meestal is t verzuchtenquote:Op donderdag 28 april 2011 12:12 schreef rival het volgende:
[..]
soms kan ik er wel om lachen, niet altijd
en dan die dombo's, die reply to all gebruiken om aan te geven dat mensen moeten stoppen met die reply to allquote:Op donderdag 28 april 2011 12:07 schreef rival het volgende:
[..]
doet me denken aan reply to all dombo's
De Nederlandse tekst is anders ook tenenkrommendquote:Op donderdag 28 april 2011 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwste van het nieuwste Linux, en nog krijgen ze het niet voor elkaar om 1 taal aan te houden, ja zo komt die onsamenhangende bak meuk er wel hoor, Windows en OSX rillen van angst.
Linux.
Android.
En dan 6 man reply to all: Sorry zal het niet meer doen!quote:Op donderdag 28 april 2011 12:13 schreef STING het volgende:
[..]
en dan die dombo's, die reply to all gebruiken om aan te geven dat mensen moeten stoppen met die reply to all
Idd, en dat is dus door het hele OS zo, half vertaalde zinnen etc.. amateuristisch zooitje.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:14 schreef STING het volgende:
[..]
De Nederlandse tekst is anders ook tenenkrommend
Dat is toch al zo?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:19 schreef CherryLips het volgende:
hadden ze het net zo goed door mij kunnen laten vertalen.
Ik zie het al, het was MissBquote:Op donderdag 28 april 2011 12:27 schreef missbehavin het volgende:
Everything is going wrong, but wereso happy!
quote:
Nou, meteen pek en veren hierquote:
Shit, te laat om je te betrappen op een spelfout.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godver, betrapt, stomme apostrof
quote:
Hehe, wat jammer nou...quote:Op donderdag 28 april 2011 12:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Shit, te laat om je te betrappen op een spelfout.
Nee krijg hem niet te pakken.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, wat jammer nou...![]()
Weet je al wat meer trouwens?
Wat dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:42 schreef STING het volgende:
[..]
Gisteren ook al raak in Enschede zag ik op het nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |