quote:Op woensdag 27 april 2011 14:11 schreef Tem het volgende:
wtf is dat nu weer voor UI VS? Tarkan? The Situation?
Uhu. Maakte heel wat voorpagina's in de UK indertijdquote:
Taylor!quote:Op woensdag 27 april 2011 14:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uhu. Maakte heel wat voorpagina's in de UK indertijd
Moet ie ook niet doen, lange haren zijn bah.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:21 schreef eriksd het volgende:
Als ie zn haar laat groeien is het een vrouw.
Nu het zo'n ouwe verlepte cannabis nicht is moet ik wel om hem lachen eigenlijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uhu. Maakte heel wat voorpagina's in de UK indertijd
Conservatief en homofiel; aparte combinatie.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet ie ook niet doen, lange haren zijn bah.
Maar hij is cute.
I know, grenst aan zelfhaat nietwaar?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Conservatief en homofiel; aparte combinatie.
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet ie ook niet doen, lange haren zijn bah.
Maar hij is cute.
Dit dus.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Nu het zo'n ouwe verlepte cannabis nicht is moet ik wel om hem lachen eigenlijk.
Ik zou willen dat er een jonge Pim Fortuyn voor je rondliep.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I know, grenst aan zelfhaat nietwaar?
Probeer maar eens een partner te vinden die net zo denkt.
En laat geen zeepjes op de grond vallen.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:29 schreef eriksd het volgende:
Mensen, hij is 1.93 groot. Met de meet in het achterhoofd: hou daar rekening mee
Pim hield vooral van jonge Marokkaantjes.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zou willen dat er een jonge Pim Fortuyn voor je rondliep.
Ben jij Pim?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Pim hield vooral van jonge Marokkaantjes.
Inderdaad flauw. Ik beweer toch ook niet dat jij Milton Friedman aan zn kont wilt likken.quote:
Nee, doe maar Taylor lookalikes, ook al zijn ze GroenLinkserts.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zou willen dat er een jonge Pim Fortuyn voor je rondliep.
Dat doe je nu toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inderdaad flauw. Ik beweer toch ook niet dat jij Milton Friedman aan zn kont wilt likken.
Hartje van goud hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:29 schreef eriksd het volgende:
Mensen, hij is 1.93 groot. Met de meet in het achterhoofd: hou daar rekening mee
Jaquote:
Een keer in meegereden. Ging nog best rap.quote:
Trekt snel op en oogt nog aardig sportief. Ben trouwens bewust overgeschakeld op een kleiner model. Hij had twee keer brokken gemaakt met mn Astra waardoor mn maandelijkse premie plots 140 euro p/m bedroeg. Dat werd mij toch iets te gortig.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een keer in meegereden. Ging nog best rap.
quote:
Bronquote:Gisteravond zat ik in het Oog op Morgen (Radio 1) en ging in discussie met Mevr. de Boer van de VVD over de hypotheekrenteaftrek. Beluister hier de uitzending (20m32s tot 31m01s). Zelden zo sterk het gevoel gekregen dat we in Nederland langzaam afglijden naar Amerikaanse toestanden: politici uiten zich slechts in one-liners, gaan niet langer op inhoudelijke argumenten in en spreiden groot dedain voor kennis en wetenschap ten toon.
Mevr. de Boer beweerde eerst dat afschaffing van de hypotheekrenteaftrek tot verschrikkelijke prijsdalingen in de huizenmarkt leidt. Vervolgens betoogt ze dat de hypotheekrenteaftrek geen prijsopdrijving in de huizenmarkt veroorzaakt. Mevr. de Boer toont hiermee aan helemaal niets van economie te begrijpen, maar meent zich wel forse uitspraken over economen te permitteren.
Mevr. de Boer geeft economen de schuld van de malaise in de huizenmarkt. Door over het H-woord te praten zouden zij huizenkopers bang maken. Terwijl mevrouw de Boer huiseigenaren de stuipen op het lijf jaagt door te spreken over huizenprijsdalingen van 30 procent als de hypotheekrenteaftrek wordt beperkt. Dat is een ridicuul getal en wordt door geen enkele wetenschappelijke analyse ondersteund. Sterker, in het meest extreme geval, waarin de gehele behandeling van het eigen huis fiscaal neutraal wordt (15 miljard (!) minder subsidie op huizen), en wat door niemand wordt voorgesteld, zal de prijsdaling ongeveer 17,6 procent bedragen, zie link.
Mevr. de Boer beweert zich om gewone mensen te bekommeren en verwijt daarmee economen impliciet dat niet te doen. Alsof gewone mensen niet armer worden omdat ze door de hypotheekrenteaftrek 15 miljard euro meer belasting moeten betalen. Alsof er voor gewone mensen door de hogere belastingen niet minder werk is, omdat hoge belastingen de economie verstoren en werkgelenheid vernietigen. En alsof gewone mensen niet blootstaan aan grote financiële risicos als ze teveel schulden maken.
Iedereen met een beetje verstand van zaken vindt dat er iets met de hypotheekrenteaftrek moet gebeuren. Sterker, ik ken geen enkele weldenkende econoom die niet vindt dat er iets moet gebeuren. Ook onze beleidsinstanties zijn uni sono: het CPB, de DNB, de AFM, het IMF, de OECD, de SER, enzovoorts, enzovoorts.
Ik ben kennelijk in de onterechte veronderstelling dat de VVD haar gedachtengoed baseert op de verlichting; redelijk, rationeel en liberaal. Mevr. De Boer beukt vrolijk los op de onderbuik van de kiezer, toont geen enkel respect voor kennis en wetenschap en verdedigt beleid dat met de beste wil van de wereld niet liberaal kan worden genoemd.
Om Vasalis te parafraseren: ik voel me arm en beschaamd zo arm te zijn met zulke politici.
Het geeft maar eens aan dat de VVD soms niet een partij is die helder nadenkt, maar puur de belangen behartigt van een bepaalde achterban. Ik snap niet dat mensen die een hoge pet op hebben van overheidsfinanciën en economie zich inlaten met dergelijk gezever.quote:
Arrogante blaaskaak.quote:
Ergo; perfect for the job.quote:
Wat een oppervlakkige zielepoot ben je toch ook. De enige reden dat jij Trump verafgodt, is omdat hij weet hoe hij (veel) geld moet verdienen.quote:
Dan nog doet ie het tig keer beter dan Bushquote:Op woensdag 27 april 2011 15:28 schreef phpmystyle het volgende:
Saillant detail, de prognose is dat Obama met ongewijzigd beleid de staatsschuld met 2 keer gaat verdubbelen, the bastard!
Net artikel gelezen in de piep dat als hij zo doorgaat volgens topeconomen Amerika in de afgrond duwt.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan nog doet ie het tig keer beter dan Bush
Dat artikel is geschreven voor- of nadat bekend werd dat Obama 4 biljoen dollar wil bezuinigen?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Net artikel gelezen in de piep dat als hij zo doorgaat volgens topeconomen Amerika in de afgrond duwt.
Boehner was toch betrokken bij "The Contract"?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:27 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
De man die de VS weer financieel op de kaart gaat zetten
Klopt, hij heeft de onderhandelingen gedaan met de democraten om op de valreep nog met een begroting te komen.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:31 schreef JoaC het volgende:
[..]
Boehner was toch betrokken bij "The Contract"?
Wat?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat artikel is geschreven voor- of nadat bekend werd dat Obama 4 biljoen dollar wil bezuinigen?
Obama presenteert plan om vier biljoen te besparenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat?![]()
Hij wil de grens juist nog verder oprekken.
Ja? Hij had geen andere keuzes meer met zo'n overweldigende meerderheid aan republikeinen in het huis van afgevaardigden.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Obama presenteert plan om vier biljoen te besparen
En je punt is? Er ligt een bezuinigingsplan. De maximale schuld van de VS wordt inderdaad verhoogd, maar Obama heeft dan ook geen andere keus. De staatsschuld zal blijven oplopen zolang er nog wordt onderhandeld over het bezuinigingsplan (en dat is niet binnen een week gepiept).quote:Op woensdag 27 april 2011 15:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja? Hij had geen andere keuzes meer met zo'n overweldigende meerderheid aan republikeinen in het huis van afgevaardigden.
Waar komt die angst van jou voor 'open grenzen' eigenlijk vandaan?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat?![]()
Hij wil de grens juist nog verder oprekken.
Dat Obama zijn peperdure plannentjes maar even op een zijspoor had moeten zetten, denk aan de obamacare wat hij iedereen in de maat gesplitst heeft. Daarbij moet aangetekend worden dat Obama zowat gedwongen wordt om te bezuinigen omdat hij anders geen begroting door het huis van afgevaardigden krijgt.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En je punt is? Er ligt een bezuinigingsplan. De maximale schuld van de VS wordt inderdaad verhoogd, maar Obama heeft dan ook geen andere keus. De staatsschuld zal blijven oplopen zolang er nog wordt onderhandeld over het bezuinigingsplan (en dat is niet binnen een week gepiept).
? Welke grens?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:41 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Waar komt die angst van jou voor 'open grenzen' eigenlijk vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |