Alleen echte rosé dan..en niet van die neppe zooiquote:Op donderdag 28 april 2011 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik drink rose, word ik giechelig van.
Duh.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alleen echte rosé dan..en niet van die neppe zooi
Gefeliciteerd. Wanneer kan ik langskomen om dit te vieren?quote:
Weinig echte mannen zijn er danquote:Op donderdag 28 april 2011 00:54 schreef amenth het volgende:
die titelechte mannen doen aan vechtsport kijken voetbal en rijden dikke auto
En beginnen zinnen met een hoofdletter.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:54 schreef amenth het volgende:
wat ga je vreemd?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:55 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb net een geile camsessie achter de rug wat een thuiskomst mijn hart is er vol van
Homo.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
Bij de lamp in de keuken zitten 10 muggen, ik durf niet meer te slapen nu O_O
jajajaj 4 uur snachts door de stad rijden toeteren Turkije in de halve finale !!! ja tochh !!! TOET TOET TOET TOETT JEUJJJJquote:Op donderdag 28 april 2011 00:54 schreef amenth het volgende:
Pics Screenshots.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:55 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb net een geile camsessie achter de rug wat een thuiskomst mijn hart is er vol van
Eens met Naatje.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
echte jannen drinken bier, liever een echte jan dan een echte man
Ik heb je zussen Ayse en Fatma nog geneukt toen ze op vakantie waren in Bodrum.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:54 schreef amenth het volgende:
Je bent leeg?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:55 schreef JanPiraat het volgende:
Wanneer je maar wil, als je maar even waarschuwt van tevoren.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Wanneer kan ik langskomen om dit te vieren?
Ff aan de cola nu hoor anders braak ik mn bedje vol en die is nog niet eens opgemaakt ook dus dat gaat nooit meer wegquote:Op donderdag 28 april 2011 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
echte jannen drinken bier, liever een echte jan dan een echte man
Hoelang van tevoren moet ik je waarschuwen?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wanneer je maar wil, als je maar even waarschuwt van tevoren.
Uur is ruim genoeg.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoelang van tevoren moet ik je waarschuwen?
Hoe is het met jou danquote:
goed tochquote:
Halve liters in de busquote:Op donderdag 28 april 2011 00:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ik heb nog 2 halve liter blikken ff volmaken die shitttttt
Ja, van dat werk las ik straks. Da's wel echt tofquote:Op donderdag 28 april 2011 00:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
goed tochKom net terug van vrienden en van een prachtige El Classico waar Real helemaal naar de klote is gespeeld en opeens heb ik werk mjah topdagje gewoon
![]()
Er komt een dag dat ik dit soort woorden geloof, dat is niet vandaag.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Er komt een dag dat ik dat gewoon echt doe.
Gefeliciteerd manquote:Op donderdag 28 april 2011 00:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
goed tochKom net terug van vrienden en van een prachtige El Classico waar Real helemaal naar de klote is gespeeld en opeens heb ik werk mjah topdagje gewoon
![]()
Gefeliciteerd met je baantjequote:Op donderdag 28 april 2011 00:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
![]()
Dat zal daarna pas zijn waarschijnlijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er komt een dag dat ik dit soort woorden geloof, dat is niet vandaag.
Slaap lekker!quote:
Ik denk dat dit waar is jaquote:Op donderdag 28 april 2011 01:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat zal daarna pas zijn waarschijnlijk.
heheh dankje broederquote:Op donderdag 28 april 2011 00:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man![]()
Toch nog op vakantie deze zomer?
dankjewel lieve flippiequote:
Mwa was terecht wel. Real voetbalde niet, Messi maakte mooie doelpunten, verdient gewonnen.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heheh dankje broederneuhhh dat gaat niet meer lukken joh gewoon lekker werken en dan volgend jaar zomer de vakantie van mn leven toch
[..]
dankjewel lieve flippiesorry van Real vandaag
slaap zacht ragboerrrquote:Op donderdag 28 april 2011 01:03 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga ook ff gestrekt. Hou die rust. Slaap lekker.
Aawwww dat kan je toch wel van hem maken joh.... jullie vrouwen hebben nu eenmaal toch de macht over ons uiteindelijkquote:Op donderdag 28 april 2011 01:04 schreef Flippiee het volgende:
Tevens doordat Real verloor, is K-Cash niet mijn eeuwige slaaf, jammere feit wel.
Ik ben nu in Ondiep. Ik kom overal.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
slaap zacht ragboerrrgroetjes aan Zeist
Dat is waarquote:Op donderdag 28 april 2011 01:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Aawwww dat kan je toch wel van hem maken joh.... jullie vrouwen hebben nu eenmaal toch de macht over ons uiteindelijk![]()
Als het nu bij jou is, krijg ik het zo ook. Dan slaap ik voorlopig ook nog maar niet. anders schrik ik weer wakkerquote:Op donderdag 28 april 2011 01:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Onweer hier ofzo, nu kan ik niet slapen.
Ooooooh. Regen op het dak als je moet slapenquote:Op donderdag 28 april 2011 01:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Onweer hier ofzo, nu kan ik niet slapen.
quote:Op donderdag 28 april 2011 01:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh het is gestopt ofzo, heel rustig opeens.
Tot ooit.
Hmmmmmquote:Op donderdag 28 april 2011 01:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh het is gestopt ofzo, heel rustig opeens.
Tot ooit.
Gezelligquote:
Dat ookquote:
Dag Cosjequote:Op donderdag 28 april 2011 01:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
nou ik weet het even niet meerslapen dan maar
Cheers.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:24 schreef JanPiraat het volgende:
slaap lekker zero en klinkie![]()
en proost en welkom KirovAir
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 01:25:28 ]
Dag liefste Bobje, slaapzachtquote:Op donderdag 28 april 2011 01:28 schreef HappyBob het volgende:
Ik ook oogjes dicht doen nu. Slaap lekker![]()
Trustehquote:Op donderdag 28 april 2011 01:28 schreef HappyBob het volgende:
Ik ook oogjes dicht doen nu. Slaap lekker![]()
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ik vind hem er best wel leuk uitzien.
quote:Op donderdag 28 april 2011 01:25 schreef KirovAir het volgende:
[..]
Cheers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 april 2011 01:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]Stoeeeer Janneman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 april 2011 01:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woensdagavond, ideale avond om te drinken op fok.![]()
npquote:Op donderdag 28 april 2011 01:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik vond het wel beschamend maar dankje![]()
sowieso tochquote:Op donderdag 28 april 2011 01:51 schreef KirovAir het volgende:
[..]
Woensdagavond, ideale avond om te drinken op fok.
quote:Op donderdag 28 april 2011 02:32 schreef JanPiraat het volgende:
goedemorgen eerstvolgende piraatvast weer Furdinand die man staat vroeg op altijd hoor pfffoee respect
Ik duik mn bed in en hoop er rond 10 uur wel weer te zijn![]()
Michas was ons al voor.....quote:Op donderdag 28 april 2011 07:53 schreef gianni61 het volgende:
goei smorgens.
toch eens een keer thuis al aan de pc gaan zitten om de dagelijkse fipo van furdinard te pikken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heb jij nou weer vakantie..quote:Op donderdag 28 april 2011 09:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ik ben vakantie![]()
En dan is het zulk weer
Omdat voorjaarsvakantiequote:Op donderdag 28 april 2011 09:27 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Waarom heb jij nou weer vakantie..
Jij nietquote:
Morge Appelquote:
Jawel, heb wel last van niesaanvallen maar komt goedquote:
Niesaanvallen?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jawel, heb wel last van niesaanvallen maar komt goed, en met jou dan
ja, vandaag gelukkig minder hard als gisteren.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
giann
Alweer hard aan het werk?
Oh, gelukkig!quote:Op donderdag 28 april 2011 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, vandaag gelukkig minder hard als gisteren.
hoe is het met de stofzuiger afgelopen?
Hooikoorts heb ik niet zo heel veel last van, heb tot nu toe maar beperkt bloedneuzen gehad. Jeuk achter in mijn keel heb ik ook weinig last van. Nu enkel niesaanvallen en loopneusquote:Op donderdag 28 april 2011 09:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niesaanvallen?Hooikoorts en alles?
Ik ben net wakker eigenlijk. Zometeen m'n vader en broer uitzwaaien, die gaan een weekend naar familie in Duitsland.
hou op, mijn hooikoorts seizoen moet nog beginnen. heb er nu al zin inquote:Op donderdag 28 april 2011 10:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hooikoorts heb ik niet zo heel veel last van, heb tot nu toe maar beperkt bloedneuzen gehad. Jeuk achter in mijn keel heb ik ook weinig last van. Nu enkel niesaanvallen en loopneus
Bind hem vast dan, dan loopt hij niet wegquote:Op donderdag 28 april 2011 10:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hooikoorts heb ik niet zo heel veel last van, heb tot nu toe maar beperkt bloedneuzen gehad. Jeuk achter in mijn keel heb ik ook weinig last van. Nu enkel niesaanvallen en loopneus
Ik zal jou eens vastbindenquote:Op donderdag 28 april 2011 10:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bind hem vast dan, dan loopt hij niet weg
Dan toch nietquote:
dan heb je wel een geldige reden om je af te melden..quote:
Bohh, lijkt me echt verschrikkelijk!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
nicequote:Op donderdag 28 april 2011 10:22 schreef sharr het volgende:
Goedemorgen!
Ik begin dinsdag met werken
Hoiquote:Op donderdag 28 april 2011 10:22 schreef sharr het volgende:
Goedemorgen!
quote:
mogguh!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:22 schreef sharr het volgende:
Goedemorgen!
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hoi
Waar ga je werken dan?
Daar dusquote:
doe us delen dan..quote:Op donderdag 28 april 2011 10:28 schreef sharr het volgende:
Tering wat is cracker met Paturain lekker
belongs to lovers??quote:
Rustig rustig, m'n neefje is overleden aan carnavalscrackerquote:Op donderdag 28 april 2011 10:28 schreef sharr het volgende:
Tering wat is cracker met Paturain lekker
Je mag barfen als het nodig isquote:Op donderdag 28 april 2011 10:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
@#$%^&$@$#!@ ik zie mijn examenrooster en ik word er misselijk van
Nee dankjewelquote:Op donderdag 28 april 2011 10:34 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Je mag barfen als het nodig is
Elizequote:Op donderdag 28 april 2011 10:32 schreef Furdinand het volgende:
Ik zat in bad. Gewoooon in bad. Lekker met het sop te speeelen.
even doorbijten.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
@#$%^&$@$#!@ ik zie mijn examenrooster en ik word er misselijk van
Jaquote:Op donderdag 28 april 2011 10:35 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Graag gedaan
Is het rooster van de eindexamens?
Neh, ik heb vrijdag nog school, dan week vakantie. Dan nog 2 dagen na de vakantie en dan 3 dagen facultatief. Ons gala is pas in juni of juli geloof ikquote:Op donderdag 28 april 2011 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
even doorbijten.
komende vrijdag dan laatste schooldag met gala enzo?
Ik denk ook minder jaquote:Op donderdag 28 april 2011 10:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja
over
3
fucking
weken al
of minder zelfs
* SpaceInvaders stopt vingers in haar oren en rent rondjes terwijl ze LALALALA CAN'T HEAR YOU roeptquote:
gala na examen pas?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh, ik heb vrijdag nog school, dan week vakantie. Dan nog 2 dagen na de vakantie en dan 3 dagen facultatief. Ons gala is pas in juni of juli geloof ik
Bij ons was het ook na de examens, 11 juni als ik me niet vergisquote:Op donderdag 28 april 2011 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gala na examen pas?
hier is komende vrijdag weer gala waar het halve dorp aan ouders en vrienden uitrukt om auto's en jurken te kijken
Wij hebben ook altijd van die dure auto's. Wij gaan expres op een stepquote:Op donderdag 28 april 2011 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gala na examen pas?
hier is komende vrijdag weer gala waar het halve dorp aan ouders en vrienden uitrukt om auto's en jurken te kijken
quote:. Zelfs op uw bruiloft is het mogelijk om Buba, uiteraard ook in het wit gestoken, in te huren. Buba trekt uw koets naar het stadshuis of u rijdt samen op Buba naar het stadshuis. Het maakt deze speciale dag extra onvergetelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry patjen ik spoiler al
[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 10:45:04 ]
die zijn toch nog wel te vinden..quote:
Die heb ik bijna elke dag aanquote:Op donderdag 28 april 2011 10:45 schreef sharr het volgende:
gwen ik heb schoenen van 12 cm, overleef ik dat?
12cm hak?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:45 schreef sharr het volgende:
gwen ik heb schoenen van 12 cm, overleef ik dat?
Ik ga geen 15231545 euro betalen om een auto te hurenquote:Op donderdag 28 april 2011 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zijn toch nog wel te vinden..
ik had met gala geen moeite gedaan voor goeie auto.
tegenwoordig met je al heel ver zoeken voor iets origineels.
bij de school hier mogen vrachtwagens, landbouwvoertuigen en carnavalswagen niet meer.
Ja maar hey, ik ben een motorisch gestoorde autist en jij alleen autistquote:Op donderdag 28 april 2011 10:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die heb ik bijna elke dag aan
fout, probeer nog eens..quote:Op donderdag 28 april 2011 10:47 schreef sharr het volgende:
Ohja ik weet alweer wie! Viviënne van de Assem, Elise in Zoop.
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:47 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja maar hey, ik ben een motorisch gestoorde autist en jij alleen autist
Ja hak. Naaldhak ook echt. Nog nooit zo'n dunne gehadquote:Op donderdag 28 april 2011 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
12cm hak?
ik zou gympen meenemen..
niet dat ik als man hier verstand van heb, ik ken gewoon veel klagende vrouwen..
reken maar van wel..quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:32 schreef Furdinand het volgende:
Ik zat in bad. Gewoooon in bad. Lekker met het sop te speeelen.
quote:
genoeg hints?quote:
Viviënne van den Assem dusquote:Op donderdag 28 april 2011 10:42 schreef sharr het volgende:
Ik dacht dat Elize bij mij op school had gezeten maar dat is niet zo. Wie is dat dan? Verwarrend dit.
oke oke, maar de mannen hebben het over een andere elizequote:
Ja weet ikquote:Op donderdag 28 april 2011 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke oke, maar de mannen hebben het over een andere elize
ik zie liever elize. maar ik vind ze allebei niet heel bijzonder..quote:Op donderdag 28 april 2011 10:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja weet ikAlleen ik dacht eerst dat dat Elize ook was, maar dat was dus de verwarring door Elise -> Elize.
SV jonge baasquote:
Bohh, wat is dit voor een haat dan.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof arg alleen om appel draait, doe even normaal bedankt.
oh, no, she didn't...quote:Op donderdag 28 april 2011 11:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bohh, wat is dit voor een haat dan.
Idd. Denken dat arg niet om appel draaitquote:Op donderdag 28 april 2011 11:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bohh, wat is dit voor een haat dan.
Ja, ik was gister redelijk snel weg en zat nog in een gesprek eigenlijk, maar oké.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, no, she didn't...
wat ben jij ver terug aant lezen trouwens..
Het draait niet om mij.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:22 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Idd. Denken dat arg niet om appel draait
maar waarom dan wel?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, ik was gister redelijk snel weg en zat nog in een gesprek eigenlijk, maar oké.
[..]
Het draait niet om mij.
voor jou misschien. mijn arg draait toch meer om jou..quote:Op donderdag 28 april 2011 11:29 schreef Omdatappel het volgende:
Vanaf nu draait het alleen nog maar om Patje en Furdi.
Patje en Furdiquote:Op donderdag 28 april 2011 11:29 schreef Omdatappel het volgende:
Vanaf nu draait het alleen nog maar om Patje en Furdi.
Hoin Zerooooquote:
Huh, oh.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor jou misschien. mijn arg draait toch meer om jou..
en om merel..
Hoi Bob.quote:
Jaaaaaaaaaanquote:
Ohja, dan draait het om Zero, oké.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:33 schreef Zeroku het volgende:
Ik ben het centrum van dit Universum. Alles wat jullie denken, doen en hopen te kunnen doen heeft enkel als doel mij te dienen.
Hè?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
kom je een keer mee melken dan?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallo sharrr![]()
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
JanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallo sharrr![]()
bureau voor werk, geen koffie, fok op mn scherm.. waar is mijn leven?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:51 schreef HappyBob het volgende:
Broodje, filmpje, hand in de broek..dit is het leven.
quote:
Klinkt ook leuk toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bureau voor werk, geen koffie, fok op mn scherm.. waar is mijn leven?
proficiat!quote:
quote:
Neeequote:Op donderdag 28 april 2011 11:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Shalalie shalala shalalie shalala?
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Shalalie shalala shalalie shalala?
zijn er dat veel?quote:
quote:
flippie ken ik nie.quote:
Merel ook ja eigenlijkquote:Op donderdag 28 april 2011 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
flippie ken ik nie.
ik stem voor sharr, omdatappel en 92merel
doeiiquote:Op donderdag 28 april 2011 12:04 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga maar even m'n puppy's uitlaten enzo.
snel hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 12:04 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga maar even m'n puppy's uitlaten enzo.
je achtervolgt me gewoon hequote:
quote:
je hoeft het niet te lusten, als je het maar drinkt..quote:Op donderdag 28 april 2011 12:23 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik lust geen wijn ben ik nu geen echte man?
Klopt.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:23 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik lust geen wijn ben ik nu geen echte man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:
auberginesquote:Op donderdag 28 april 2011 12:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat zal ik gaan halen als lunch? Hier is niks in huis namelijk
friet speciaal en een spoetnik. en voor mij ookquote:Op donderdag 28 april 2011 12:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Courgette.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Bier met komkommer en kaas.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
bestel een pizzaquote:Op donderdag 28 april 2011 12:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |