Ja slow is wel het laatste wat van toepassing is inderdaad.quote:
Nou ja. Lees het even door zou ik zeggen. Je lacht je een breuk.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja slow is wel het laatste wat van toepassing is inderdaad.
BV's en NV's, eng kapitalisme, vlucht, schnell!quote:Op woensdag 27 april 2011 13:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou ja. Lees het even door zou ik zeggen. Je lacht je een breuk.
Men, lees: links, wil nu ook de BV's verbieden omdat voor hun gevoel dat een groot pamflet is voor kapitalisme. En alles wat meer verdiend als hun moet de nek omgedraaid worden. Best vermakelijk.
Ze weten niet eens wat kapitalisme werkelijk is en in hoeverre ze er zelf van profiteren.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
BV's en NV's, eng kapitalisme, vlucht, schnell!
Ik vraag me ook af hoe ze zonder risicospreiding en beperkte aansprakelijkheid grote bedrijven willen opzetten en schaalvergroting willen faciliteren alsmede kapitaal bij elkaar scharrelen zonder meerdere investeerders.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ze weten niet eens wat kapitalisme werkelijk is en in hoeverre ze er zelf van profiteren.
Ahjoh, er ligt een mooie baan in het verschiet.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:15 schreef Friek_ het volgende:
En we mogen weer een dag lekker aan papers en aan een scriptie werken.
Het wordt op den duur echt geestdodend.
Soms is het wel lekker om even flink te klagen.quote:
Bedankt voor de reality check.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ahjoh, er ligt een mooie baan in het verschiet.
Oh wacht, filosofie hé
Je mag wel voor mij komen later. Dan zet ik in je in de hoek, mag je af en toe een filosofische kreet slaken en ga ik weer aan het werkquote:
Ik ben gek op mopperen, maar jullie zaten zo lekker te morrenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Soms is het wel lekker om even flink te klagen.
Stiekem vind je het wel leuk.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben gek op mopperen, maar jullie zaten zo lekker te morren
Ze willen naar een systeem waar iedereen een eerlijk deel krijgt. Beetje de Amish methode.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe ze zonder risicospreiding en beperkte aansprakelijkheid grote bedrijven willen opzetten en schaalvergroting willen faciliteren alsmede kapitaal bij elkaar scharrelen zonder meerdere investeerders.
Kortzichtige idioten zijn 't, dat is wel weer duidelijk.
Ik zie 's werelds topbedrijven al eenmanszaken worden inderdaad.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ze willen naar een systeem waar iedereen een eerlijk deel krijgt. Beetje de Amish methode.
Maar dan wel met de huidige economie.
Das hetzelfde als denken dat je snachts de zon kunt uitzetten met een schakelaar. Mijn god.
Voor hen wel ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:29 schreef GSbrder het volgende:
Ja maar.. Ja maar.. het leven is zielug
Waar is de zin van het leven als je niet meer kunt zeiken op anderen die het beter hebben?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:29 schreef GSbrder het volgende:
Ja maar.. Ja maar.. het leven is zielug
Exactly good sir, exactly.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:31 schreef GSbrder het volgende:
Dwang![]()
Behalve als je er voor kiest anderen te dwingen
Wat maakt het eigenlijk uit dat ze zeiken, vraag ik me nu af?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waar is de zin van het leven als je niet meer kunt zeiken op anderen die het beter hebben?
Frappante is dan ook dat je zo goed als never die echte armen in armoedige landen nooit hoort zeiken. Die weten niet beter en pakken het leven aan zoals het is. Het gezeik komt voornamelijk van de minder bedeelden die tussen de kapitalisten vertoeven.
Denk dat we voorzichtig kunnen concluderen dat we spreken over afgunst.
Ik merk dat overal om me heen. Mensen zijn door de argumenten heen. Herhalen is vermoeiend en men ziet dat het gewoon niet werkt. Daarnaast wordt men ook wijzer dankzij onze informatiestroom.quote:
Die free-lance columnist bedoel je?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:34 schreef GSbrder het volgende:
Laat koos niet horen dat je afgunst zei, 3-voud!
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die free-lance columnist communist bedoel je?
Omdat die propaganda doorwerkt in de kopjes van de simpele zielen. Die lezen "u wordt bedonderd" en gaan met hooivorken en fakkels de straten op. Figuurlijk dan.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat maakt het eigenlijk uit dat ze zeiken, vraag ik me nu af?
Maar simpel volk is ook altijd simpel tevreden te houden.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Omdat die propaganda doorwerkt in de kopjes van de simpele zielen. Die lezen "u wordt bedonderd" en gaan met hooivorken en fakkels de straten op. Figuurlijk dan.
En naar mijn weten is economie wel afhankelijk van alle burgers. Ook die stumperds.
Yup.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar simpel volk is ook altijd simpel tevreden te houden.
Uiteraard, als je zelf niks bereikt hebt is zelfreflectie ook zinloos, en vaak nogal deprimerend.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yup.
Maar simpel volk luistert liever naar een beschuldigende vinger dan naar common sence.
Daarom.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, als je zelf niks bereikt hebt is zelfreflectie ook zinloos, en vaak nogal deprimerend.
Daarom, maar geef ze een of ander lullig kutbaantje en een hongerloontje waarmee ze naar Zuid-Frankrijk kunnen en je hoort ze niet meer. Beetje economische groei en een ietwat beter CAO en alles is weer koek en ei, dit gezeik nu is enkel omdat velen hun baan kwijt zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daarom.
En dat simpele volk vertaald elk common sence als "Ja, jullie kostuums kunnen het altijd mooi vertellen. Ondertussen bedonderen jullie de boel!".
Echt uitleggen kunnen ze het niet want ze blaten de linksen maar wat na, en dat vanuit een luxe positie die grotendeels geschapen is vanuit kapitalisme.
Scherp.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En wat lul jij krom en wordt je altijd lekker prikkelbaar als je te weinig over een onderwerp weet.
De overheid zit tot aan de nek in de woningmarkt door allerlei regelgeving, corrigerende regels om de vorige negatieve effecten op te lossen en herverdelingsdrang. Dat we nu met een pyramidespel bezig zijn en ongeveer 1/8 van het totale bbp in een failliete woningmarkt pompen heb je niet door.
Ja ik moet toch ff bijlezen.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Jezus Cerbie dat is alweer geschiedenis.
Waarschijnlijk de democratische revolutie in Libië de helpende hand biedenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:59 schreef eriksd het volgende:
Waar is onze communiste eigenlijk gebleven?
Die komt waarschijnlijk over een paar SC-topics wel weer zeuren over de onrechtvaardigheid van het kapitalisme.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:59 schreef eriksd het volgende:
Waar is onze communiste eigenlijk gebleven?
Welnee, het zijn de kapitalisten die zich daar juist mee bemoeien, allemaal om de olie, jwtz.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de democratische revolutie in Libië de helpende hand bieden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |