Waarvan sommigen zelfs op de WC rokenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
sja en dan werk je op kantoor waar iedereen uit de hoogte doet en strak in pak loopt
die heb ik hier nog niet meegemaaktquote:Op donderdag 28 april 2011 11:46 schreef STING het volgende:
[..]
Waarvan sommigen zelfs op de WC roken
Ik heb wel tijd om te komen kijken hoe jij de auto wast.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:48 schreef Spirit82 het volgende:
Wie heeft er vanmiddag niks te doen??
Net auto opgehaald, mag dat stomme ding verdorie niet door een wasstraat de komende 48 uur. Had ik dat eerder geweten, nu moet ik hem straks met de hand gaan wassen
Kijken is meewassenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb wel tijd om te komen kijken hoe jij de auto wast.
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb mijn bikinilijn nog niet geschoren, dus dan sla ik over.
Heeeyyy!! Goed bezig joh!!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:53 schreef JoeBravo het volgende:
Huurcontract getekend, pak gekocht, audioapparatuur beluisterd en nu lunchen
Jammer dat ik zo nog moet werken
een huis, een baan.... wie had dat een aantal maanden terug verwacht!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:53 schreef JoeBravo het volgende:
Huurcontract getekend, pak gekocht, audioapparatuur beluisterd en nu lunchen
Jammer dat ik zo nog moet werken
ik niet iigquote:Op donderdag 28 april 2011 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
een huis, een baan.... wie had dat een aantal maanden terug verwacht!
Leuk, zulke vriendin heb ik ookquote:Op donderdag 28 april 2011 11:59 schreef stbabylon het volgende:
View all 41 comments
Grappige is, de meeste van die comments bij vriend X, komen door een gesprek tussen mij en vriend Y over allerlei dingen die niet bij de originele post horen
bij mij stopt het ook op een gegeven moment.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:02 schreef Mystikvm het volgende:
Bij mij stopt hij op een gegeven moment met het sturen van mailtjes over dat er weer iemand geantwoordt heeft.
Misschien na die 79 emails van laatst...quote:Op donderdag 28 april 2011 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bij mij stopt het ook op een gegeven moment.
doet me denken aan reply to all dombo'squote:Op donderdag 28 april 2011 12:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Misschien na die 79 emails van laatst...
Dat is juist humor!quote:Op donderdag 28 april 2011 12:07 schreef rival het volgende:
[..]
doet me denken aan reply to all dombo's
meestal is t verzuchtenquote:Op donderdag 28 april 2011 12:12 schreef rival het volgende:
[..]
soms kan ik er wel om lachen, niet altijd
en dan die dombo's, die reply to all gebruiken om aan te geven dat mensen moeten stoppen met die reply to allquote:Op donderdag 28 april 2011 12:07 schreef rival het volgende:
[..]
doet me denken aan reply to all dombo's
De Nederlandse tekst is anders ook tenenkrommendquote:Op donderdag 28 april 2011 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwste van het nieuwste Linux, en nog krijgen ze het niet voor elkaar om 1 taal aan te houden, ja zo komt die onsamenhangende bak meuk er wel hoor, Windows en OSX rillen van angst.
Linux.
Android.
En dan 6 man reply to all: Sorry zal het niet meer doen!quote:Op donderdag 28 april 2011 12:13 schreef STING het volgende:
[..]
en dan die dombo's, die reply to all gebruiken om aan te geven dat mensen moeten stoppen met die reply to all
Idd, en dat is dus door het hele OS zo, half vertaalde zinnen etc.. amateuristisch zooitje.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:14 schreef STING het volgende:
[..]
De Nederlandse tekst is anders ook tenenkrommend
Dat is toch al zo?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:19 schreef CherryLips het volgende:
hadden ze het net zo goed door mij kunnen laten vertalen.
Ik zie het al, het was MissBquote:Op donderdag 28 april 2011 12:27 schreef missbehavin het volgende:
Everything is going wrong, but wereso happy!
quote:
Nou, meteen pek en veren hierquote:
Shit, te laat om je te betrappen op een spelfout.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godver, betrapt, stomme apostrof
quote:
Hehe, wat jammer nou...quote:Op donderdag 28 april 2011 12:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Shit, te laat om je te betrappen op een spelfout.
Nee krijg hem niet te pakken.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, wat jammer nou...![]()
Weet je al wat meer trouwens?
Wat dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:42 schreef STING het volgende:
[..]
Gisteren ook al raak in Enschede zag ik op het nieuws
Oh ,was dat hetquote:
Jij kunt weinig hebben he..quote:Op donderdag 28 april 2011 12:59 schreef Royco1 het volgende:
Volgens mij heb ik een rib gekneusd, niet normaal hoeveel pijn het doet.
Ja, daar ben ik ook vanuit gegaanquote:Op donderdag 28 april 2011 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ,was dat het.
Ach, de rest van de week blijft het wel lekker weer.
Toen was ik nog in Brabantquote:Op donderdag 28 april 2011 12:44 schreef STING het volgende:
[..]
Rond 18u hevige regen, hagel en onweer
Die van ons zijn gisteren helemaal kaal gesnoeidquote:Op donderdag 28 april 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik heb net allemaal nieuwe rozenplanten geplant, een beetje regen zou eigenlijk wel goed uitkomen.
quote:
Ja ja bla blaquote:Op donderdag 28 april 2011 13:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee mijn pijngrens is juist aardig hoog.
Ben alleen bang voor naalden.
Moet gewoon niet zo stom zijn om meteen voluit te willen gaan na jaren niet getraind te hebben.
Waar, ik ben op t complex en heb niks gezienquote:
Jij probeert me nu alleen maar uit te lokken.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij probeert me nu alleen maar uit te lokken.
Je wil gewoon dat ik het ga bewijzen door jou op mij in te laten slaan en schoppen.
Je reageert je maar lekker op iemand anders af.
Tof!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:02 schreef Ang3l het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Crystal Castles op lowlands!
![]()
![]()
![]()
Oh nu is het allemaal opeens weer mijn schuld zekerquote:Op donderdag 28 april 2011 13:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tsssk, je gunt me ook niks he. En ik heb zoveel af te reageren, jij egoist!
Ik schrijf het bij op mijn lijstje ja, net als de verloren dag gisteren...quote:Op donderdag 28 april 2011 13:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh nu is het allemaal opeens weer mijn schuld zeker
Je houd een lijstje bij?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik schrijf het bij op mijn lijstje ja, net als de verloren dag gisteren...
Ja ik moet wel, zo vaak als jij er een puinhoop van maakt...quote:
ijdele hoopquote:Op donderdag 28 april 2011 13:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar, ik ben op t complex en heb niks gezien
Wie?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:02 schreef Ang3l het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Crystal Castles op lowlands!
![]()
![]()
![]()
Zo vaak?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik moet wel, zo vaak als jij er een puinhoop van maakt...
Crystal Castles. Da's een band die al zeker 3 jaar meedraait in de engelse clubscene hoorquote:
quote:
Mij boeit t niet zo, ik hoef niet maar buitenquote:
Hele fijne snoeiharde electro-noize teringherrie... en soms wazige rustige lounge electro. Beetje schizofrene band. Ik hou er vanquote:
Ik lees de hele tijd Crystal Cavesquote:Op donderdag 28 april 2011 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Crystal Castles. Da's een band die al zeker 3 jaar meedraait in de engelse clubscene hoorEn vaak ook voor series e.d. gebruikt worden. En ze zijn ook in Amsterdam geweest, mocht dat het centrum vand e wereld zijn. Paradiso.
Maar the Offspring komt ook, mocht dat je meer zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Auw, anders ga je even iemand die al pijn heeft nog even natrappenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, stiekem ben je best hopeloos
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:15 schreef STING het volgende:
[..]
Ik lees de hele tijd Crystal CavesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee. En ook niet Crystal Fighters (do you wanna go the the plaaaage with me?)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Waar nog niet eens de helft opstaat. Nauwelijks meer dan een kwart van de namen.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet echt onder de indruk van de nieuwe LL-lijst
Baptismquote:Op donderdag 28 april 2011 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hele fijne snoeiharde electro-noize teringherrie... en soms wazige rustige lounge electro. Beetje schizofrene band. Ik hou er van
[..]
Ik lees de hele tijd Crystal CavesOh wat erg!! Dat spel ken ik ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
[..]
Ik lees de hele tijd Crystal CavesIk had dat op zo'n shareware-disketteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We wisten toch al dat jij een nerd wasquote:Op donderdag 28 april 2011 13:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh wat erg!! Dat spel ken ik ook al
Ja maar ik wist niet dat het ZO erg met me wasquote:Op donderdag 28 april 2011 13:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We wisten toch al dat jij een nerd was![]()
Ja en neequote:
Met het hakjequote:Op donderdag 28 april 2011 13:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Auw, anders ga je even iemand die al pijn heeft nog even natrappen
WAT?! Hier nietquote:
Ik wel!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet echt onder de indruk van de nieuwe LL-lijst
Wasstraat?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
WAT?! Hier nietMoet ik zometeen in deze wintersche kou mijn auto gaan wassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |