Dat hebben ze wel eerder gedaan, met maik, ze herhalen zoveel, waarom dat niet?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja en mensen die voor niks stemmen zeker? Dream on.
Mwoah, heb het ook niet helemaal gevolgd, maar ik geloof dat ze nogal stampij maakte dat karim en geer eerst alleen met zijn 2en het koffertje ruilde.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat is er tussen karim en shar ? ik kijk tv stream met jo en mo
Ik had dit nog niet gezien. Wal-ge-lijkquote:Op woensdag 27 april 2011 19:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Echt te walgelijk voor woorden dit, ik hoop dat dit vroeg of laat aan de bewoners word laten zien.
en terechtquote:Op woensdag 27 april 2011 19:07 schreef Verity het volgende:
Geer is het niet geheel eens met de opzet van het spel
Gek hè?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:07 schreef Verity het volgende:
Tsja helaas heeft bijna niemand het gezien en geloven ze heilig in Joanna's onschuld.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:07 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik had dit nog niet gezien. Wal-ge-lijk
Gerardquote:Op woensdag 27 april 2011 19:07 schreef Verity het volgende:
Dan krijg je een SL.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:08 schreef bull1966 het volgende:
weet iemand eigenlijk wat de concequentie's zijn als de bewoners de waarschuwing "... je overtreed de regels" krijgen ?
geer en karim krjigen dan een sanctie, en van de rest word het door de vingers gezienquote:Op woensdag 27 april 2011 19:08 schreef bull1966 het volgende:
weet iemand eigenlijk wat de concequentie's zijn als de bewoners de waarschuwing "... je overtreed de regels" krijgen ?
Da's toch dat filmpje waarin aafke vertelt dat ze jo bij de productie zag zitten?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja helaas heeft bijna niemand het gezien en geloven ze heilig in Joanna's onschuld.
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:09 schreef Stability het volgende:
[..]
geer en karim krjigen dan een sanctie, en van de rest word het door de vingers gezien
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:09 schreef Stability het volgende:
[..]
geer en karim krjigen dan een sanctie, en van de rest word het door de vingers gezien
Yep, en er moet minstens een kern van waarheid in zitten wanrt waarom krijgt ze anders " je overtreed de regels" ?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Da's toch dat filmpje waarin aafke vertelt dat ze jo bij de productie zag zitten?
ja volgens mij welquote:Op woensdag 27 april 2011 19:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Da's toch dat filmpje waarin aafke vertelt dat ze jo bij de productie zag zitten?
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |