Aardig wat landen zelfsquote:Op woensdag 27 april 2011 23:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet overal..maar in aardig wat landen ken ik wel mensenMaar Nieuw-Zeeland is weggevallen..aangezien mijn oom weer terug in Nederland is
Wat, trouwen? Wat leuk, een bruiloft!quote:Op woensdag 27 april 2011 23:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aardig wat landen zelfs![]()
Ach ik trouw met een Australiėr in november dus dat ligt in de buurt van Nieuw - Zeeland
Nou in Nederland sla ik niemand aan de haak, dus dan moet Australiė maar het een en ander biedenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat, trouwen? Wat leuk, een bruiloft!
Hehe, Nederlanders waren weer niet goed genoeg voor je... Jaja, ik ken jouw soort. Ga maar weg uit Nederland.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach ik trouw met een Australiėr in november dus dat ligt in de buurt van Nieuw - Zeeland
quote:
Niet zo miereneuken jullie, maakt dat nou weer wat uit. Met 10 minuten is dit topic toch vol, denken we er niet meer aanquote:
Nog je poepgat schoongemaakt met je krullen?quote:
Australische surfjongens met zo'n accentquote:Op woensdag 27 april 2011 23:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou in Nederland sla ik niemand aan de haak, dus dan moet Australiė maar het een en ander bieden
Tis toch maar voetbal en iets met religie.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
[..]
Niet zo miereneuken jullie, maakt dat nou weer wat uit. Met 10 minuten is dit topic toch vol, denken we er niet meer aan![]()
Neen.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nog je poepgat schoongemaakt met je krullen?
Waar?quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hehe, Nederlanders waren weer niet goed genoeg voor je... Jaja, ik ken jouw soort. Ga maar weg uit Nederland.
Zo een blonde god, met sixpackje surfplank in zijn hand het ideequote:Op woensdag 27 april 2011 23:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Australische surfjongens met zo'n accent![]()
Blonde god reporting in.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]_! Stomme troll.
[..]
Zo een blonde god, met sixpackje surfplank in zijn hand het idee![]()
Ik zoek alleen nog contacten in Japan en Zuid-Amerikaquote:Op woensdag 27 april 2011 23:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar fap je op? Posters van vrouwlijk Pripyat?quote:
Alkmaarder kaasmeisjes.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Waar fap je op? Posters van vrouwlijk Pripyat?
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou in Nederland sla ik niemand aan de haak, dus dan moet Australiė maar het een en ander bieden
Die bier atten enzo?quote:
Zo een jaquote:Op woensdag 27 april 2011 23:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]_! Stomme troll.
[..]
Zo een blonde god, met sixpackje surfplank in zijn hand het idee![]()
Zuid- Amerika.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zoek alleen nog contacten in Japan en Zuid-AmerikaAustraliė heb ik geen contacten nodig aangezien ik daar toch niet op één plek wil blijven
En Hawaii zoek ik ook nog contacten
Surfen
Dat kakbrits jaquote:Op woensdag 27 april 2011 23:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zo een jamaar ik val niet op blond. Of op extreem gespierd. Wel op het accent
![]()
Maar nog liever zo'n kakbrits accent
Boh, Australisch accentquote:Op woensdag 27 april 2011 23:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zo een jamaar ik val niet op blond. Of op extreem gespierd. Wel op het accent
![]()
Maar nog liever zo'n kakbrits accent
Ik moet nog steeds een keer de jackpot winnenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zuid- Amerika.
Als ik denk waar ik nog allemaal naar toe wil reizen word ik stiekem beetje depressief bij het idee dat het nooit allemaal gaat lukken.
Pripyat is gaaf hoor!quote:Op woensdag 27 april 2011 23:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Waar fap je op? Posters van vrouwlijk Pripyat?
Ik moet nog steeds een rijke man aan de haal slaanquote:Op woensdag 27 april 2011 23:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een keer de jackpot winnen
Ga het leger in. Lekker op jungletraining in Suriname, wintertraining in Noorwegen en dan uitgezonden worden naar een zandbakland.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zuid- Amerika.
Als ik denk waar ik nog allemaal naar toe wil reizen word ik stiekem beetje depressief bij het idee dat het nooit allemaal gaat lukken.
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kakbrits ja![]()
![]()
Daarom ben ik ook fan van Hugh Grant
Vorig jaar op vakantie wel wat Australische meiden ontmoet..maar kan niet zeggen dat ik bloedje geil van dat accent word..quote:
Ik welquote:Op woensdag 27 april 2011 23:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vorig jaar op vakantie wel wat Australische meiden ontmoet..maar kan niet zeggen dat ik bloedje geil van dat accent word..
Nee, telt ook alleen bij mannen.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vorig jaar op vakantie wel wat Australische meiden ontmoet..maar kan niet zeggen dat ik bloedje geil van dat accent word..
Ik heb dit wel ooit serieus overwogen. Om meerdere redenen trouwens.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga het leger in. Lekker op jungletraining in Suriname, wintertraining in Noorwegen en dan uitgezonden worden naar een zandbakland.
Hoiquote:Op woensdag 27 april 2011 23:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een rijke man aan de haal slaan
Ik ook. Had zelfs een sollicitatie.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb dit wel ooit serieus overwogen. Om meerdere redenen trouwens.
ik blow moneyquote:Op woensdag 27 april 2011 23:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een rijke man aan de haal slaan
Nouja, die moeten er ook zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 23:20 schreef Furdinand het volgende:
Ik word geil van vrouwen met een kamper accent en een shag stem.
Dat weer niet, ik zou die mentale nooit halen. Lichamelijke haal ik op dit moment ook nooit meerquote:
Ik wil meer van jequote:Op woensdag 27 april 2011 23:21 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja fuck.Waarom zie jij mijn edits altijd.
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:20 schreef Furdinand het volgende:
Ik word geil van vrouwen met een kamper accent en een shag stem.
Nu zou ik beiden ook niet halenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat weer niet, ik zou die mentale nooit halen. Lichamelijke haal ik op dit moment ook nooit meer
Oooooh wat heb je dan wel te bieden.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:22 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Hihi ik loog ik ben heul niet rijkeen man ben ik daarentegen wel.
Gaan we samen naar Hawaii?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:22 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wij gaan samen surfen. Ofja, poging tot.![]()
Tevens mijn fysiotherapeut dacht dat het mijn kraakbeen is in mijn knie. Als dat het geval is, loop ik in juni die meidenloop welquote:
Goh, ik zou er bijna lesbisch van worden.quote:
Een penisquote:Op woensdag 27 april 2011 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oooooh wat heb je dan wel te bieden.
Die heeft vrijwel elke man, je zult met iets beters moeten komen vrees ikquote:
Ik kruis het maar weer aan in mijn agendaquote:Op woensdag 27 april 2011 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tevens mijn fysiotherapeut dacht dat het mijn kraakbeen is in mijn knie. Als dat het geval is, loop ik in juni die meidenloop wel
Buck Angel.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die heeft vrijwel elke man, je zult met iets beters moeten komen vrees ik.
Ik bied tenminste nog een geweldig innerlijk aan.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Geef je gelijk wel, had de hoop al opgegeven, vanmorgen om 9 uur in sportschool afspraak, nu blijf ik mn conditie hooghouden zonder knie te overbelasten.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kruis het maar weer aan in mijn agendahad het al doorgehaald enzo
Ik heb dan goede hoop op je herstel.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geef je gelijk wel, had de hoop al opgegeven, vanmorgen om 9 uur in sportschool afspraak, nu blijf ik mn conditie hooghouden zonder knie te overbelasten.
Ik ben lief.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:27 schreef HappyBob het volgende:
Ik had van het weekend zo'n klein schattig kuikentje in mijn handenWat een liefde zit er in zo'n klein beestje
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:27 schreef HappyBob het volgende:
Ik had van het weekend zo'n klein schattig kuikentje in mijn handenWat een liefde zit er in zo'n klein beestje
En toen heb je het beestje doodgeknepen?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:27 schreef HappyBob het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:27 schreef HappyBob het volgende:
Wat lieeefquote:Op woensdag 27 april 2011 23:27 schreef HappyBob het volgende:
Nu moet ik aan een walgelijke documentaire over de Aarde denken.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
En toen heb je het beestje doodgeknepen?
Ik heb z'n kop eraf gebeten om te kijken of er allemaal hartjes en bloemetjes in zijn lichaam zatenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
En toen heb je het beestje doodgeknepen?
Meer heb ik gewoon niet..quote:Op woensdag 27 april 2011 23:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Slaap zachtquote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef Bloempje. het volgende:
Oke echt slapen nu, over 6 uur al weer m'n bed uit
Slaaplekker allemaal
Baasquote:Op woensdag 27 april 2011 23:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb z'n kop eraf gebeten om te kijken of er allemaal hartjes en bloemetjes in zijn lichaam zaten
Same herequote:Op woensdag 27 april 2011 23:31 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ff mijn push ups doen en dan slapen
Nu is mijn vraag, waar bestaat jouw pyjama uit?quote:
welke?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu moet ik aan een walgelijke documentaire over de Aarde denken.
broek en shirtquote:Op woensdag 27 april 2011 23:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu is mijn vraag, waar bestaat jouw pyjama uit?
Als ik dat zeg namelijk, dan heb ik alleen een t-shirt aan.
Stoerquote:Op woensdag 27 april 2011 23:31 schreef Henkie94 het volgende:
Bij ons op school opgenomen.
Tevens.
Dir. ass: Lars Jansen
> Director's ass
Hehequote:
Meer dan vriendenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Hehe
we zouden zeer goede vrienden kunnen zijn idd
Aan de kat gegeven..zag er niet echt smakelijk uit van binnenquote:
Negroļde.quote:
Vlees is vlees.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Aan de kat gegeven..zag er niet echt smakelijk uit van binnen
Fuck yeaquote:
Dus jij kijkt docs waarin kuiketjes worden vermoord??quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wacht even hoor staat vast nog wel bij mijn downloads moet of Chronos zijn geweest of Baraka
Qua gedrag ben jij zeer negroļde.quote:
quote:
Was maar klein hapje en tevens had ik net mijn paasontbijt op.quote:
Nee dat lieten ze zien om te tonen hoe belachelijk de Westerse wereld soms nadenkt en wat we allemaal eigenlijk toelaten.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus jij kijkt docs waarin kuiketjes worden vermoord??
Beetje welquote:
Ah het had dus wel een functie.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee dat lieten ze zien om te tonen hoe belachelijk de Westerse wereld soms nadenkt en wat we allemaal eigenlijk toelaten.
Neenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:36 schreef Ragboer het volgende:
Freddiey, haal jij af en toe nou een bruine punt?
Oké dan. Ik dacht van wel. Maar goed, hebben we dat misverstand ook uit de wereld geholpen.quote:
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 27 april 2011 23:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oké dan. Ik dacht van wel. Maar goed, hebben we dat misverstand ook uit de wereld geholpen.
Ik kijk altijd als eerste naar haar linkertiet dan naar haar rechterhand.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:38 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ragboer als je met een meisje ben kijk je dan eerst naar haar linker of rechter tiet?
Hoi Appel.quote:
Doei Appel, zie je morgen.quote:
Doei Henk.quote:
Jij bent een Appel. Hihi.quote:
quote:
Rustug maar, wat heb jij gebruikt?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof arg alleen om appel draait, doe even normaal bedankt.
Pics van je dubbel D's.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:58 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben van de week eindelijk er achter gekomen waar cup dubbel D vandaan komt
quote:
Eerst kijken.quote:
Zit wel een kern van waarheid in.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof arg alleen om appel draait, doe even normaal bedankt.
Awwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Ja.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Aww.
Die doet een vriend van mij wel eens aan naar de kroeg, succes gegarandeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja niet de borstvergroting maar.
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Die doet een vriend van mij wel eens aan naar de kroeg, succes gegarandeerd.
Nouja niet de borstvergroting maar.
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:03 schreef Furdinand het volgende:
Ik ga mijzelf maar weer in slaap huilen
Slaap lekker.quote:
Succes.quote:
Naatje, je leeft nogquote:Op donderdag 28 april 2011 00:17 schreef naatje_1 het volgende:
http://soundcloud.com/kypski/kypski-live-djset-for-dum-dum
Goeie set.
Groeten.
Kypskiquote:Op donderdag 28 april 2011 00:17 schreef naatje_1 het volgende:
http://soundcloud.com/kypski/kypski-live-djset-for-dum-dum
Goeie set.
Groeten.
Waar was je, in het centrum of in de pauperwijken?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:20 schreef Ragboer het volgende:
Naatje, ik heb vandaag nog even naar je stadsgenoten gekeken. Beach heeft gelijk.
Nee, op het internet heb ik je stadsgenoten mogen bewonderen.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waar was je, in het centrum of in de pauperwijken?
?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, op het internet heb ik je stadsgenoten mogen bewonderen.
Ze hadden zwart krullend haar, overtollig pigment en waren aan het "spelen" in het sneeuw.quote:
Oh, de pauperwijken dus.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ze hadden zwart krullend haar, overtollig pigment en waren aan het "spelen" in het sneeuw.
Ik denk van wel, weet het niet zeker.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
is gouda tegenwoordig ook al een stad?
tegenwoordigquote:Op donderdag 28 april 2011 00:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
is gouda tegenwoordig ook al een stad?
Dus je bent van gegoede afkomst?quote:
ik dacht mijn bovenburen ofzoquote:Op donderdag 28 april 2011 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
GODVERDOMME IK DACHT DAT HET EEN MOTOR WAS. MAAR TOCH WEL ONWEER
Baal je van die hordes Noord-Afrikanen in je stad?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja. In deze straat wonen enkel advocaten en hoog opgeleide mensen.
Nouja als we allebei op onweer verdenken, maar als het bij die knal blijft.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik dacht mijn bovenburen ofzo
Ik heb nooit last van ze, maar ze geven mijn stad wel een slecht imago.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Baal je van die hordes Noord-Afrikanen in je stad?
http://www.knmi.nl/neerslagradar/index.phpquote:Op donderdag 28 april 2011 00:29 schreef Ragboer het volgende:
Onweer? Regen? Waar hebben jullie het over?
Ik zag ook geen flits ofzoquote:Op donderdag 28 april 2011 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouja als we allebei op onweer verdenken, maar als het bij die knal blijft.
Nachtkusje terugquote:Op donderdag 28 april 2011 00:31 schreef Ragboer het volgende:
Heren en Flippiee, ik ga even Hengeveld kijken en daarna slapen. Doei en een nachtzoen voor Flippiee.
?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:33 schreef wolfrolf het volgende:
Oh wauw Beach een week pleite
Beach: Maak er voor jezelf een YARRRR week van.
Een week foboban.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:33 schreef wolfrolf het volgende:
Oh wauw Beach een week pleite
Beach: Maak er voor jezelf een YARRRR week van.
quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 01:07 schreef PiRANiA het volgende:
Beach, spammen op fobo's. De groeten. 48 uur.
quote:
Jannemanquote:Op donderdag 28 april 2011 00:35 schreef JanPiraat het volgende:
wazzup stelletje vieze blanke mensen dat jullie ook zijn![]()
Stog mindersquote:Op donderdag 28 april 2011 00:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ja dus fotoboek plus nog maar 4 dagen
Dag broederquote:Op donderdag 28 april 2011 00:35 schreef JanPiraat het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:37 schreef HappyBob het volgende:
Fotoboek..wie geeft daar nou nog iets om
Nederland voor de Nederlanders. HEIL TOL OOST!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:35 schreef JanPiraat het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nederland voor de Nederlanders. HEIL TOL OOST!
Komt door de UIquote:Op donderdag 28 april 2011 00:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wauw ik heb het gevoel dat jij een mongool bent!
Wat vind je van trekvogels?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, het leek maar zo.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
Oh zei ik dat ook al echt? [ afbeelding ]
Ik trek ze nooit af.quote:
Maar beschouw je hen als Nederlanders, of vind je dat zij hier ook niet thuis horen?quote:
grolschquote:Op donderdag 28 april 2011 00:41 schreef wolfrolf het volgende:
Vanavond weer een Grolsch beugel leeg gelurkt btw
for teh wins
Grolsch. Je komt uit het Oosten, ja?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:41 schreef wolfrolf het volgende:
Vanavond weer een Grolsch beugel leeg gelurkt btw
for teh wins
Schiedam kerel. Geneverstadquote:Op donderdag 28 april 2011 00:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Grolsch. Je komt uit het Oosten, ja?
Grolsch verkopen ze ook in het westen.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Grolsch. Je komt uit het Oosten, ja?
Je weet dat Nederland al eeuwenlang een land van migranten en allochtonen is? Dat zonder deze mensen Nederland niet zo goed zou kunnen bestaan?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Geen idee..nooit een paspoort gezienquote:Op donderdag 28 april 2011 00:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Degene die hier wonen of degene die hier vakantie komen vieren?
Maar vooral mensen uit het Oosten des lands drinken het,quote:Op donderdag 28 april 2011 00:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Grolsch verkopen ze ook in het westen.
Ik heb ook geen paspoort... wat nu?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geen idee..nooit een paspoort gezien
Ja kwaliteit. Onlangs sloegen 2 turkse makkers elkaar daar op het perron nog de hersens in.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben geen kerel
Schiedam. Mooi station hebben jullie wel daar.
Nee, heb je bewijs?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je weet dat Nederland al eeuwenlang een land van migranten en allochtonen is? Dat zonder deze mensen Nederland niet zo goed zou kunnen bestaan?
Vieze beesten schijten alles onder. Hou Holland schoon. Alle trekvogels het land uit.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar beschouw je hen als Nederlanders, of vind je dat zij hier ook niet thuis horen?
Leven op zee als een piraat.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen paspoort... wat nu?
Niets mis mee.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja kwaliteit. Onlangs sloegen 2 turkse makkers elkaar daar op het perron nog de hersens in.
Good times.
Heb ik nu niet voor handen, staat in geschiedenisboek en waar deze de informatie vandaan haalt is mij niet bekend.quote:
Cijfers wil ik zien. Ik geloof niemand meer op het internet. Vorige week bijna opgesloten in een kelder..dit overkomt mij geen tweede keer!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar vooral mensen uit het Oosten des lands drinken het,
Ik nog iets meer dan Amsterdam, tel ik dan ook?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Amsterdam ligt onder zeeniveau, telt dat?
VOC-mentaliteitquote:Op donderdag 28 april 2011 00:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je weet dat Nederland al eeuwenlang een land van migranten en allochtonen is? Dat zonder deze mensen Nederland niet zo goed zou kunnen bestaan?
Grappig wel dat jij daar dan gewoon in gelooft.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb ik nu niet voor handen, staat in geschiedenisboek en waar deze de informatie vandaan haalt is mij niet bekend.
Wat vertel je hier nou weerquote:Op donderdag 28 april 2011 00:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Cijfers wil ik zien. Ik geloof niemand meer op het internet. Vorige week bijna opgesloten in een kelder..dit overkomt mij geen tweede keer!
Ik vind het goed genoeg.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Amsterdam ligt onder zeeniveau, telt dat?
Henk zijn kelderquote:Op donderdag 28 april 2011 00:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat vertel je hier nou weerKelder? Wat voor kelder?
Dit ga ik niet doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
Bob als je 2x in je handen klapt krijg je 10 euro
Grappig dat jij dat niet doet.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Grappig wel dat jij daar dan gewoon in gelooft.
Oooooohquote:Op donderdag 28 april 2011 00:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nico zijn kelder [ afbeelding ]
Ik had afspraak gemaakt met zo'n man, want hij is dus ook geļnteresseerd in het maken van bootjes in flessen. Maar toen ik daar aankwam bleek deze kerel hele andere intenties te hebbenquote:Op donderdag 28 april 2011 00:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat vertel je hier nou weerKelder? Wat voor kelder?
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:47 schreef Ragboer het volgende:
Alles wat in de schoolboeken staat is linkse indoctrinatie.
En nu trauma's? Nieuwe ervaringen opgedaan?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik had afspraak gemaakt met zo'n man, want hij is dus ook geļnteresseerd in het maken van bootjes in flessen. Maar toen ik daar aankwam bleek deze kerel hele andere intenties te hebben [ afbeelding ]
Hoi Naatje, ga je een keer met mij blikken Hollandia bier drinken en een paar haringen happen? Groetjes Ragboer.quote:
Eerst maar een beetje in meegegaan..maar op een gegeven moment werd het mij teveel. Ik spuugde dat balletje uit mijn mond en beet in zijn penis. Dat was het moment dat ik kon ontsnappen.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En nu trauma's? Nieuwe ervaringen opgedaan?
Tevens als ik dit verhaal aan een ander gerucht koppel..
Hoi Ragboer, ik drink alleen Hertog Jan en houd niet van haring.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoi Naatje, ga je een keer met mij blikken Hollandia bier drinken en een paar haringen happen? Groetjes Ragboer.
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
heyyyyquote:
Arme jongenquote:Op donderdag 28 april 2011 00:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eerst maar een beetje in meegegaan..maar op een gegeven moment werd het mij teveel. Ik spuugde dat balletje uit mijn mond en beet in zijn penis. Dat was het moment dat ik kon ontsnappen.
Geeneens Grolsch of Palm of Warsteiner of Gulpener of Alfa?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoi Ragboer, ik drink alleen Hertog Jan en houd niet van haring.
Groetjes Naatje.
Neuhquote:Op donderdag 28 april 2011 00:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Geeneens Grolsch of Palm of Warsteiner of Gulpener of Alfa?
Je vergeet Schultenbrauquote:Op donderdag 28 april 2011 00:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Geeneens Grolsch of Palm of Warsteiner of Gulpener of Alfa?
Grafenwalder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |