Ben benieuwd of ik er uberhaupt reacties op krijg. Zou mooi zijn als ik er nog iets aan over houquote:
Je hebt er toch een ex aan overgehouden? Lijkt me wel genoeg.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik er uberhaupt reacties op krijg. Zou mooi zijn als ik er nog iets aan over hou
Zal toch wel.... zijn genoeg mensen die willen trouwen op maandag en niet teveel kwijt willen zijn voor een jurk.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik er uberhaupt reacties op krijg. Zou mooi zijn als ik er nog iets aan over hou
Alweerquote:Op donderdag 28 april 2011 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik nog serieus denken dat ik dat had getypt
En de trouwring?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds tijden dat ik moet lachen om een post van jouquote:Op donderdag 28 april 2011 11:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt er toch een ex aan overgehouden? Lijkt me wel genoeg.
Die ligt in een doosje bij mn sieraden. Daar kan ik gewoon écht geen afstand van doen. Geen idee wat ik ermee moet, maar wil er ook niet van af. Bedacht me laatst ook dat dat het duurste was wat ik in huis hebquote:
Laten vermaken tot een normale ring, datum eruit laten halen.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die ligt in een doosje bij mn sieraden. Daar kan ik gewoon écht geen afstand van doen. Geen idee wat ik ermee moet, maar wil er ook niet van af. Bedacht me laatst ook dat dat het duurste was wat ik in huis heb
Je gezondheid is onbetaalbaar.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die ligt in een doosje bij mn sieraden. Daar kan ik gewoon écht geen afstand van doen. Geen idee wat ik ermee moet, maar wil er ook niet van af. Bedacht me laatst ook dat dat het duurste was wat ik in huis heb
Hoiquote:Op donderdag 28 april 2011 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
Het blijkt kersen-, chocolade- en notenvlaai.
Geen slechte score.
Heeft geen nut. Ik draag sinds ik bij hem weg ben helemaal geen ringen meer, alleen een duimring, maar die ben ik nu ergens kwijtgeraakt, verdoriequote:Op donderdag 28 april 2011 11:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Laten vermaken tot een normale ring, datum eruit laten halen.
blerghquote:Op donderdag 28 april 2011 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
Het blijkt kersen-, chocolade- en notenvlaai.
Geen slechte score.
Ohw tja dan laten vermaken tot collier hanger?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heeft geen nut. Ik draag sinds ik bij hem weg ben helemaal geen ringen meer, alleen een duimring, maar die ben ik nu ergens kwijtgeraakt, verdorie
wil niet weten waar die duim allemaal geweest isquote:Op donderdag 28 april 2011 11:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heeft geen nut. Ik draag sinds ik bij hem weg ben helemaal geen ringen meer, alleen een duimring, maar die ben ik nu ergens kwijtgeraakt, verdorie
Die is er af gegleden terwijl je een duim in zijn sterretje duwde?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Laat er oorbellen of een kettinghanger van maken.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik draag eigenlijk helemaal geen sieraden meerquote:Op donderdag 28 april 2011 11:05 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ohw tja dan laten vermaken tot collier hanger?
Liefquote:Op donderdag 28 april 2011 11:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb de chocolade gehad. En even aan je gedacht
Okay, ja dan houdt mijn meedenken vanaf hier wel op.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik draag eigenlijk helemaal geen sieraden meerMaar ik weet het gewoon nog niet; ik zie wel
Misschien ooit.
Toch bedanktquote:Op donderdag 28 april 2011 11:07 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Okay, ja dan houdt mijn meedenken vanaf hier wel op.
Voor wat wilde je Air nu weer sue'en dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:08 schreef MissMSX het volgende:
Ik zou met mijn ring de rekening van de advocaat betalen
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:08 schreef MissMSX het volgende:
Ik zou met mijn ring de rekening van de advocaat betalen
Ik heb altijd een touwtje met een Indiaanse koperen (VS) hanger en een goedkoop plastic surfbordje om mijn nek. En vaak een leren bandje om mijn pols. Heel soms ringen, maar nooit lang vanwege een nikkelallergie.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik draag eigenlijk helemaal geen sieraden meerMaar ik weet het gewoon nog niet; ik zie wel
Misschien ooit.
Ja met de bus naar het gemeentehuis voor een gratis bruiloftquote:Op donderdag 28 april 2011 11:00 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zal toch wel.... zijn genoeg mensen die willen trouwen op maandag en niet teveel kwijt willen zijn voor een jurk.
Ik zei 'zou'quote:Op donderdag 28 april 2011 11:09 schreef STING het volgende:
[..]
Voor wat wilde je Air nu weer sue'en dan?
Je moet wel iets betalen. Niet veel maar wel iets.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ja met de bus naar het gemeentehuis voor een gratis bruiloft
Dat doe je al tijdens je ondertrouw. Zo romantischquote:Op donderdag 28 april 2011 11:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moet wel iets betalen. Niet veel maar wel iets.
Jij maneaterquote:Op donderdag 28 april 2011 11:09 schreef Cue_ het volgende:
Hi![]()
Vriendinnetje gister op het vliegtuig gezet
Daarna gelukkig wel wat opgevrolijkt door leidenguy
Vandaag de laatste dag op het werk![]()
![]()
En verder geen idee wat voor emoties er nog meer zijn
sja, zelfs de bus is niet gratis meer hequote:Op donderdag 28 april 2011 11:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moet wel iets betalen. Niet veel maar wel iets.
Vanavondquote:Op donderdag 28 april 2011 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
@Spirit: Heb je nou nog een vervolgdate gehad met de man met de sterke armen?
vorige week nog zwartgeredenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
sja, zelfs de bus is niet gratis meer he
Ik heb mijn ring met datum er in nog steeds iedere dag om.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Laten vermaken tot een normale ring, datum eruit laten halen.
Hangt van de gemeente af. Het is in bloemendaal bijvoorbeeld wel 'kostenloos' maar je moet wel je boekje betalen uiteraard.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat doe je al tijdens je ondertrouw. Zo romantischJe wordt een vies hokje ingeloodst, mag je handtekening zetten, je pinpas door het apparaat halen en je staat na 5 minuten weer buiten op de stoep
quote:Tarieven en tijden in 2011
Dagen
Prijzen
Maandag 8.30 en 9.00 uur
kostenloos
Maandag t/m vrijdag*
10.00, 11.00. 12.00, 14.00, 15.00 en 16.00 uur
¤ 389,55
Op de eerste, derde en vijfde zaterdag
12.00 of 13.00 uur**
¤ 708,75
Elswout of Duinlust of andere locatie
maandag t/m vrijdag, tijdstip o.i.m. locatie en gemeente
¤ 576,15
Elswout of Duinlust of andere locatie
zaterdag, tijdstip i.o.m. locatie en gemeente
¤ 900,30
Gezellig, zitten we er samenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
vorige week nog zwartgeredenga echt naar de hel
Ik zie mijn ex nog regelmatig de verlovingsring dragen volgens mijquote:Op donderdag 28 april 2011 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb mijn ring met datum er in nog steeds iedere dag om.
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb mijn ring met datum er in nog steeds iedere dag om.
Mijn ex heeft tijdens onze hele relatie een ring gedragen van haar vorige ex. Nu draagt ze in haar nieuwe relatie nog steeds iets wat ik haar heb gegeven.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie mijn ex nog regelmatig de verlovingsring dragen volgens mij
Mijn rechterhandring is van mijn ex, ingegraveerd met ILY (I love you) + datum (03-05-2002)quote:Op donderdag 28 april 2011 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie mijn ex nog regelmatig de verlovingsring dragen volgens mij
Qua andere sieraden doe ik dat ook, maar verlovingsring en trouwring... nehquote:Op donderdag 28 april 2011 11:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[..]
Mijn ex heeft tijdens onze hele relatie een ring gedragen van haar vorige ex. Nu draagt ze in haar nieuwe relatie nog steeds iets wat ik haar heb gegeven.
Ik zie het punt niet zo, als iets mooi is dan maakt het toch niet uit wie het gegeven heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |