Ik moest heel hard lachen bij glee, waar het ging over schaamtes.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb tenminste geen rode haren, dat scheelt een hoop
Dat is waar! Echt!quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen bij glee, waar het ging over schaamtes.
En de lerares zei dat ze zich schaamde om een ginger te zijn "And according to popular beliefs... we have no soul!"
hoe kan je iets wel of niet hebben als het niet bestaat?quote:
Daar gaat het niet om!quote:Op donderdag 28 april 2011 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hoe kan je iets wel of niet hebben als het niet bestaat?
Ik weiger om die rooie van hier in een kwaad daglicht te zettenquote:
Ook een leuke bolide die voor normale stervelingen niet te betalen is....quote:Op donderdag 28 april 2011 14:12 schreef PeuRac het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ghini_aventador.html
eindelijk weer een gave auto reclame
Moet je maar harder werkenquote:Op donderdag 28 april 2011 14:15 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ook een leuke bolide die voor normale stervelingen niet te betalen is....
Dat zal gerust!quote:Op donderdag 28 april 2011 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb tenminste geen rode haren, dat scheelt een hoop
Eerder andersomquote:Op donderdag 28 april 2011 14:17 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Die zoenmevrouw heeft als kostenpost
Volvo op t momentquote:
21 grams!quote:Op donderdag 28 april 2011 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hoe kan je iets wel of niet hebben als het niet bestaat?
Nee, maar haar inkomen is wel bijna 2x dat van mij, als ik op mijn gewenste niveau zou zitten.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je teert op haar zak? Dat ze dat pikt
Hypergamistquote:Op donderdag 28 april 2011 14:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar haar inkomen is wel bijna 2x dat van mij, als ik op mijn gewenste niveau zou zitten.
Zeg, wanneer tief je nou eens op uit ons land?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar haar inkomen is wel bijna 2x dat van mij, als ik op mijn gewenste niveau zou zitten.
Tja, heb je wel eensquote:Op donderdag 28 april 2011 14:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo snel mogelijkquote:Op donderdag 28 april 2011 14:21 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg, wanneer tief je nou eens op uit ons land?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |