Ja ik moet wel, zo vaak als jij er een puinhoop van maakt...quote:
ijdele hoopquote:Op donderdag 28 april 2011 13:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar, ik ben op t complex en heb niks gezien
Wie?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:02 schreef Ang3l het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Crystal Castles op lowlands!
![]()
![]()
![]()
Zo vaak?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik moet wel, zo vaak als jij er een puinhoop van maakt...
Crystal Castles. Da's een band die al zeker 3 jaar meedraait in de engelse clubscene hoorquote:
quote:
Mij boeit t niet zo, ik hoef niet maar buitenquote:
Hele fijne snoeiharde electro-noize teringherrie... en soms wazige rustige lounge electro. Beetje schizofrene band. Ik hou er vanquote:
Ik lees de hele tijd Crystal Cavesquote:Op donderdag 28 april 2011 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Crystal Castles. Da's een band die al zeker 3 jaar meedraait in de engelse clubscene hoorEn vaak ook voor series e.d. gebruikt worden. En ze zijn ook in Amsterdam geweest, mocht dat het centrum vand e wereld zijn. Paradiso.
Maar the Offspring komt ook, mocht dat je meer zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Auw, anders ga je even iemand die al pijn heeft nog even natrappenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, stiekem ben je best hopeloos
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:15 schreef STING het volgende:
[..]
Ik lees de hele tijd Crystal CavesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee. En ook niet Crystal Fighters (do you wanna go the the plaaaage with me?)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Waar nog niet eens de helft opstaat. Nauwelijks meer dan een kwart van de namen.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet echt onder de indruk van de nieuwe LL-lijst
Baptismquote:Op donderdag 28 april 2011 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hele fijne snoeiharde electro-noize teringherrie... en soms wazige rustige lounge electro. Beetje schizofrene band. Ik hou er van
[..]
Ik lees de hele tijd Crystal CavesOh wat erg!! Dat spel ken ik ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
[..]
Ik lees de hele tijd Crystal CavesIk had dat op zo'n shareware-disketteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We wisten toch al dat jij een nerd wasquote:Op donderdag 28 april 2011 13:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh wat erg!! Dat spel ken ik ook al
Ja maar ik wist niet dat het ZO erg met me wasquote:Op donderdag 28 april 2011 13:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We wisten toch al dat jij een nerd was![]()
Ja en neequote:
Met het hakjequote:Op donderdag 28 april 2011 13:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Auw, anders ga je even iemand die al pijn heeft nog even natrappen
WAT?! Hier nietquote:
Ik wel!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet echt onder de indruk van de nieuwe LL-lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |