Zou me niets verbazen, ze kunnen daar niet tellen, dat hebben ze al vaker laten zien.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:43 schreef Verity het volgende:
[..]
Mjeh, als deze missie geslaagd is dan... pff heb ik er echt geen woorden voor.
Dat helpt geen reet, Jo is al weken de populairste daarquote:Op woensdag 27 april 2011 18:42 schreef Psychecn het volgende:
Op de sst site staat Jo op ruime voorsprong als populairste...
Morgen toch mn mobiel maar weer te hand nemen en stemmen op Karim en Geer.
een hele spannende koffer ruil wisselquote:Op woensdag 27 april 2011 18:44 schreef Niki.P het volgende:
Wat is dit voor missie met die koffer (schakel net in?)
ik vind het niet kunnen dat de stem dat gezegd zou hebben. We hebben het vaak over roddelen onder elkaar, maar volgens mij roddelt de stem het hardst van allemaal...die stookt alles tegen elkaar op.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:40 schreef Pippien het volgende:
Hoor Mo: het enige dat ik heb gedaan waar anderen last van hebben is een paar traantjes gelaten!! OMG, open your eyes, muts! Je hebt ook allerlei mensen een rad voor ogen gedraaid, gemanipuleerd en jezelf voortdurend in het middelpunt geplaatst..
En ze kunnen toch gewoon naar die koffer lopen, het hoeft hun toch niet aangereikt te worden. Ik geloof ook nietdat de stem iets heeft gezegd overdat Karim en Gerard geldbelust zijn..
Tja............Hoe is het mogelijk hequote:Op woensdag 27 april 2011 18:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat helpt geen reet, Jo is al weken de populairste daar
Ze mogen maar 1 min de koffer vasthouden - horizontaal met twee handen.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:44 schreef Niki.P het volgende:
Een hele moeilijke, koffertje vasthoudenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:44 schreef Niki.P het volgende:
Vast houden is geen ramp (al heeft Geer 'm al met 1 hand vast gehad) maar dat tellen gaat ze wat minder goed af.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een hele moeilijke, koffertje vasthouden
Dit was al duidelijk sinds Aafke's verhalen over suggestieve vragen van de stem.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik vind het niet kunnen dat de stem dat gezegd zou hebben. We hebben het vaak over roddelen onder elkaar, maar volgens mij roddelt de stem het hardst van allemaal...die stookt alles tegen elkaar op.
Paar traantjes?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:40 schreef Pippien het volgende:
Hoor Mo: het enige dat ik heb gedaan waar anderen last van hebben is een paar traantjes gelaten!! OMG, open your eyes, muts! Je hebt ook allerlei mensen een rad voor ogen gedraaid, gemanipuleerd en jezelf voortdurend in het middelpunt geplaatst..
En ze kunnen toch gewoon naar die koffer lopen, het hoeft hun toch niet aangereikt te worden. Ik geloof ook nietdat de stem iets heeft gezegd overdat Karim en Gerard geldbelust zijn..
Dit dus!quote:Op woensdag 27 april 2011 18:49 schreef delfse het volgende:
Het spel wordt achter de schermen gespeeld en de bewoners zijn opvulling voor de show.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |