Ik wil nominatie ruilen, ik wil het ik ik ik wil het mucho fakking 200.000 % dat Mo van nominatie moet ruilen...quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Met Sharon dus, ga ik meteen ff in de OP aanpassen. Heb toch de TS.
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:03 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik wil nominatie ruilen, ik wil het ik ik ik wil het mucho fakking 200.000 % dat Mo van nominatie moet ruilen...![]()
![]()
Echt te walgelijk voor woorden dit, ik hoop dat dit vroeg of laat aan de bewoners word laten zien.quote:
wil ik ook.....zullen we in de cos gaan liggen en stampvoeten?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:03 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik wil nominatie ruilen, ik wil het ik ik ik wil het mucho fakking 200.000 % dat Mo van nominatie moet ruilen...![]()
![]()
Ooh nominatie ruilen, was beter geweest, wie weet komt het nog.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:03 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
![]()
ja en als dat niet helpt zielig op bed huilen tot iemand ons aandacht geeft.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
wil ik ook.....zullen we in de cos gaan liggen en stampvoeten?
Of natuurlijk: de week waarin de programmamakers zoveel mogelijk geld proberen te sparen d.m.v. lullige missies.quote:
Ja en mensen die voor niks stemmen zeker? Dream on.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:04 schreef Verity het volgende:
[..]
Ooh nominatie ruilen, was beter geweest, wie weet komt het nog.
wat is er tussen karim en shar ? ik kijk tv stream met jo en moquote:Op woensdag 27 april 2011 19:04 schreef PoezeligDing het volgende:
De mannen weer naar buiten.
Karim; je ziet het wel op tv shar
helpt helaas niet denk ik.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:05 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
ja en als dat niet helpt zielig op bed huilen tot iemand ons aandacht geeft.
Die van d'r teringlijer waar ze nog elke dag aan refereert (dennis)quote:
Geer vond het ook "kicken man"quote:Op woensdag 27 april 2011 19:04 schreef Urb het volgende:
Karim en Gerard snappen het weer helemaal.![]()
![]()
![]()
"wat een mooie tv dit he?"
aaaah, die... ...quote:Op woensdag 27 april 2011 19:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die van d'r teringlijer waar ze nog elke dag aan refereert (dennis)
waarom zijn Sharon en Karim geïrriteerd naar elkaar??quote:Op woensdag 27 april 2011 19:01 schreef Soury het volgende:
Karim laat zich wel erg kennen nu tegenover Sharon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |