Ben benieuwd of ik er uberhaupt reacties op krijg. Zou mooi zijn als ik er nog iets aan over houquote:
Je hebt er toch een ex aan overgehouden? Lijkt me wel genoeg.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik er uberhaupt reacties op krijg. Zou mooi zijn als ik er nog iets aan over hou
Zal toch wel.... zijn genoeg mensen die willen trouwen op maandag en niet teveel kwijt willen zijn voor een jurk.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik er uberhaupt reacties op krijg. Zou mooi zijn als ik er nog iets aan over hou
Alweerquote:Op donderdag 28 april 2011 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik nog serieus denken dat ik dat had getypt
En de trouwring?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds tijden dat ik moet lachen om een post van jouquote:Op donderdag 28 april 2011 11:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt er toch een ex aan overgehouden? Lijkt me wel genoeg.
Die ligt in een doosje bij mn sieraden. Daar kan ik gewoon écht geen afstand van doen. Geen idee wat ik ermee moet, maar wil er ook niet van af. Bedacht me laatst ook dat dat het duurste was wat ik in huis hebquote:
Laten vermaken tot een normale ring, datum eruit laten halen.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die ligt in een doosje bij mn sieraden. Daar kan ik gewoon écht geen afstand van doen. Geen idee wat ik ermee moet, maar wil er ook niet van af. Bedacht me laatst ook dat dat het duurste was wat ik in huis heb
Je gezondheid is onbetaalbaar.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die ligt in een doosje bij mn sieraden. Daar kan ik gewoon écht geen afstand van doen. Geen idee wat ik ermee moet, maar wil er ook niet van af. Bedacht me laatst ook dat dat het duurste was wat ik in huis heb
Hoiquote:Op donderdag 28 april 2011 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
Het blijkt kersen-, chocolade- en notenvlaai.
Geen slechte score.
Heeft geen nut. Ik draag sinds ik bij hem weg ben helemaal geen ringen meer, alleen een duimring, maar die ben ik nu ergens kwijtgeraakt, verdoriequote:Op donderdag 28 april 2011 11:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Laten vermaken tot een normale ring, datum eruit laten halen.
blerghquote:Op donderdag 28 april 2011 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
Het blijkt kersen-, chocolade- en notenvlaai.
Geen slechte score.
Ohw tja dan laten vermaken tot collier hanger?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heeft geen nut. Ik draag sinds ik bij hem weg ben helemaal geen ringen meer, alleen een duimring, maar die ben ik nu ergens kwijtgeraakt, verdorie
wil niet weten waar die duim allemaal geweest isquote:Op donderdag 28 april 2011 11:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heeft geen nut. Ik draag sinds ik bij hem weg ben helemaal geen ringen meer, alleen een duimring, maar die ben ik nu ergens kwijtgeraakt, verdorie
Die is er af gegleden terwijl je een duim in zijn sterretje duwde?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Laat er oorbellen of een kettinghanger van maken.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik draag eigenlijk helemaal geen sieraden meerquote:Op donderdag 28 april 2011 11:05 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ohw tja dan laten vermaken tot collier hanger?
Liefquote:Op donderdag 28 april 2011 11:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb de chocolade gehad. En even aan je gedacht
Okay, ja dan houdt mijn meedenken vanaf hier wel op.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik draag eigenlijk helemaal geen sieraden meerMaar ik weet het gewoon nog niet; ik zie wel
Misschien ooit.
Toch bedanktquote:Op donderdag 28 april 2011 11:07 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Okay, ja dan houdt mijn meedenken vanaf hier wel op.
Voor wat wilde je Air nu weer sue'en dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:08 schreef MissMSX het volgende:
Ik zou met mijn ring de rekening van de advocaat betalen
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:08 schreef MissMSX het volgende:
Ik zou met mijn ring de rekening van de advocaat betalen
Ik heb altijd een touwtje met een Indiaanse koperen (VS) hanger en een goedkoop plastic surfbordje om mijn nek. En vaak een leren bandje om mijn pols. Heel soms ringen, maar nooit lang vanwege een nikkelallergie.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik draag eigenlijk helemaal geen sieraden meerMaar ik weet het gewoon nog niet; ik zie wel
Misschien ooit.
Ja met de bus naar het gemeentehuis voor een gratis bruiloftquote:Op donderdag 28 april 2011 11:00 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zal toch wel.... zijn genoeg mensen die willen trouwen op maandag en niet teveel kwijt willen zijn voor een jurk.
Ik zei 'zou'quote:Op donderdag 28 april 2011 11:09 schreef STING het volgende:
[..]
Voor wat wilde je Air nu weer sue'en dan?
Je moet wel iets betalen. Niet veel maar wel iets.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ja met de bus naar het gemeentehuis voor een gratis bruiloft
Dat doe je al tijdens je ondertrouw. Zo romantischquote:Op donderdag 28 april 2011 11:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moet wel iets betalen. Niet veel maar wel iets.
Jij maneaterquote:Op donderdag 28 april 2011 11:09 schreef Cue_ het volgende:
Hi![]()
Vriendinnetje gister op het vliegtuig gezet
Daarna gelukkig wel wat opgevrolijkt door leidenguy
Vandaag de laatste dag op het werk![]()
![]()
En verder geen idee wat voor emoties er nog meer zijn
sja, zelfs de bus is niet gratis meer hequote:Op donderdag 28 april 2011 11:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moet wel iets betalen. Niet veel maar wel iets.
Vanavondquote:Op donderdag 28 april 2011 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
@Spirit: Heb je nou nog een vervolgdate gehad met de man met de sterke armen?
vorige week nog zwartgeredenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
sja, zelfs de bus is niet gratis meer he
Ik heb mijn ring met datum er in nog steeds iedere dag om.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Laten vermaken tot een normale ring, datum eruit laten halen.
Hangt van de gemeente af. Het is in bloemendaal bijvoorbeeld wel 'kostenloos' maar je moet wel je boekje betalen uiteraard.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat doe je al tijdens je ondertrouw. Zo romantischJe wordt een vies hokje ingeloodst, mag je handtekening zetten, je pinpas door het apparaat halen en je staat na 5 minuten weer buiten op de stoep
quote:Tarieven en tijden in 2011
Dagen
Prijzen
Maandag 8.30 en 9.00 uur
kostenloos
Maandag t/m vrijdag*
10.00, 11.00. 12.00, 14.00, 15.00 en 16.00 uur
¤ 389,55
Op de eerste, derde en vijfde zaterdag
12.00 of 13.00 uur**
¤ 708,75
Elswout of Duinlust of andere locatie
maandag t/m vrijdag, tijdstip o.i.m. locatie en gemeente
¤ 576,15
Elswout of Duinlust of andere locatie
zaterdag, tijdstip i.o.m. locatie en gemeente
¤ 900,30
Gezellig, zitten we er samenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
vorige week nog zwartgeredenga echt naar de hel
Ik zie mijn ex nog regelmatig de verlovingsring dragen volgens mijquote:Op donderdag 28 april 2011 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb mijn ring met datum er in nog steeds iedere dag om.
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb mijn ring met datum er in nog steeds iedere dag om.
Mijn ex heeft tijdens onze hele relatie een ring gedragen van haar vorige ex. Nu draagt ze in haar nieuwe relatie nog steeds iets wat ik haar heb gegeven.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie mijn ex nog regelmatig de verlovingsring dragen volgens mij
Mijn rechterhandring is van mijn ex, ingegraveerd met ILY (I love you) + datum (03-05-2002)quote:Op donderdag 28 april 2011 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie mijn ex nog regelmatig de verlovingsring dragen volgens mij
Qua andere sieraden doe ik dat ook, maar verlovingsring en trouwring... nehquote:Op donderdag 28 april 2011 11:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[..]
Mijn ex heeft tijdens onze hele relatie een ring gedragen van haar vorige ex. Nu draagt ze in haar nieuwe relatie nog steeds iets wat ik haar heb gegeven.
Ik zie het punt niet zo, als iets mooi is dan maakt het toch niet uit wie het gegeven heeft?
Die chocola van de multivlaai is niet te vretenquote:
2002? Had je verkering gevraagd via een briefje op het schoolplein?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn rechterhandring is van mijn ex, ingegraveerd met ILY (I love you) + datum (03-05-2002)
Mijn linkerhandring is gekregen van mjijn ene ex en gemaakt door mijn andere ex
Neuh. Ik zie het punt ook niet echt zo.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[..]
Mijn ex heeft tijdens onze hele relatie een ring gedragen van haar vorige ex. Nu draagt ze in haar nieuwe relatie nog steeds iets wat ik haar heb gegeven.
Ik zie het punt niet zo, als iets mooi is dan maakt het toch niet uit wie het gegeven heeft?
Was dan ook geen Multivlaaiquote:Op donderdag 28 april 2011 11:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die chocola van de multivlaai is niet te vreten
Trouwringen zijn vaak ook niet erg mooi, vind ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Qua andere sieraden doe ik dat ook, maar verlovingsring en trouwring... neh
Ik ga toch maar weer het advieswerk in denk ikquote:Op donderdag 28 april 2011 11:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vanavond
Ah, word net gebeld. Mag de Mini Cooper weer inleveren en mn 308 ophalen. Morgen 308 inleveren bij vorige baas en nieuwe baas bezorgt dan smiddags mn 307 SW
Ik ben al prehistorisch hequote:Op donderdag 28 april 2011 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
2002? Had je verkering gevraagd via een briefje op het schoolplein?
Dat hebben ze je wijs gemaakt bij het hofnarretje?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben al prehistorisch heDus ik was al meerderjarig in 2002
Als ik een paar keer met mijn hand schud, flikkert mijn ring eraf en de ring van mijn oma zit eindelijk goedquote:Op donderdag 28 april 2011 11:11 schreef rival het volgende:
mijn dikke vingers passen niet meer in mijn ring
Stretchmarks!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ik een paar keer met mijn hand schud, flikkert mijn ring eraf en de ring van mijn oma zit eindelijk goed
-15 kilo
Wat anders?quote:
Je bedoelt te zeggen dat de meeste mensen geen smaak hebbenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Was dan ook geen Multivlaai
[..]
Trouwringen zijn vaak ook niet erg mooi, vind ik.
Nooit gehad.quote:
Dat is Valkenswaard. Verkeerde dorpquote:Op donderdag 28 april 2011 11:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat hebben ze je wijs gemaakt bij het hofnarretje?
ik stond vorige week voor het eerst in maanden weer op een wegschaal.... plus 7 kiloquote:Op donderdag 28 april 2011 11:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ik een paar keer met mijn hand schud, flikkert mijn ring eraf en de ring van mijn oma zit eindelijk goed
-15 kilo
Hij is bij een vlaaienbakker geweest die niet tot een keten hoort.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat anders?![]()
Meest populaire (=ranzige) vlaaienbezorger van kantoorland.
Jaquote:Op donderdag 28 april 2011 11:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat de meeste mensen geen smaak hebben
Die heb ik ook hoor!quote:
Zitten toch wel goede tussen hoor bij multiquote:Op donderdag 28 april 2011 11:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat anders?![]()
Meest populaire (=ranzige) vlaaienbezorger van kantoorland.
Doe je netjes!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:23 schreef rival het volgende:
ik stond vorige week voor het eerst in maanden weer op een wegschaal.... plus 7 kilo
Zie hier de verklaring voor je dikke vingersquote:Op donderdag 28 april 2011 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
Zitten toch wel goede tussen hoor bij multi
Ik ben niet kieskeurig.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die chocola van de multivlaai is niet te vreten
Plus 1 hierquote:Op donderdag 28 april 2011 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
ik stond vorige week voor het eerst in maanden weer op een wegschaal.... plus 7 kilo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet nu zo'n CL voor zich (maar dan ouder):quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:25 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]'Vroeger' vrat ik zo'n zak in één keer op. Zie hier het begin van mijn dikke lijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ik ken alleen maar Multivlaaiquote:Op donderdag 28 april 2011 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kots niet op Multivlaai omdat het de grootste is. Fucking hipster gedrag.
[..]
[ afbeelding ]Bah. Nee echt, bah. BAH.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er IETS nepchocolade is dan is het wel koetjesrepen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja nu ben ik op een goed gewichtquote:Op donderdag 28 april 2011 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Doe je netjes!
Hoe staat het met je shakedrinkende collega's?
Dus?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bah. Nee echt, bah. BAH.
Niks mis met mijn figuurquote:Op donderdag 28 april 2011 11:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zie hier de verklaring voor je dikke vingers
Daar is de term 'cacaoboter' ook voor het in het leven geroepenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bah. Nee echt, bah. BAH.
ik moet maar eens beginnen met wat buikspieroefeningenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:25 schreef STING het volgende:
[..]
Plus 1 hier
Maar gisteren weer begonnen met hardlopen. Gaat goedkomen
Dat helpt maar minimaalquote:Op donderdag 28 april 2011 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik moet maar eens beginnen met wat buikspieroefeningen
Cacaoboter wordt ook gewoon gemaakt van cacaoquote:Op donderdag 28 april 2011 11:33 schreef STING het volgende:
[..]
Daar is de term 'cacaoboter' ook voor het in het leven geroepen
ik ben niet dikquote:Op donderdag 28 april 2011 11:35 schreef STING het volgende:
[..]
Dat helpt maar minimaal
Zonder cardio, kweek je dan bij wijze van spreken een sixpack met een laag vet er bovenop.
No shitquote:Op donderdag 28 april 2011 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Cacaoboter wordt ook gewoon gemaakt van cacao
Echte chocolade is cacaopoeder en cacaoboter. Die poeder denk je er maar bijquote:Op donderdag 28 april 2011 11:38 schreef STING het volgende:
[..]
No shit
Het is "nepchocolade", omdat het niet van cacaopoeder is gemaakt.
Neequote:Op donderdag 28 april 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
hou op met dat geneuzel over chocola
Nee, sommige WC gebruikersquote:Op donderdag 28 april 2011 11:43 schreef Mystikvm het volgende:
Ga ik naar het toilet, kies ik er weer eentje waar de strontklonten centimeters dik op het porcelein vastgekoekt zitten
Schoonmakers
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:43 schreef Mystikvm het volgende:
Ga ik naar het toilet, kies ik er weer eentje waar de strontklonten centimeters dik op het porcelein vastgekoekt zitten
Schoonmakers
Waarvan sommigen zelfs op de WC rokenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
sja en dan werk je op kantoor waar iedereen uit de hoogte doet en strak in pak loopt
die heb ik hier nog niet meegemaaktquote:Op donderdag 28 april 2011 11:46 schreef STING het volgende:
[..]
Waarvan sommigen zelfs op de WC roken
Ik heb wel tijd om te komen kijken hoe jij de auto wast.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:48 schreef Spirit82 het volgende:
Wie heeft er vanmiddag niks te doen??
Net auto opgehaald, mag dat stomme ding verdorie niet door een wasstraat de komende 48 uur. Had ik dat eerder geweten, nu moet ik hem straks met de hand gaan wassen
Kijken is meewassenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb wel tijd om te komen kijken hoe jij de auto wast.
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb mijn bikinilijn nog niet geschoren, dus dan sla ik over.
Heeeyyy!! Goed bezig joh!!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:53 schreef JoeBravo het volgende:
Huurcontract getekend, pak gekocht, audioapparatuur beluisterd en nu lunchen
Jammer dat ik zo nog moet werken
een huis, een baan.... wie had dat een aantal maanden terug verwacht!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:53 schreef JoeBravo het volgende:
Huurcontract getekend, pak gekocht, audioapparatuur beluisterd en nu lunchen
Jammer dat ik zo nog moet werken
ik niet iigquote:Op donderdag 28 april 2011 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
een huis, een baan.... wie had dat een aantal maanden terug verwacht!
Leuk, zulke vriendin heb ik ookquote:Op donderdag 28 april 2011 11:59 schreef stbabylon het volgende:
View all 41 comments
Grappige is, de meeste van die comments bij vriend X, komen door een gesprek tussen mij en vriend Y over allerlei dingen die niet bij de originele post horen
bij mij stopt het ook op een gegeven moment.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:02 schreef Mystikvm het volgende:
Bij mij stopt hij op een gegeven moment met het sturen van mailtjes over dat er weer iemand geantwoordt heeft.
Misschien na die 79 emails van laatst...quote:Op donderdag 28 april 2011 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bij mij stopt het ook op een gegeven moment.
doet me denken aan reply to all dombo'squote:Op donderdag 28 april 2011 12:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Misschien na die 79 emails van laatst...
Dat is juist humor!quote:Op donderdag 28 april 2011 12:07 schreef rival het volgende:
[..]
doet me denken aan reply to all dombo's
meestal is t verzuchtenquote:Op donderdag 28 april 2011 12:12 schreef rival het volgende:
[..]
soms kan ik er wel om lachen, niet altijd
en dan die dombo's, die reply to all gebruiken om aan te geven dat mensen moeten stoppen met die reply to allquote:Op donderdag 28 april 2011 12:07 schreef rival het volgende:
[..]
doet me denken aan reply to all dombo's
De Nederlandse tekst is anders ook tenenkrommendquote:Op donderdag 28 april 2011 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwste van het nieuwste Linux, en nog krijgen ze het niet voor elkaar om 1 taal aan te houden, ja zo komt die onsamenhangende bak meuk er wel hoor, Windows en OSX rillen van angst.
Linux.
Android.
En dan 6 man reply to all: Sorry zal het niet meer doen!quote:Op donderdag 28 april 2011 12:13 schreef STING het volgende:
[..]
en dan die dombo's, die reply to all gebruiken om aan te geven dat mensen moeten stoppen met die reply to all
Idd, en dat is dus door het hele OS zo, half vertaalde zinnen etc.. amateuristisch zooitje.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:14 schreef STING het volgende:
[..]
De Nederlandse tekst is anders ook tenenkrommend
Dat is toch al zo?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:19 schreef CherryLips het volgende:
hadden ze het net zo goed door mij kunnen laten vertalen.
Ik zie het al, het was MissBquote:Op donderdag 28 april 2011 12:27 schreef missbehavin het volgende:
Everything is going wrong, but wereso happy!
quote:
Nou, meteen pek en veren hierquote:
Shit, te laat om je te betrappen op een spelfout.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godver, betrapt, stomme apostrof
quote:
Hehe, wat jammer nou...quote:Op donderdag 28 april 2011 12:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Shit, te laat om je te betrappen op een spelfout.
Nee krijg hem niet te pakken.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, wat jammer nou...![]()
Weet je al wat meer trouwens?
Wat dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:42 schreef STING het volgende:
[..]
Gisteren ook al raak in Enschede zag ik op het nieuws
Oh ,was dat hetquote:
Jij kunt weinig hebben he..quote:Op donderdag 28 april 2011 12:59 schreef Royco1 het volgende:
Volgens mij heb ik een rib gekneusd, niet normaal hoeveel pijn het doet.
Ja, daar ben ik ook vanuit gegaanquote:Op donderdag 28 april 2011 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ,was dat het.
Ach, de rest van de week blijft het wel lekker weer.
Toen was ik nog in Brabantquote:Op donderdag 28 april 2011 12:44 schreef STING het volgende:
[..]
Rond 18u hevige regen, hagel en onweer
Die van ons zijn gisteren helemaal kaal gesnoeidquote:Op donderdag 28 april 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik heb net allemaal nieuwe rozenplanten geplant, een beetje regen zou eigenlijk wel goed uitkomen.
quote:
Ja ja bla blaquote:Op donderdag 28 april 2011 13:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee mijn pijngrens is juist aardig hoog.
Ben alleen bang voor naalden.
Moet gewoon niet zo stom zijn om meteen voluit te willen gaan na jaren niet getraind te hebben.
Waar, ik ben op t complex en heb niks gezienquote:
Jij probeert me nu alleen maar uit te lokken.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij probeert me nu alleen maar uit te lokken.
Je wil gewoon dat ik het ga bewijzen door jou op mij in te laten slaan en schoppen.
Je reageert je maar lekker op iemand anders af.
Tof!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:02 schreef Ang3l het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Crystal Castles op lowlands!
![]()
![]()
![]()
Oh nu is het allemaal opeens weer mijn schuld zekerquote:Op donderdag 28 april 2011 13:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tsssk, je gunt me ook niks he. En ik heb zoveel af te reageren, jij egoist!
Ik schrijf het bij op mijn lijstje ja, net als de verloren dag gisteren...quote:Op donderdag 28 april 2011 13:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh nu is het allemaal opeens weer mijn schuld zeker
Je houd een lijstje bij?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik schrijf het bij op mijn lijstje ja, net als de verloren dag gisteren...
Ja ik moet wel, zo vaak als jij er een puinhoop van maakt...quote:
ijdele hoopquote:Op donderdag 28 april 2011 13:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar, ik ben op t complex en heb niks gezien
Wie?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:02 schreef Ang3l het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Crystal Castles op lowlands!
![]()
![]()
![]()
Zo vaak?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik moet wel, zo vaak als jij er een puinhoop van maakt...
Crystal Castles. Da's een band die al zeker 3 jaar meedraait in de engelse clubscene hoorquote:
quote:
Mij boeit t niet zo, ik hoef niet maar buitenquote:
Hele fijne snoeiharde electro-noize teringherrie... en soms wazige rustige lounge electro. Beetje schizofrene band. Ik hou er vanquote:
Ik lees de hele tijd Crystal Cavesquote:Op donderdag 28 april 2011 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Crystal Castles. Da's een band die al zeker 3 jaar meedraait in de engelse clubscene hoorEn vaak ook voor series e.d. gebruikt worden. En ze zijn ook in Amsterdam geweest, mocht dat het centrum vand e wereld zijn. Paradiso.
Maar the Offspring komt ook, mocht dat je meer zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Auw, anders ga je even iemand die al pijn heeft nog even natrappenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, stiekem ben je best hopeloos
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:15 schreef STING het volgende:
[..]
Ik lees de hele tijd Crystal CavesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee. En ook niet Crystal Fighters (do you wanna go the the plaaaage with me?)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Waar nog niet eens de helft opstaat. Nauwelijks meer dan een kwart van de namen.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet echt onder de indruk van de nieuwe LL-lijst
Baptismquote:Op donderdag 28 april 2011 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hele fijne snoeiharde electro-noize teringherrie... en soms wazige rustige lounge electro. Beetje schizofrene band. Ik hou er van
[..]
Ik lees de hele tijd Crystal CavesOh wat erg!! Dat spel ken ik ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
[..]
Ik lees de hele tijd Crystal CavesIk had dat op zo'n shareware-disketteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We wisten toch al dat jij een nerd wasquote:Op donderdag 28 april 2011 13:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh wat erg!! Dat spel ken ik ook al
Ja maar ik wist niet dat het ZO erg met me wasquote:Op donderdag 28 april 2011 13:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We wisten toch al dat jij een nerd was![]()
Ja en neequote:
Met het hakjequote:Op donderdag 28 april 2011 13:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Auw, anders ga je even iemand die al pijn heeft nog even natrappen
WAT?! Hier nietquote:
Ik wel!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet echt onder de indruk van de nieuwe LL-lijst
Wasstraat?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
WAT?! Hier nietMoet ik zometeen in deze wintersche kou mijn auto gaan wassen
Jahquote:
In je dealeringangquote:
Neeheeeeeejjquote:
Autowassen is ook niet voor mannenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
NeeheeeeeejjDat mag dus niet want nieuwe voorruit en morgen auto inleveren en MOET schoon. Dus handwassen. En ik had mn manmetgespierdearmen nog een sms gestuurd met de vraag of hij wilde helpen, want dat kunnen mannen zo goed
Maar zijn enige reactie was "hahahahaha"
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:32 schreef STING het volgende:
[..]
Autowassen is ook niet voor mannenDie mag mijn auto ook wel komen wassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:32 schreef STING het volgende:
[..]
Autowassen is ook niet voor mannenJawellll, volgens de man in de garage welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
MDR? Is dat zon vage pornozender?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:33 schreef Samzz het volgende:
Is MDR een kabelzender of een reguliere zender die iedereen kan ontvangen?
Is een duitse zender, zal niet overal beschikbaar zijn denk ikquote:Op donderdag 28 april 2011 13:33 schreef Samzz het volgende:
Is MDR een kabelzender of een reguliere zender die iedereen kan ontvangen?
Een Duitse zender.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
MDR? Is dat zon vage pornozender?
Het een sluit het ander niet uit tochquote:
Wat is er zo leuk aan de middag, nou, nou??quote:
het is dichter bij de avond, en de avond is biertijdquote:Op donderdag 28 april 2011 13:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan de middag, nou, nou??
Ik wil haar wel leren auto wassen *gaat heel dicht achter dr staan*quote:Op donderdag 28 april 2011 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die mag mijn auto ook wel komen wassen
Dat ik niet meer in Friesland zitquote:Op donderdag 28 april 2011 13:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ga naar zo'n wasbox, ook vrij makkelijkquote:Op donderdag 28 april 2011 13:30 schreef Spirit82 het volgende:
NeeheeeeeejjDat mag dus niet want nieuwe voorruit en morgen auto inleveren en MOET schoon. Dus handwassen. En ik had mn manmetgespierdearmen nog een sms gestuurd met de vraag of hij wilde helpen, want dat kunnen mannen zo goed
Maar zijn enige reactie was "hahahahaha"
Zou dit Duitse porno zijn ?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit toch
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm ja, idd, ik heb wel bijna weekendquote:Op donderdag 28 april 2011 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is dichter bij de avond, en de avond is biertijd.
Nee het gaat er juist om dat er geen hogedruk op het raam mag komen, dus zo'n spuit bij zo'n wasbox is ook uit den bozen. De enige optie is soppenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ga naar zo'n wasbox, ook vrij makkelijk
Alleen als het heel fout nagesynchroniseerd isquote:Op donderdag 28 april 2011 13:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zou dit Duitse porno zijn ?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tja, niet meer gewend aan werken hequote:Op donderdag 28 april 2011 13:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ik pauze heb en even bij kan komen
Jawel, want ze zenden het WK in Leipzig uit. En dat is niet het WK porno.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit toch
Wat ben jij goed op de hoogte!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, want ze zenden het WK in Leipzig uit. En dat is niet het WK porno.
Sinds je een Charlie Sheen Ui hebt hoor ik bij dit soort posts van jou standaard; huh huh, huh huh. (á la Beavis and Butthead, geen idee welkequote:
Wil Jou wel eens dat zien doenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, niet meer gewend aan werken he
Maar in zo'n box heb je dus de keuze dat je dat niet op je raam richtquote:Op donderdag 28 april 2011 13:40 schreef Spirit82 het volgende:
Nee het gaat er juist om dat er geen hogedruk op het raam mag komen, dus zo'n spuit bij zo'n wasbox is ook uit den bozen. De enige optie is soppen
Beavis and Butthead?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sinds je een Charlie Sheen Ui hebt hoor ik bij dit soort posts van jou standaard; huh huh, huh huh. (á la Beavis and Butthead, geen idee welke)
Hoezo ik deze link leg, geen idee..
Dat meisje sterft.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar goed dat wij je goed genoeg kennen dat we weten WAT voor een WK.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, want ze zenden het WK in Leipzig uit. En dat is niet het WK porno.
Obviously, Gal gaat vanavond als eerste de Nederlandse eer hooghouden.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat ben jij goed op de hoogte!
Kut zeg, daar heb je een punt... Maar nu heb ik al autoshampoo gezocht en ik heb mn witte tshirt al aanquote:Op donderdag 28 april 2011 13:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar in zo'n box heb je dus de keuze dat je dat niet op je raam richt
quote:
Ik zie de link met jou anders welquote:Op donderdag 28 april 2011 13:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beavis and Butthead?
Nee zie de link met charlie niet echt.
Op het WK Porno?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Obviously, Gal gaat vanavond als eerste de Nederlandse eer hooghouden.
Ja ?quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kut zeg, daar heb je een punt... Maar nu heb ik al autoshampoo gezocht en ik heb mn witte tshirt al aan
Daarom vond ik verdere toelichting ook niet nodigquote:Op donderdag 28 april 2011 13:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar goed dat wij je goed genoeg kennen dat we weten WAT voor een WK.
Keek dat vroeger wel altijd ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zie de link met jou anders wel
Die is er ook nietquote:Op donderdag 28 april 2011 13:42 schreef Royco1 het volgende:
Beavis and Butthead?
Nee zie de link met charlie niet echt.
sorry TP danquote:Op donderdag 28 april 2011 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Ja, hij heeft idd een indianentent nodig voor zijn reet, jij hebt het begrepen.
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Ja, hij heeft idd een indianentent nodig voor zijn reet, jij hebt het begrepen.
auto wassen met een wit shirt!? Waar ga je dat doen? Rij ik ff langs met een cameraquote:Op donderdag 28 april 2011 13:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kut zeg, daar heb je een punt... Maar nu heb ik al autoshampoo gezocht en ik heb mn witte tshirt al aan
Ik werk hard zat jaquote:
Nou ja, 1x een filmpje gezien over een man met een paard... en die stierf later in het ziekenhuis. laat staan zo'n fragiel japans meisje met 2 paaardenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja ?
2 ezels/paarden/whatever was haar net teveel ?
Een paard heeft dan ook een lul van zo'n 50 - 60 cmquote:Op donderdag 28 april 2011 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, 1x een filmpje gezien over een man met een paard... en die stierf later in het ziekenhuis. laat staan zo'n fragiel japans meisje met 2 paaarden
Robert Redford?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, 1x een filmpje gezien over een man met een paard... en die stierf later in het ziekenhuis. laat staan zo'n fragiel japans meisje met 2 paaarden
Net als de gemiddelde fokker dusquote:Op donderdag 28 april 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een paard heeft dan ook een lul van zo'n 50 - 60 cm
Jemig.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Z'n middenrif was stukquote:Op donderdag 28 april 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo? De gemiddelde fokker toch ook?quote:
Nee joh gekkie.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo? De gemiddelde fokker toch ook?
Niet?quote:
Dat is inderdaad overdreven.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo? De gemiddelde fokker toch ook?
Hello new friend.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is inderdaad overdreven.
Ik heb ook maar 30cm
en je hebt je looks ook al niet meequote:Op donderdag 28 april 2011 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is inderdaad overdreven.
Ik heb ook maar 30cm
Wie is er wel ginger dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb tenminste geen rode haren, dat scheelt een hoop
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een zielgeen rode haren, dat scheelt een hoop
Rode harenquote:Op donderdag 28 april 2011 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen bij glee, waar het ging over schaamtes.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is waar! Echt!quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen bij glee, waar het ging over schaamtes.
En de lerares zei dat ze zich schaamde om een ginger te zijn "And according to popular beliefs... we have no soul!"
hoe kan je iets wel of niet hebben als het niet bestaat?quote:
Daar gaat het niet om!quote:Op donderdag 28 april 2011 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hoe kan je iets wel of niet hebben als het niet bestaat?
Ik weiger om die rooie van hier in een kwaad daglicht te zettenquote:
Ook een leuke bolide die voor normale stervelingen niet te betalen is....quote:Op donderdag 28 april 2011 14:12 schreef PeuRac het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ghini_aventador.html
eindelijk weer een gave auto reclame
Moet je maar harder werkenquote:Op donderdag 28 april 2011 14:15 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ook een leuke bolide die voor normale stervelingen niet te betalen is....
Dat zal gerust!quote:Op donderdag 28 april 2011 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eerder andersomquote:Op donderdag 28 april 2011 14:17 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Die zoenmevrouw heeft als kostenpost
Volvo op t momentquote:
21 grams!quote:Op donderdag 28 april 2011 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hoe kan je iets wel of niet hebben als het niet bestaat?
Nee, maar haar inkomen is wel bijna 2x dat van mij, als ik op mijn gewenste niveau zou zitten.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je teert op haar zak? Dat ze dat pikt
Hypergamistquote:Op donderdag 28 april 2011 14:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar haar inkomen is wel bijna 2x dat van mij, als ik op mijn gewenste niveau zou zitten.
Zeg, wanneer tief je nou eens op uit ons land?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar haar inkomen is wel bijna 2x dat van mij, als ik op mijn gewenste niveau zou zitten.
Tja, heb je wel eensquote:Op donderdag 28 april 2011 14:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo snel mogelijkquote:Op donderdag 28 april 2011 14:21 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg, wanneer tief je nou eens op uit ons land?
de studioquote:Op donderdag 28 april 2011 14:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk
Ik ga nu iig naar de studio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |