Ik vind Sharon niet meer zo leuk en oprecht eigenlijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:51 schreef chufi het volgende:
Sharon wordt genegeerd door karim en Geer
Dat hadden ze veel eerder moeten doen Sharon is een gluiperd alles om te winnen.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:51 schreef chufi het volgende:
eindelijk !!!!!! en houden zo , geer en karim !!quote:Op woensdag 27 april 2011 18:51 schreef chufi het volgende:
Het is dus een kansspel. Dus moet de winnaar kansspelbelasting betalenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:49 schreef delfse het volgende:
Het spel wordt achter de schermen gespeeld en de bewoners zijn opvulling voor de show.
Johanna was veel knapper en past meer bij zielige Maik dan Mootje van 30quote:Op woensdag 27 april 2011 18:51 schreef Ytsmi het volgende:
En ja hoor !!!!!!!1 Mo zit weer te zeiken over Johanna de eerdere vriendin van maik tegen Jo
Ik had die vetklep al bij dag 1 in de smiezen...quote:Op woensdag 27 april 2011 18:52 schreef Stability het volgende:
[..]
eindelijk !!!!!! en houden zo , geer en karim !!
ik wat later, maar ik kan die meid ook niet verdragen met dr grote slabek en dr betweterige gedragquote:Op woensdag 27 april 2011 18:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik had die vetklep al bij dag 1 in de smiezen...
wil je dit levensgroot op de voorpagina van fok voor 5 weken laten neerzetten??quote:Op woensdag 27 april 2011 18:54 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat Maik Monique ondertussen wel ontrouw is geweest. Het is zo'n gast die constant zijn kwakje kwijt moet. Of het nu een man of vrouw is.
Dat denk ik ook hij is ook behoorlijk overseks dat was wel te zien in sst.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:54 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat Maik Monique ondertussen wel ontrouw is geweest. Het is zo'n gast die constant zijn kwakje kwijt moet. Of het nu een man of vrouw is.
max. 1 minuutquote:Op woensdag 27 april 2011 18:55 schreef Blackprinces het volgende:
hoelang moeten ze het koffertje per persoon vasthouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |