Van oor tot oor hier, nu het nog kan.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik zit hier met vette glimlach naar ze te luisteren
een paar?zeg maar een niagara fall is er niets bij,en behalvedat kon niemand slapen vanwege knibbel knaggel knuisje,die neukluis kriebelt aan me kruisjequote:Op woensdag 27 april 2011 18:40 schreef Pippien het volgende:
Hoor Mo: het enige dat ik heb gedaan waar anderen last van hebben is een paar traantjes gelaten!! OMG, open your eyes, muts! Je hebt ook allerlei mensen een rad voor ogen gedraaid, gemanipuleerd en jezelf voortdurend in het middelpunt geplaatst..
En ze kunnen toch gewoon naar die koffer lopen, het hoeft hun toch niet aangereikt te worden. Ik geloof ook nietdat de stem iets heeft gezegd overdat Karim en Gerard geldbelust zijn..
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:21 schreef Urb het volgende:
[..]
Van oor tot oor hier, nu het nog kan.![]()
[ afbeelding ]
Ach weet ik wel, ik moet Mo gewoon even niet, ik erger me al aan de manier waarop ze loopt.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:21 schreef bull1966 het volgende:
[..]
wie zou er dan ruilen met de minste kluis ?
ze mocht niet met die van flip zei ze
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:21 schreef Urb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuke ava, hebben , hebben hebben!quote:Op woensdag 27 april 2011 19:21 schreef Urb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, ik vind Gerard en Karim interessante mensen. Ik zie veel liever dat mensen leuk/respectvol met elkaar om kunnen gaan i.p.v. alleen maar manipulatie.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar ze denken dat we actie.gekonkel willen zien in plaats van normale mensen met intressante gesprekken, en dus helaas...![]()
Gewoon zoeken op cheshire cat, is uit Alice in Wonderland.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Leuke ava, hebben , hebben hebben!
omg zei ze dat?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:23 schreef sjampoeh het volgende:
jo: heb je spijt van je fuk met maik ?
mo: nee
echt he, en janken toen ze die beelden zag enz...quote:Op woensdag 27 april 2011 19:23 schreef Diamonds28 het volgende:
Mo heeft geen spijt dat ze sex gehad heeft
volgens mij heeft ze er aardig wat over lopen janken
Nu weet ik het ook niet meer, maar wachten dan op CAP van het bord.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:20 schreef Chanel5 het volgende:
Mo mocht niet wisselen met Flip toch?
Ik hoor Karim of Geer net zeggen dat Shar 4500 heeft.
Wat een triest mens die Mootje neukt omdat ze hoopt dat Maik dan op haar wacht.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo; heb je er spijt van dat je gesekst heb?
Mo; nee, maar ik hoop wel dat maik daarom op mij wacht...
Alleen Gerard en Karim zijn te pruimenquote:Op woensdag 27 april 2011 19:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toch vind ik SST op zichzelf ook wel leuk hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |