Alleen echte rosé dan..en niet van die neppe zooiquote:Op donderdag 28 april 2011 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik drink rose, word ik giechelig van.
Duh.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alleen echte rosé dan..en niet van die neppe zooi
Gefeliciteerd. Wanneer kan ik langskomen om dit te vieren?quote:
Weinig echte mannen zijn er danquote:Op donderdag 28 april 2011 00:54 schreef amenth het volgende:
die titelechte mannen doen aan vechtsport kijken voetbal en rijden dikke auto
En beginnen zinnen met een hoofdletter.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:54 schreef amenth het volgende:
wat ga je vreemd?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:55 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb net een geile camsessie achter de rug wat een thuiskomst mijn hart is er vol van
Homo.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
Bij de lamp in de keuken zitten 10 muggen, ik durf niet meer te slapen nu O_O
jajajaj 4 uur snachts door de stad rijden toeteren Turkije in de halve finale !!! ja tochh !!! TOET TOET TOET TOETT JEUJJJJquote:Op donderdag 28 april 2011 00:54 schreef amenth het volgende:
Pics Screenshots.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:55 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb net een geile camsessie achter de rug wat een thuiskomst mijn hart is er vol van
Eens met Naatje.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
echte jannen drinken bier, liever een echte jan dan een echte man
Ik heb je zussen Ayse en Fatma nog geneukt toen ze op vakantie waren in Bodrum.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:54 schreef amenth het volgende:
Je bent leeg?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:55 schreef JanPiraat het volgende:
Wanneer je maar wil, als je maar even waarschuwt van tevoren.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Wanneer kan ik langskomen om dit te vieren?
Ff aan de cola nu hoor anders braak ik mn bedje vol en die is nog niet eens opgemaakt ook dus dat gaat nooit meer wegquote:Op donderdag 28 april 2011 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
echte jannen drinken bier, liever een echte jan dan een echte man
Hoelang van tevoren moet ik je waarschuwen?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wanneer je maar wil, als je maar even waarschuwt van tevoren.
Uur is ruim genoeg.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoelang van tevoren moet ik je waarschuwen?
Hoe is het met jou danquote:
goed tochquote:
Halve liters in de busquote:Op donderdag 28 april 2011 00:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ik heb nog 2 halve liter blikken ff volmaken die shitttttt
Ja, van dat werk las ik straks. Da's wel echt tofquote:Op donderdag 28 april 2011 00:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
goed tochKom net terug van vrienden en van een prachtige El Classico waar Real helemaal naar de klote is gespeeld en opeens heb ik werk mjah topdagje gewoon
![]()
Er komt een dag dat ik dit soort woorden geloof, dat is niet vandaag.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Er komt een dag dat ik dat gewoon echt doe.
Gefeliciteerd manquote:Op donderdag 28 april 2011 00:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
goed tochKom net terug van vrienden en van een prachtige El Classico waar Real helemaal naar de klote is gespeeld en opeens heb ik werk mjah topdagje gewoon
![]()
Gefeliciteerd met je baantjequote:Op donderdag 28 april 2011 00:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
![]()
Dat zal daarna pas zijn waarschijnlijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er komt een dag dat ik dit soort woorden geloof, dat is niet vandaag.
Slaap lekker!quote:
Ik denk dat dit waar is jaquote:Op donderdag 28 april 2011 01:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat zal daarna pas zijn waarschijnlijk.
heheh dankje broederquote:Op donderdag 28 april 2011 00:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man![]()
Toch nog op vakantie deze zomer?
dankjewel lieve flippiequote:
Mwa was terecht wel. Real voetbalde niet, Messi maakte mooie doelpunten, verdient gewonnen.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heheh dankje broederneuhhh dat gaat niet meer lukken joh gewoon lekker werken en dan volgend jaar zomer de vakantie van mn leven toch
[..]
dankjewel lieve flippiesorry van Real vandaag
slaap zacht ragboerrrquote:Op donderdag 28 april 2011 01:03 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga ook ff gestrekt. Hou die rust. Slaap lekker.
Aawwww dat kan je toch wel van hem maken joh.... jullie vrouwen hebben nu eenmaal toch de macht over ons uiteindelijkquote:Op donderdag 28 april 2011 01:04 schreef Flippiee het volgende:
Tevens doordat Real verloor, is K-Cash niet mijn eeuwige slaaf, jammere feit wel.
Ik ben nu in Ondiep. Ik kom overal.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
slaap zacht ragboerrrgroetjes aan Zeist
Dat is waarquote:Op donderdag 28 april 2011 01:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Aawwww dat kan je toch wel van hem maken joh.... jullie vrouwen hebben nu eenmaal toch de macht over ons uiteindelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |