwel van em zie ik weinig gevaar, maar dit is domweg gestoord als je het mij vraagt.
  Moderator woensdag 8 juni 2011 @ 09:46:13 #242
249559 crew  Lavenderr
pi_97876910
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:16 schreef Haushofer het volgende:
Ik weet dat veel van Lambiekjes waanideeën een plekje moeten kunnen houden in BNW, maar

[..]

vind ik persoonlijk te ver gaan. In dat andere gefrustreerde gewauwel van em zie ik weinig gevaar, maar dit is domweg gestoord als je het mij vraagt.
Ja, gaat veel te ver, mee eens.
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:12:10 #243
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_97877480
quote:

[..]

Mee eens...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_97879685
quote:

[..]

Ja nu wordt het wel gevaarlijk inderdaad, poe zeg. Straks gaat hij nog doen wat hij zegt en gunt hij ze werkelijk dermate ernstige mishandeling. O wacht.

Kut trollen.
pi_97880341
We zijn geen trollen, we zijn serieus,en dat weten de mods hier ook :)
pi_97890789
quote:

[..]

Inderdaad niet keurig van Lambiekje. Bedenk je tegelijkertijd ook dat de Westerse maatschappij talloze mensen moedwillig laat mishandelen. Wie weet ook de moeite waard om daar eens mensen op aan te spreken, nietwaar?
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:07:48 #247
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97890817
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:07 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Inderdaad niet keurig van Lambiekje. Bedenk je tegelijkertijd ook dat de Westerse maatschappij talloze mensen moedwillig laat mishandelen. Wie weet ook de moeite waard om daar eens mensen op aan te spreken, nietwaar?
Appels en peren.
The truth was in here.
pi_97890925
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:07 schreef Bastard het volgende:

[..]

Appels en peren.
Ha, zo stellig vergelijk ik niet. En wie zegt dat je niet over appels en peren tegelijk kunt praten?

Als iemand zich hier druk maakt om Labiekje en daarover komt zeuren prima. Ik geef enkel de tip dat er ook andere zaken zijn om drukte over te maken voor het geval mensen zulks interessant of belangrijk vinden.

Als er honger is en er zijn weinig appels is het prima een peer te adviseren, nietwaar?
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:11:59 #249
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97890998
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:10 schreef GoudIsEcht het volgende:

Als er honger is en er zijn weinig appels is het prima een peer te adviseren, nietwaar?
Ik ga hem inlijsten :)
The truth was in here.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:35:51 #250
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97972704
Dubbel vraagje.

1. Zou de "gevaar wantrouwen in de wetenschap" mogen veranderen naar "wantrouwen in de wetenschap" omdat het de laatste tijd minder over de gevolgen gaat maar meer over het wantrouwen an sich.

2. Zou de OP van deel 2 deels gekopieerd kunnen worden naar deel drie?
Nu valt het een beetje uit de lucht...

(of moet ik vraag 2 aan lambiekje vragen?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')