Ik hoop er stiekum op, hun zijn wss de enigen die dit zouden durven. De rest zit onder de plak met het mes op de keel.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:13 schreef delfse het volgende:
Het zou een goede stunt zijn als Gerard of Karim weg moet dat ze dan allebei weggaan. Progamma helemaal naar de klote.
Flip had al terug gewisseld toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nog niet echt schokkend dat kluisjesruilen, alleen Flip is nu het meest benadeeld.
[ afbeelding ]
Terwijl ze toch fakking 200.000 keer haar verhaal herhaaldequote:Op woensdag 27 april 2011 19:14 schreef PoezeligDing het volgende:
En Jo had het allemaal niet goed uitgelegd aan flip, of hij begreep het niet goed.
Ze komen er achter dat die al vergeven waren bij de start van het programma.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:14 schreef Verity het volgende:
[..]
Verdienen ze dan wel een plek in de finale?
Nee hoor, die blijven braaf zitten.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:14 schreef beequeen het volgende:
Morgen dubbele exit? Geer èn Karim? Ze zetten zich nu echt af tegen achter.
Ik geef ze groot gelijk.
die love room zag ik vanmiddag een paar seconden in beeld trouwens...dus misschien mag ze erinquote:Op woensdag 27 april 2011 19:15 schreef Candyfreak het volgende:
Joanna zit ook steeds over de love room te zeiken.
Ben benieuwd wat Flip gaat vinden als hij die slangenkuil terugziet, vannacht waren de dames ook weer lekker aan het roddelen en werd hij helemaal neergesabeld.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh , Jo had vanmiddag mot met flip omdat hij met sharon had gesproken en niet met haar.
dat staat ze ook.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo speelt weer alsof er een hele groot kans is dat ze morgen naar huis gaat 'ik sta tussen 2 sterke persoonlijkheden'
dat staat ze zeker jaquote:Op woensdag 27 april 2011 19:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo speelt weer alsof er een hele groot kans is dat ze morgen naar huis gaat 'ik sta tussen 2 sterke persoonlijkheden'
Dus Djoon weg? Dream on.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:15 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Nee hoor, die blijven braaf zitten.
ze staat tussen twee sterke persoonlijkheden jaquote:Op woensdag 27 april 2011 19:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Speelt idd.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:15 schreef PoezeligDing het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |