Waarvan sommigen zelfs op de WC rokenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
sja en dan werk je op kantoor waar iedereen uit de hoogte doet en strak in pak loopt
die heb ik hier nog niet meegemaaktquote:Op donderdag 28 april 2011 11:46 schreef STING het volgende:
[..]
Waarvan sommigen zelfs op de WC roken
Ik heb wel tijd om te komen kijken hoe jij de auto wast.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:48 schreef Spirit82 het volgende:
Wie heeft er vanmiddag niks te doen??
Net auto opgehaald, mag dat stomme ding verdorie niet door een wasstraat de komende 48 uur. Had ik dat eerder geweten, nu moet ik hem straks met de hand gaan wassen
Kijken is meewassenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb wel tijd om te komen kijken hoe jij de auto wast.
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb mijn bikinilijn nog niet geschoren, dus dan sla ik over.
Heeeyyy!! Goed bezig joh!!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:53 schreef JoeBravo het volgende:
Huurcontract getekend, pak gekocht, audioapparatuur beluisterd en nu lunchen
Jammer dat ik zo nog moet werken
een huis, een baan.... wie had dat een aantal maanden terug verwacht!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:53 schreef JoeBravo het volgende:
Huurcontract getekend, pak gekocht, audioapparatuur beluisterd en nu lunchen
Jammer dat ik zo nog moet werken
ik niet iigquote:Op donderdag 28 april 2011 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
een huis, een baan.... wie had dat een aantal maanden terug verwacht!
Leuk, zulke vriendin heb ik ookquote:Op donderdag 28 april 2011 11:59 schreef stbabylon het volgende:
View all 41 comments
Grappige is, de meeste van die comments bij vriend X, komen door een gesprek tussen mij en vriend Y over allerlei dingen die niet bij de originele post horen
bij mij stopt het ook op een gegeven moment.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:02 schreef Mystikvm het volgende:
Bij mij stopt hij op een gegeven moment met het sturen van mailtjes over dat er weer iemand geantwoordt heeft.
Misschien na die 79 emails van laatst...quote:Op donderdag 28 april 2011 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bij mij stopt het ook op een gegeven moment.
doet me denken aan reply to all dombo'squote:Op donderdag 28 april 2011 12:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Misschien na die 79 emails van laatst...
Dat is juist humor!quote:Op donderdag 28 april 2011 12:07 schreef rival het volgende:
[..]
doet me denken aan reply to all dombo's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |