Dus bedrijven kunnen geen geld meer krijgen om zodoende verder te groeien?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, ik ben dan ook tegen aandelen en al helemaal tegen hun houders.
Geen VPB.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dus elke medewerker moet zelf gaan kijken wat haar winstaandeel is en dan VPB gaan betalen? Een centrale ontvanger is er immers niet meer. Of is dat de directeur.
Ik ben voor overheidsbemoeienis. Kun je nagaan aan wie je het moet betalen.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:25 schreef eriksd het volgende:
Aan wie moet ik in jouw systeem de huur betalen Betyar, om maar eens wat te noemen?
Dan worden er dus geen zwakke broeders meer aangenomen, dat is een direct effect. Wat doe je met al die mensen?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Geen VPB.
Inderdaad is er een directeur of twee, zie het als een eenmanszaakje of VOFje ,Eigenaren van bedrijven blijven prive aansprakelijk en niet de BV.
Je wilt geld verdienen met een eigen bedrijf je neemt personeel aan omdat je meer geld gaat verdienen dan draag je de risico's ook volledig.
Geld krijg je niet, geld verdien je.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus bedrijven kunnen geen geld meer krijgen om zodoende verder te groeien?
Wat voor entiteit heeft de overheid dan? Een samenwerkingsverband tussen alle ambtenaren ofzo?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben voor overheidsbemoeienis. Kun je nagaan aan wie je het moet betalen.
Geld krijgen = krediet.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Geld krijg je niet, geld verdien je.
Gebeurt nu niet. Dan ook niet. Zwakke mensen worden door de maatschappij verzorgd.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan worden er dus geen zwakke broeders meer aangenomen, dat is een direct effect. Wat doe je met al die mensen?
Goed idee.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geld krijgen = krediet.
Een hypotheek krijg je ook, dus niemand koopt meer een huis, allemaal huurwoningen van maken?
Dit is ook geen discussie.....quote:Op woensdag 27 april 2011 12:31 schreef eriksd het volgende:
Ik ga stoppen met deze "discussie". Veel succes!
Veel meer mensen gaan in jouw systeem niet meer meedraaien. Veel te veel risico en kunnen niet ver genoeg vooruitkijken. Althans, zo zou ik redeneren als ik risico loop.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Gebeurt nu niet. Dan ook niet. Zwakke mensen worden door de maatschappij verzorgd.
Correctie:quote:Op woensdag 27 april 2011 12:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geld krijgen = krediet.
Een hypotheek krijg je ook, dus niemand koopt meer een huis, allemaal huurwoningen van maken?
Jawel hoor alleen wordt het beleid door de overheid bepaald en niet door de kapitalisten.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Veel meer mensen gaan in jouw systeem niet meer meedraaien. Veel te veel risico en kunnen niet ver genoeg vooruitkijken. Althans, zo zou ik redeneren als ik risico loop.
Jij snapt het.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Correctie:
Hypotheek geef je. De bank geeft er geld voor terug.
U hebt gelijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Correctie:
Dat klopt uiteraard.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Correctie:
quote:
Ik meende zelfs dat verstrekte hypotheken onrechtmatig zijn in de letter van de wet. Is dat inmiddels aangepast en kan ik fluiten naar mijn idee mijn bank te tillen?quote:
quote:
SlowChat is alweer achterhaald.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
Het is maar goed dat er SC reeksen zijn, dat vliegt er ook door hier.
Onvolgbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |