die 'zeiksnol' staat te douchen hoor, die kun je niet horenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:38 schreef Ytsmi het volgende:
Effe wat gemist maar ziet die zeiksnol nu weer te stoken,hoorde haar zeggen alles voor een ton????
Zit jij er met een stopwatch bij?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:38 schreef Verity het volgende:
Karim heeft 'm zojuist langer dan 1 min vast gehouden ^^
Die hele missie is al lang mislukt, Geer en Karim houden het vol, de rest is al lang afgehaaktquote:Op woensdag 27 april 2011 18:38 schreef Verity het volgende:
Karim heeft 'm zojuist langer dan 1 min vast gehouden ^^
Ik had het over Moquote:Op woensdag 27 april 2011 18:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
die 'zeiksnol' staat te douchen hoor, die kun je niet horen
Had ff dubbel geklikt op m'n windows klokje, krijg je de seconden er ook bij te zien.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zit jij er met een stopwatch bij?
vooral soms....quote:Op woensdag 27 april 2011 18:40 schreef snetje het volgende:
oh! nu is Mo ook nog eens gepikeerd omdat sommige mensen haar niet meer willen troosten en het maar moeten begrijpen dat zij soms verdrietige momenten heeft
afgehaakt ? ze mogen niet meedoen van zequote:Op woensdag 27 april 2011 18:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die hele missie is al lang mislukt, Geer en Karim houden het vol, de rest is al lang afgehaakt![]()
ow wacht, piknijd van mij
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:40 schreef Pippien het volgende:
Hoor Mo: het enige dat ik heb gedaan waar anderen last van hebben is een paar traantjes gelaten!! OMG, open your eyes, muts! Je hebt ook allerlei mensen een rad voor ogen gedraaid, gemanipuleerd en jezelf voortdurend in het middelpunt geplaatst..
En ze kunnen toch gewoon naar die koffer lopen, het hoeft hun toch niet aangereikt te worden. Ik geloof ook nietdat de stem iets heeft gezegd overdat Karim en Gerard geldbelust zijn..
Zou me niets verbazen, ze kunnen daar niet tellen, dat hebben ze al vaker laten zien.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:43 schreef Verity het volgende:
[..]
Mjeh, als deze missie geslaagd is dan... pff heb ik er echt geen woorden voor.
Dat helpt geen reet, Jo is al weken de populairste daarquote:Op woensdag 27 april 2011 18:42 schreef Psychecn het volgende:
Op de sst site staat Jo op ruime voorsprong als populairste...
Morgen toch mn mobiel maar weer te hand nemen en stemmen op Karim en Geer.
een hele spannende koffer ruil wisselquote:Op woensdag 27 april 2011 18:44 schreef Niki.P het volgende:
Wat is dit voor missie met die koffer (schakel net in?)
ik vind het niet kunnen dat de stem dat gezegd zou hebben. We hebben het vaak over roddelen onder elkaar, maar volgens mij roddelt de stem het hardst van allemaal...die stookt alles tegen elkaar op.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:40 schreef Pippien het volgende:
Hoor Mo: het enige dat ik heb gedaan waar anderen last van hebben is een paar traantjes gelaten!! OMG, open your eyes, muts! Je hebt ook allerlei mensen een rad voor ogen gedraaid, gemanipuleerd en jezelf voortdurend in het middelpunt geplaatst..
En ze kunnen toch gewoon naar die koffer lopen, het hoeft hun toch niet aangereikt te worden. Ik geloof ook nietdat de stem iets heeft gezegd overdat Karim en Gerard geldbelust zijn..
Tja............Hoe is het mogelijk hequote:Op woensdag 27 april 2011 18:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat helpt geen reet, Jo is al weken de populairste daar
Ze mogen maar 1 min de koffer vasthouden - horizontaal met twee handen.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:44 schreef Niki.P het volgende:
Een hele moeilijke, koffertje vasthoudenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:44 schreef Niki.P het volgende:
Vast houden is geen ramp (al heeft Geer 'm al met 1 hand vast gehad) maar dat tellen gaat ze wat minder goed af.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een hele moeilijke, koffertje vasthouden
Dit was al duidelijk sinds Aafke's verhalen over suggestieve vragen van de stem.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik vind het niet kunnen dat de stem dat gezegd zou hebben. We hebben het vaak over roddelen onder elkaar, maar volgens mij roddelt de stem het hardst van allemaal...die stookt alles tegen elkaar op.
Paar traantjes?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:40 schreef Pippien het volgende:
Dit dus!quote:Op woensdag 27 april 2011 18:49 schreef delfse het volgende:
Het spel wordt achter de schermen gespeeld en de bewoners zijn opvulling voor de show.
Ik vind Sharon niet meer zo leuk en oprecht eigenlijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:51 schreef chufi het volgende:
Sharon wordt genegeerd door karim en Geer
Dat hadden ze veel eerder moeten doen Sharon is een gluiperd alles om te winnen.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:51 schreef chufi het volgende:
eindelijk !!!!!! en houden zo , geer en karim !!quote:Op woensdag 27 april 2011 18:51 schreef chufi het volgende:
Het is dus een kansspel. Dus moet de winnaar kansspelbelasting betalenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:49 schreef delfse het volgende:
Het spel wordt achter de schermen gespeeld en de bewoners zijn opvulling voor de show.
Johanna was veel knapper en past meer bij zielige Maik dan Mootje van 30quote:Op woensdag 27 april 2011 18:51 schreef Ytsmi het volgende:
En ja hoor !!!!!!!1 Mo zit weer te zeiken over Johanna de eerdere vriendin van maik tegen Jo
Ik had die vetklep al bij dag 1 in de smiezen...quote:Op woensdag 27 april 2011 18:52 schreef Stability het volgende:
[..]
eindelijk !!!!!! en houden zo , geer en karim !!
ik wat later, maar ik kan die meid ook niet verdragen met dr grote slabek en dr betweterige gedragquote:Op woensdag 27 april 2011 18:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik had die vetklep al bij dag 1 in de smiezen...
wil je dit levensgroot op de voorpagina van fok voor 5 weken laten neerzetten??quote:Op woensdag 27 april 2011 18:54 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat Maik Monique ondertussen wel ontrouw is geweest. Het is zo'n gast die constant zijn kwakje kwijt moet. Of het nu een man of vrouw is.
Dat denk ik ook hij is ook behoorlijk overseks dat was wel te zien in sst.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:54 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat Maik Monique ondertussen wel ontrouw is geweest. Het is zo'n gast die constant zijn kwakje kwijt moet. Of het nu een man of vrouw is.
max. 1 minuutquote:Op woensdag 27 april 2011 18:55 schreef Blackprinces het volgende:
hoelang moeten ze het koffertje per persoon vasthouden?
Maak je niet druk, de missie is al lang misluktquote:Op woensdag 27 april 2011 18:55 schreef Blackprinces het volgende:
hoelang moeten ze het koffertje per persoon vasthouden?
Ze verliest hem toch wel... hetgeen wat ze nu doet, drijft hem alleen verder van haar af.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:55 schreef Ytsmi het volgende:
Pffffffffffffffffff daar word je toch gek van ze wil maar bevestiging hebben en ze is echt als de dood dat hij vreemd gaat
Ow?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Maak je niet druk, de missie is al lang mislukt
Dit is er weer een voor Cc.quote:De Stem geeft een nieuwe missie.
Deze missie is wederom een manier om te bepalen welke bewoner zijn kluis moet ruilen met een kluis van een andere bewoner. Er staat een koffer klaar in het labyrint. Karim haalt de koffer en legt uit wat de bedoeling is. De bewoners mogen de koffer maximaal een minuut vasthouden en moet vlak worden gehouden. De koffer dient ten alle tijden worden vastgehouden met twee handen.
Dat filmpje bedoelde ik nog niet eens hoewel dat ook wel walgelijk was, Joanna hoort duidelijk bij de crew van het programma.quote:
nee flip mag niet meer luisteren naar de mo dramaquote:Op woensdag 27 april 2011 18:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo zou toch niet meer luisteren naar 'de' drama van mo?
Oh ging wat mis met mijn bericht, zal het nog een keer linken, kijken of het lukt.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat filmpje bedoelde ik nog niet eens hoewel dat ook wel walgelijk was, Joanna hoort duidelijk bij de crew van het programma.![]()
Ik bedoelde bv het feit dat haar suggestieve vragen werden gesteld over clou's van Guido & Laura, ze wilden haar duidelijk het geheim geven maar hebben haar behoorlijk overschat.
Nee, hij is sneller onder de indruk van mannenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens jo is maik niet snel onder de indruk van vrouwen....
Je hebt 2 keer http://quote:Op woensdag 27 april 2011 18:58 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Oh ging wat mis met mijn bericht, zal het nog een keer linken, kijken of het lukt.
[url]http://http://www.youtube.com/watch?v=fSDV1yTGnIw[/url]
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, hij is sneller onder de indruk van mannen
en ondertussen zit Jo al minutenlang met dat koffertje in haar handen,quote:Op woensdag 27 april 2011 18:57 schreef Chanel5 het volgende:
De toon is gezet, commentaar omdat de koffer alleen wisselde tussen Geer en Karim. Dus ze hebben hem afgegeven en de anderen zoeken het maar uit.
Wel! Spannend!quote:Op woensdag 27 april 2011 18:59 schreef beequeen het volgende:
Deze hele missie slaat nergens op. Punt!
die zou goed zijn jahquote:Op woensdag 27 april 2011 19:01 schreef MartineLongchamp het volgende:
Hoop zo dat Mo nu van nominatie mag ruilen. Ze kan er niet meer onderuit dan om zichzelf te nomineren.
Het is toch ook een oud wijf?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:01 schreef Soury het volgende:
Karim laat zich wel erg kennen nu tegenover Sharon.
Wat ben je toch ook een skattie.quote:
Ik wil nominatie ruilen, ik wil het ik ik ik wil het mucho fakking 200.000 % dat Mo van nominatie moet ruilen...quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Met Sharon dus, ga ik meteen ff in de OP aanpassen. Heb toch de TS.
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:03 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik wil nominatie ruilen, ik wil het ik ik ik wil het mucho fakking 200.000 % dat Mo van nominatie moet ruilen...![]()
![]()
Echt te walgelijk voor woorden dit, ik hoop dat dit vroeg of laat aan de bewoners word laten zien.quote:
wil ik ook.....zullen we in de cos gaan liggen en stampvoeten?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:03 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik wil nominatie ruilen, ik wil het ik ik ik wil het mucho fakking 200.000 % dat Mo van nominatie moet ruilen...![]()
![]()
Ooh nominatie ruilen, was beter geweest, wie weet komt het nog.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:03 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
![]()
ja en als dat niet helpt zielig op bed huilen tot iemand ons aandacht geeft.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
wil ik ook.....zullen we in de cos gaan liggen en stampvoeten?
Of natuurlijk: de week waarin de programmamakers zoveel mogelijk geld proberen te sparen d.m.v. lullige missies.quote:
Ja en mensen die voor niks stemmen zeker? Dream on.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:04 schreef Verity het volgende:
[..]
Ooh nominatie ruilen, was beter geweest, wie weet komt het nog.
wat is er tussen karim en shar ? ik kijk tv stream met jo en moquote:Op woensdag 27 april 2011 19:04 schreef PoezeligDing het volgende:
De mannen weer naar buiten.
Karim; je ziet het wel op tv shar
helpt helaas niet denk ik.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:05 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
ja en als dat niet helpt zielig op bed huilen tot iemand ons aandacht geeft.
Die van d'r teringlijer waar ze nog elke dag aan refereert (dennis)quote:
Geer vond het ook "kicken man"quote:Op woensdag 27 april 2011 19:04 schreef Urb het volgende:
Karim en Gerard snappen het weer helemaal.![]()
![]()
![]()
"wat een mooie tv dit he?"
aaaah, die... ...quote:Op woensdag 27 april 2011 19:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die van d'r teringlijer waar ze nog elke dag aan refereert (dennis)
waarom zijn Sharon en Karim geïrriteerd naar elkaar??quote:Op woensdag 27 april 2011 19:01 schreef Soury het volgende:
Karim laat zich wel erg kennen nu tegenover Sharon.
Dat hebben ze wel eerder gedaan, met maik, ze herhalen zoveel, waarom dat niet?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja en mensen die voor niks stemmen zeker? Dream on.
Mwoah, heb het ook niet helemaal gevolgd, maar ik geloof dat ze nogal stampij maakte dat karim en geer eerst alleen met zijn 2en het koffertje ruilde.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat is er tussen karim en shar ? ik kijk tv stream met jo en mo
Ik had dit nog niet gezien. Wal-ge-lijkquote:Op woensdag 27 april 2011 19:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Echt te walgelijk voor woorden dit, ik hoop dat dit vroeg of laat aan de bewoners word laten zien.
en terechtquote:Op woensdag 27 april 2011 19:07 schreef Verity het volgende:
Geer is het niet geheel eens met de opzet van het spel
Gek hè?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:07 schreef Verity het volgende:
Tsja helaas heeft bijna niemand het gezien en geloven ze heilig in Joanna's onschuld.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:07 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik had dit nog niet gezien. Wal-ge-lijk
Gerardquote:Op woensdag 27 april 2011 19:07 schreef Verity het volgende:
Dan krijg je een SL.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:08 schreef bull1966 het volgende:
weet iemand eigenlijk wat de concequentie's zijn als de bewoners de waarschuwing "... je overtreed de regels" krijgen ?
geer en karim krjigen dan een sanctie, en van de rest word het door de vingers gezienquote:Op woensdag 27 april 2011 19:08 schreef bull1966 het volgende:
weet iemand eigenlijk wat de concequentie's zijn als de bewoners de waarschuwing "... je overtreed de regels" krijgen ?
Da's toch dat filmpje waarin aafke vertelt dat ze jo bij de productie zag zitten?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja helaas heeft bijna niemand het gezien en geloven ze heilig in Joanna's onschuld.
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:09 schreef Stability het volgende:
[..]
geer en karim krjigen dan een sanctie, en van de rest word het door de vingers gezien
[..]
geer en karim krjigen dan een sanctie, en van de rest word het door de vingers gezien
Yep, en er moet minstens een kern van waarheid in zitten wanrt waarom krijgt ze anders " je overtreed de regels" ?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Da's toch dat filmpje waarin aafke vertelt dat ze jo bij de productie zag zitten?
ja volgens mij welquote:Op woensdag 27 april 2011 19:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Da's toch dat filmpje waarin aafke vertelt dat ze jo bij de productie zag zitten?
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[..]
Yep.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Doe je goed hoor, er zitten hier nog steeds mensen die denken dat het allemaal eerlijk gaatquote:Op woensdag 27 april 2011 19:10 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
![]()
Wilde het daarom nog eens laten zien.
Post naar m'n hart. Top.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:10 schreef waxmask het volgende:
De kinderspelletjesshows op Nederland 3 hebben doorgaan meer diepgang en zijn beter uitgevoerd dan deze meuk als ik dat zo weer lees. Geer en Karim hadden deze laatste weken moeten stoppen, al in die week van de Angst. Het is niet eens een wijven-show, wat logischer zou zijn, maar het is verworden tot een zielig spelletjes programma waar volwassenen aan meedoen en in de rust tijden wat zitten te zeiken, janken, zeuren en reclame maken voor buiten activiteiten....
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nog niet echt schokkend dat kluisjesruilen, alleen Flip is nu het meest benadeeld.
[ afbeelding ]
[..]
Nee, dat is die andere blonde.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:10 schreef waxmask het volgende:
De kinderspelletjesshows op Nederland 3 hebben doorgaan meer diepgang en zijn beter uitgevoerd dan deze meuk als ik dat zo weer lees. Geer en Karim hadden deze laatste weken moeten stoppen, al in die week van de Angst. Het is niet eens een wijven-show, wat logischer zou zijn, maar het is verworden tot een zielig spelletjes programma waar volwassenen aan meedoen en in de rust tijden wat zitten te zeiken, janken, zeuren en reclame maken voor buiten activiteiten....
Ook.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:13 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dat was deze toch al![]()
![]()
[ afbeelding ]
Verdienen ze dan wel een plek in de finale?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:13 schreef MartineLongchamp het volgende:
Goed gesprek van Gerard en Karim. Komt er op neer dat ze niet meer zomaar mee doen aan die onzin. Iig niet rennen voor die telefoon.
Ik hoop er stiekum op, hun zijn wss de enigen die dit zouden durven. De rest zit onder de plak met het mes op de keel.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:13 schreef delfse het volgende:
Het zou een goede stunt zijn als Gerard of Karim weg moet dat ze dan allebei weggaan. Progamma helemaal naar de klote.
Flip had al terug gewisseld toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nog niet echt schokkend dat kluisjesruilen, alleen Flip is nu het meest benadeeld.
[ afbeelding ]
Terwijl ze toch fakking 200.000 keer haar verhaal herhaaldequote:Op woensdag 27 april 2011 19:14 schreef PoezeligDing het volgende:
En Jo had het allemaal niet goed uitgelegd aan flip, of hij begreep het niet goed.
Ze komen er achter dat die al vergeven waren bij de start van het programma.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:14 schreef Verity het volgende:
[..]
Verdienen ze dan wel een plek in de finale?
Nee hoor, die blijven braaf zitten.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:14 schreef beequeen het volgende:
Morgen dubbele exit? Geer èn Karim? Ze zetten zich nu echt af tegen achter.
Ik geef ze groot gelijk.
die love room zag ik vanmiddag een paar seconden in beeld trouwens...dus misschien mag ze erinquote:Op woensdag 27 april 2011 19:15 schreef Candyfreak het volgende:
Joanna zit ook steeds over de love room te zeiken.
Ben benieuwd wat Flip gaat vinden als hij die slangenkuil terugziet, vannacht waren de dames ook weer lekker aan het roddelen en werd hij helemaal neergesabeld.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh , Jo had vanmiddag mot met flip omdat hij met sharon had gesproken en niet met haar.
dat staat ze ook.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo speelt weer alsof er een hele groot kans is dat ze morgen naar huis gaat 'ik sta tussen 2 sterke persoonlijkheden'
dat staat ze zeker jaquote:Op woensdag 27 april 2011 19:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo speelt weer alsof er een hele groot kans is dat ze morgen naar huis gaat 'ik sta tussen 2 sterke persoonlijkheden'
Dus Djoon weg? Dream on.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:15 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Nee hoor, die blijven braaf zitten.
ze staat tussen twee sterke persoonlijkheden jaquote:Op woensdag 27 april 2011 19:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Speelt idd.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:15 schreef PoezeligDing het volgende:
strakke aktie zou dat zijn...snap ook niet dat ze één van die twee kwijt willen.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:14 schreef beequeen het volgende:
Morgen dubbele exit? Geer èn Karim? Ze zetten zich nu echt af tegen achter.
Ik geef ze groot gelijk.
flip heb ik altijd al een sneak gevondenquote:Op woensdag 27 april 2011 19:17 schreef sjampoeh het volgende:
flip loopt sneaky langs geer en karim .. luistervinken ?
Ooh ik begreep je verkeerd, dacht dat je bedoelde met dubbele exit dat Gerard met Karim meegaat als die eruit moet en andersom. Dat doen ze nooit.quote:
Wederom, ik kies zorgvuldig mijn woordenquote:
Contract lieverd. Ze worden betaald om zo te zijn...zijn net acteurs...quote:Op woensdag 27 april 2011 19:17 schreef delfse het volgende:
De ex bewoners zijn gehersenspoeld die vinden alles gewoon daar is guido een voorbeeld van.
ik zit hier met vette glimlach naar ze te luisterenquote:Op woensdag 27 april 2011 19:18 schreef sjampoeh het volgende:
haha geer over mo. hoe genant grissss sorry sharon en pakt de dikste kluis. hoe genant zegt geer
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 27 april 2011 19:13 schreef Urb het volgende:
Gerard & Karim hebben totaal geen zin meer in deze kluizen-poppenkast.
Ja klopt. Maar blijkbaar willen ze drama. Drama, drama en nog eens drama... oftewel: Monique (en Philip en Joanna)quote:Op woensdag 27 april 2011 19:17 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
strakke aktie zou dat zijn...snap ook niet dat ze één van die twee kwijt willen.
Gedragen zich het netst en zorgen toch voor de leukste beelden
ja, mooi he? ik geniet er ook helemaal vanquote:Op woensdag 27 april 2011 19:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik zit hier met vette glimlach naar ze te luisteren
Maar ze denken dat we actie.gekonkel willen zien in plaats van normale mensen met intressante gesprekken, en dus helaas...quote:Op woensdag 27 april 2011 19:17 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
strakke aktie zou dat zijn...snap ook niet dat ze één van die twee kwijt willen.
Gedragen zich het netst en zorgen toch voor de leukste beelden
Bescheidenheid is eMo niet vreemd he? Ook niet na alles wat ze aangericht heeft.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:18 schreef sjampoeh het volgende:
haha geer over mo. hoe genant grissss sorry sharon en pakt de dikste kluis. hoe genant zegt geer
Is 4500 euro teveel.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:20 schreef Chanel5 het volgende:
Mo mocht niet wisselen met Flip toch?
Ik hoor Karim of Geer net zeggen dat Shar 4500 heeft.
Dan is Sharon dr kluis 2x achter elkaar gewisseld?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Groen = mocht ruilen
Rood = is mee geruild
wie zou er dan ruilen met de minste kluis ?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:20 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Bescheidenheid is eMo niet vreemd he? Ook niet na alles wat ze aangericht heeft.
Van oor tot oor hier, nu het nog kan.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik zit hier met vette glimlach naar ze te luisteren
een paar?zeg maar een niagara fall is er niets bij,en behalvedat kon niemand slapen vanwege knibbel knaggel knuisje,die neukluis kriebelt aan me kruisjequote:Op woensdag 27 april 2011 18:40 schreef Pippien het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:21 schreef Urb het volgende:
[..]
Van oor tot oor hier, nu het nog kan.![]()
[ afbeelding ]
Ach weet ik wel, ik moet Mo gewoon even niet, ik erger me al aan de manier waarop ze loopt.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:21 schreef bull1966 het volgende:
[..]
wie zou er dan ruilen met de minste kluis ?
ze mocht niet met die van flip zei ze
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:21 schreef Urb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuke ava, hebben , hebben hebben!quote:Op woensdag 27 april 2011 19:21 schreef Urb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, ik vind Gerard en Karim interessante mensen. Ik zie veel liever dat mensen leuk/respectvol met elkaar om kunnen gaan i.p.v. alleen maar manipulatie.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar ze denken dat we actie.gekonkel willen zien in plaats van normale mensen met intressante gesprekken, en dus helaas...![]()
Gewoon zoeken op cheshire cat, is uit Alice in Wonderland.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Leuke ava, hebben , hebben hebben!
omg zei ze dat?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:23 schreef sjampoeh het volgende:
jo: heb je spijt van je fuk met maik ?
mo: nee
echt he, en janken toen ze die beelden zag enz...quote:Op woensdag 27 april 2011 19:23 schreef Diamonds28 het volgende:
Mo heeft geen spijt dat ze sex gehad heeft
volgens mij heeft ze er aardig wat over lopen janken
Nu weet ik het ook niet meer, maar wachten dan op CAP van het bord.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:20 schreef Chanel5 het volgende:
Mo mocht niet wisselen met Flip toch?
Ik hoor Karim of Geer net zeggen dat Shar 4500 heeft.
Wat een triest mens die Mootje neukt omdat ze hoopt dat Maik dan op haar wacht.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo; heb je er spijt van dat je gesekst heb?
Mo; nee, maar ik hoop wel dat maik daarom op mij wacht...
Alleen Gerard en Karim zijn te pruimenquote:Op woensdag 27 april 2011 19:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toch vind ik SST op zichzelf ook wel leuk hoor
Ja inderdaad maar ze vond het nu niet erg zei ze tegen JO pfffffffff leugenaar is hetquote:Op woensdag 27 april 2011 19:24 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
echt he, en janken toen ze die beelden zag enz...
Rode bank
Yep, seks verwarren met liefde...quote:Op woensdag 27 april 2011 19:25 schreef delfse het volgende:
[..]
Wat een triest mens die Mootje neukt omdat ze hoopt dat Maik dan op haar wacht.
juistquote:Op woensdag 27 april 2011 19:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Yep, seks verwarren met liefde...
Dat probeer ik al de hele tijd te zeggen.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:25 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
Philip pakt de kluis van Mo, is al gedaan op het plaatje. en mo pakt daarna de kluis van Sharon
Heb Mo toch ook die van Sharon gegeven?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:21 schreef Chanel5 het volgende:
Mo heeft Shar haar kluis en niet die van Flip het LIJSTJE VAN LS klopt niet.
In vond de streams van vandaag anders een stuk interessanter dan de afgelopen dagen/weken. En dat kwam niet door hunquote:Op woensdag 27 april 2011 19:25 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Alleen Gerard en Karim zijn te pruimen
Voor het geval ze het weer vergeten denk, zoals afgelopen dagen.quote:
kijken naar het betere knip en plakwerkquote:Op woensdag 27 april 2011 19:27 schreef Blackprinces het volgende:
limbo
en we gaan live naar net 5.
Zie jullie straks weer, ga ff voor de tv me zitten ergeren aan de daily
Open jij nog een uitzendtopic?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:28 schreef Urb het volgende:
[..]
Voor het geval ze het weer vergeten denk, zoals afgelopen dagen.
Bah, daily kijken of niet. Had mezelf beloofd om het niet te doen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |