Oh ,was dat hetquote:
Jij kunt weinig hebben he..quote:Op donderdag 28 april 2011 12:59 schreef Royco1 het volgende:
Volgens mij heb ik een rib gekneusd, niet normaal hoeveel pijn het doet.
Ja, daar ben ik ook vanuit gegaanquote:Op donderdag 28 april 2011 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ,was dat het.
Ach, de rest van de week blijft het wel lekker weer.
Toen was ik nog in Brabantquote:Op donderdag 28 april 2011 12:44 schreef STING het volgende:
[..]
Rond 18u hevige regen, hagel en onweer
Die van ons zijn gisteren helemaal kaal gesnoeidquote:Op donderdag 28 april 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik heb net allemaal nieuwe rozenplanten geplant, een beetje regen zou eigenlijk wel goed uitkomen.
quote:
Ja ja bla blaquote:Op donderdag 28 april 2011 13:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee mijn pijngrens is juist aardig hoog.
Ben alleen bang voor naalden.
Moet gewoon niet zo stom zijn om meteen voluit te willen gaan na jaren niet getraind te hebben.
Waar, ik ben op t complex en heb niks gezienquote:
Jij probeert me nu alleen maar uit te lokken.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij probeert me nu alleen maar uit te lokken.
Je wil gewoon dat ik het ga bewijzen door jou op mij in te laten slaan en schoppen.
Je reageert je maar lekker op iemand anders af.
Tof!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:02 schreef Ang3l het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Crystal Castles op lowlands!
![]()
![]()
![]()
Oh nu is het allemaal opeens weer mijn schuld zekerquote:Op donderdag 28 april 2011 13:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tsssk, je gunt me ook niks he. En ik heb zoveel af te reageren, jij egoist!
Ik schrijf het bij op mijn lijstje ja, net als de verloren dag gisteren...quote:Op donderdag 28 april 2011 13:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh nu is het allemaal opeens weer mijn schuld zeker
Je houd een lijstje bij?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik schrijf het bij op mijn lijstje ja, net als de verloren dag gisteren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |