die 'zeiksnol' staat te douchen hoor, die kun je niet horenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:38 schreef Ytsmi het volgende:
Effe wat gemist maar ziet die zeiksnol nu weer te stoken,hoorde haar zeggen alles voor een ton????
Zit jij er met een stopwatch bij?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:38 schreef Verity het volgende:
Karim heeft 'm zojuist langer dan 1 min vast gehouden ^^
Die hele missie is al lang mislukt, Geer en Karim houden het vol, de rest is al lang afgehaaktquote:Op woensdag 27 april 2011 18:38 schreef Verity het volgende:
Karim heeft 'm zojuist langer dan 1 min vast gehouden ^^
Ik had het over Moquote:Op woensdag 27 april 2011 18:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
die 'zeiksnol' staat te douchen hoor, die kun je niet horen
Had ff dubbel geklikt op m'n windows klokje, krijg je de seconden er ook bij te zien.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zit jij er met een stopwatch bij?
vooral soms....quote:Op woensdag 27 april 2011 18:40 schreef snetje het volgende:
oh! nu is Mo ook nog eens gepikeerd omdat sommige mensen haar niet meer willen troosten en het maar moeten begrijpen dat zij soms verdrietige momenten heeft
afgehaakt ? ze mogen niet meedoen van zequote:Op woensdag 27 april 2011 18:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die hele missie is al lang mislukt, Geer en Karim houden het vol, de rest is al lang afgehaakt![]()
ow wacht, piknijd van mij
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:40 schreef Pippien het volgende:
Hoor Mo: het enige dat ik heb gedaan waar anderen last van hebben is een paar traantjes gelaten!! OMG, open your eyes, muts! Je hebt ook allerlei mensen een rad voor ogen gedraaid, gemanipuleerd en jezelf voortdurend in het middelpunt geplaatst..
En ze kunnen toch gewoon naar die koffer lopen, het hoeft hun toch niet aangereikt te worden. Ik geloof ook nietdat de stem iets heeft gezegd overdat Karim en Gerard geldbelust zijn..
Zou me niets verbazen, ze kunnen daar niet tellen, dat hebben ze al vaker laten zien.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:43 schreef Verity het volgende:
[..]
Mjeh, als deze missie geslaagd is dan... pff heb ik er echt geen woorden voor.
Dat helpt geen reet, Jo is al weken de populairste daarquote:Op woensdag 27 april 2011 18:42 schreef Psychecn het volgende:
Op de sst site staat Jo op ruime voorsprong als populairste...
Morgen toch mn mobiel maar weer te hand nemen en stemmen op Karim en Geer.
een hele spannende koffer ruil wisselquote:Op woensdag 27 april 2011 18:44 schreef Niki.P het volgende:
Wat is dit voor missie met die koffer (schakel net in?)
ik vind het niet kunnen dat de stem dat gezegd zou hebben. We hebben het vaak over roddelen onder elkaar, maar volgens mij roddelt de stem het hardst van allemaal...die stookt alles tegen elkaar op.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:40 schreef Pippien het volgende:
Hoor Mo: het enige dat ik heb gedaan waar anderen last van hebben is een paar traantjes gelaten!! OMG, open your eyes, muts! Je hebt ook allerlei mensen een rad voor ogen gedraaid, gemanipuleerd en jezelf voortdurend in het middelpunt geplaatst..
En ze kunnen toch gewoon naar die koffer lopen, het hoeft hun toch niet aangereikt te worden. Ik geloof ook nietdat de stem iets heeft gezegd overdat Karim en Gerard geldbelust zijn..
Tja............Hoe is het mogelijk hequote:Op woensdag 27 april 2011 18:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat helpt geen reet, Jo is al weken de populairste daar
Ze mogen maar 1 min de koffer vasthouden - horizontaal met twee handen.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:44 schreef Niki.P het volgende:
Een hele moeilijke, koffertje vasthoudenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:44 schreef Niki.P het volgende:
Vast houden is geen ramp (al heeft Geer 'm al met 1 hand vast gehad) maar dat tellen gaat ze wat minder goed af.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een hele moeilijke, koffertje vasthouden
Dit was al duidelijk sinds Aafke's verhalen over suggestieve vragen van de stem.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik vind het niet kunnen dat de stem dat gezegd zou hebben. We hebben het vaak over roddelen onder elkaar, maar volgens mij roddelt de stem het hardst van allemaal...die stookt alles tegen elkaar op.
Paar traantjes?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:40 schreef Pippien het volgende:
Dit dus!quote:Op woensdag 27 april 2011 18:49 schreef delfse het volgende:
Het spel wordt achter de schermen gespeeld en de bewoners zijn opvulling voor de show.
Ik vind Sharon niet meer zo leuk en oprecht eigenlijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:51 schreef chufi het volgende:
Sharon wordt genegeerd door karim en Geer
Dat hadden ze veel eerder moeten doen Sharon is een gluiperd alles om te winnen.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:51 schreef chufi het volgende:
eindelijk !!!!!! en houden zo , geer en karim !!quote:Op woensdag 27 april 2011 18:51 schreef chufi het volgende:
Het is dus een kansspel. Dus moet de winnaar kansspelbelasting betalenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:49 schreef delfse het volgende:
Het spel wordt achter de schermen gespeeld en de bewoners zijn opvulling voor de show.
Johanna was veel knapper en past meer bij zielige Maik dan Mootje van 30quote:Op woensdag 27 april 2011 18:51 schreef Ytsmi het volgende:
En ja hoor !!!!!!!1 Mo zit weer te zeiken over Johanna de eerdere vriendin van maik tegen Jo
Ik had die vetklep al bij dag 1 in de smiezen...quote:Op woensdag 27 april 2011 18:52 schreef Stability het volgende:
[..]
eindelijk !!!!!! en houden zo , geer en karim !!
ik wat later, maar ik kan die meid ook niet verdragen met dr grote slabek en dr betweterige gedragquote:Op woensdag 27 april 2011 18:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik had die vetklep al bij dag 1 in de smiezen...
wil je dit levensgroot op de voorpagina van fok voor 5 weken laten neerzetten??quote:Op woensdag 27 april 2011 18:54 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat Maik Monique ondertussen wel ontrouw is geweest. Het is zo'n gast die constant zijn kwakje kwijt moet. Of het nu een man of vrouw is.
Dat denk ik ook hij is ook behoorlijk overseks dat was wel te zien in sst.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:54 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat Maik Monique ondertussen wel ontrouw is geweest. Het is zo'n gast die constant zijn kwakje kwijt moet. Of het nu een man of vrouw is.
max. 1 minuutquote:Op woensdag 27 april 2011 18:55 schreef Blackprinces het volgende:
hoelang moeten ze het koffertje per persoon vasthouden?
Maak je niet druk, de missie is al lang misluktquote:Op woensdag 27 april 2011 18:55 schreef Blackprinces het volgende:
hoelang moeten ze het koffertje per persoon vasthouden?
Ze verliest hem toch wel... hetgeen wat ze nu doet, drijft hem alleen verder van haar af.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:55 schreef Ytsmi het volgende:
Pffffffffffffffffff daar word je toch gek van ze wil maar bevestiging hebben en ze is echt als de dood dat hij vreemd gaat
Ow?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Maak je niet druk, de missie is al lang mislukt
Dit is er weer een voor Cc.quote:De Stem geeft een nieuwe missie.
Deze missie is wederom een manier om te bepalen welke bewoner zijn kluis moet ruilen met een kluis van een andere bewoner. Er staat een koffer klaar in het labyrint. Karim haalt de koffer en legt uit wat de bedoeling is. De bewoners mogen de koffer maximaal een minuut vasthouden en moet vlak worden gehouden. De koffer dient ten alle tijden worden vastgehouden met twee handen.
Dat filmpje bedoelde ik nog niet eens hoewel dat ook wel walgelijk was, Joanna hoort duidelijk bij de crew van het programma.quote:
nee flip mag niet meer luisteren naar de mo dramaquote:Op woensdag 27 april 2011 18:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo zou toch niet meer luisteren naar 'de' drama van mo?
Oh ging wat mis met mijn bericht, zal het nog een keer linken, kijken of het lukt.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat filmpje bedoelde ik nog niet eens hoewel dat ook wel walgelijk was, Joanna hoort duidelijk bij de crew van het programma.![]()
Ik bedoelde bv het feit dat haar suggestieve vragen werden gesteld over clou's van Guido & Laura, ze wilden haar duidelijk het geheim geven maar hebben haar behoorlijk overschat.
Nee, hij is sneller onder de indruk van mannenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens jo is maik niet snel onder de indruk van vrouwen....
Je hebt 2 keer http://quote:Op woensdag 27 april 2011 18:58 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Oh ging wat mis met mijn bericht, zal het nog een keer linken, kijken of het lukt.
[url]http://http://www.youtube.com/watch?v=fSDV1yTGnIw[/url]
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, hij is sneller onder de indruk van mannen
en ondertussen zit Jo al minutenlang met dat koffertje in haar handen,quote:Op woensdag 27 april 2011 18:57 schreef Chanel5 het volgende:
De toon is gezet, commentaar omdat de koffer alleen wisselde tussen Geer en Karim. Dus ze hebben hem afgegeven en de anderen zoeken het maar uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |