Aardig wat landen zelfsquote:Op woensdag 27 april 2011 23:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet overal..maar in aardig wat landen ken ik wel mensenMaar Nieuw-Zeeland is weggevallen..aangezien mijn oom weer terug in Nederland is
Wat, trouwen? Wat leuk, een bruiloft!quote:Op woensdag 27 april 2011 23:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aardig wat landen zelfs![]()
Ach ik trouw met een Australiėr in november dus dat ligt in de buurt van Nieuw - Zeeland
Nou in Nederland sla ik niemand aan de haak, dus dan moet Australiė maar het een en ander biedenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat, trouwen? Wat leuk, een bruiloft!
Hehe, Nederlanders waren weer niet goed genoeg voor je... Jaja, ik ken jouw soort. Ga maar weg uit Nederland.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach ik trouw met een Australiėr in november dus dat ligt in de buurt van Nieuw - Zeeland
quote:
Niet zo miereneuken jullie, maakt dat nou weer wat uit. Met 10 minuten is dit topic toch vol, denken we er niet meer aanquote:
Nog je poepgat schoongemaakt met je krullen?quote:
Australische surfjongens met zo'n accentquote:Op woensdag 27 april 2011 23:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou in Nederland sla ik niemand aan de haak, dus dan moet Australiė maar het een en ander bieden
Tis toch maar voetbal en iets met religie.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
[..]
Niet zo miereneuken jullie, maakt dat nou weer wat uit. Met 10 minuten is dit topic toch vol, denken we er niet meer aan![]()
Neen.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nog je poepgat schoongemaakt met je krullen?
Waar?quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hehe, Nederlanders waren weer niet goed genoeg voor je... Jaja, ik ken jouw soort. Ga maar weg uit Nederland.
Zo een blonde god, met sixpackje surfplank in zijn hand het ideequote:Op woensdag 27 april 2011 23:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Australische surfjongens met zo'n accent![]()
Blonde god reporting in.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]_! Stomme troll.
[..]
Zo een blonde god, met sixpackje surfplank in zijn hand het idee![]()
Ik zoek alleen nog contacten in Japan en Zuid-Amerikaquote:Op woensdag 27 april 2011 23:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar fap je op? Posters van vrouwlijk Pripyat?quote:
Alkmaarder kaasmeisjes.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Waar fap je op? Posters van vrouwlijk Pripyat?
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou in Nederland sla ik niemand aan de haak, dus dan moet Australiė maar het een en ander bieden
Die bier atten enzo?quote:
Zo een jaquote:Op woensdag 27 april 2011 23:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]_! Stomme troll.
[..]
Zo een blonde god, met sixpackje surfplank in zijn hand het idee![]()
Zuid- Amerika.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zoek alleen nog contacten in Japan en Zuid-AmerikaAustraliė heb ik geen contacten nodig aangezien ik daar toch niet op één plek wil blijven
En Hawaii zoek ik ook nog contacten
Surfen
Dat kakbrits jaquote:Op woensdag 27 april 2011 23:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zo een jamaar ik val niet op blond. Of op extreem gespierd. Wel op het accent
![]()
Maar nog liever zo'n kakbrits accent
Boh, Australisch accentquote:Op woensdag 27 april 2011 23:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zo een jamaar ik val niet op blond. Of op extreem gespierd. Wel op het accent
![]()
Maar nog liever zo'n kakbrits accent
Ik moet nog steeds een keer de jackpot winnenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zuid- Amerika.
Als ik denk waar ik nog allemaal naar toe wil reizen word ik stiekem beetje depressief bij het idee dat het nooit allemaal gaat lukken.
Pripyat is gaaf hoor!quote:Op woensdag 27 april 2011 23:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Waar fap je op? Posters van vrouwlijk Pripyat?
Ik moet nog steeds een rijke man aan de haal slaanquote:Op woensdag 27 april 2011 23:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een keer de jackpot winnen
Ga het leger in. Lekker op jungletraining in Suriname, wintertraining in Noorwegen en dan uitgezonden worden naar een zandbakland.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zuid- Amerika.
Als ik denk waar ik nog allemaal naar toe wil reizen word ik stiekem beetje depressief bij het idee dat het nooit allemaal gaat lukken.
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kakbrits ja![]()
![]()
Daarom ben ik ook fan van Hugh Grant
Vorig jaar op vakantie wel wat Australische meiden ontmoet..maar kan niet zeggen dat ik bloedje geil van dat accent word..quote:
Ik welquote:Op woensdag 27 april 2011 23:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vorig jaar op vakantie wel wat Australische meiden ontmoet..maar kan niet zeggen dat ik bloedje geil van dat accent word..
Nee, telt ook alleen bij mannen.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vorig jaar op vakantie wel wat Australische meiden ontmoet..maar kan niet zeggen dat ik bloedje geil van dat accent word..
Ik heb dit wel ooit serieus overwogen. Om meerdere redenen trouwens.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga het leger in. Lekker op jungletraining in Suriname, wintertraining in Noorwegen en dan uitgezonden worden naar een zandbakland.
Hoiquote:Op woensdag 27 april 2011 23:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een rijke man aan de haal slaan
Ik ook. Had zelfs een sollicitatie.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb dit wel ooit serieus overwogen. Om meerdere redenen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |