Oeh heb je tips?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:11 schreef Tem het volgende:
wtf is dat nu weer voor UI VS? Tarkan? The Situation?
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:11 schreef Tem het volgende:
wtf is dat nu weer voor UI VS? Tarkan? The Situation?
Uhu. Maakte heel wat voorpagina's in de UK indertijdquote:
Taylor!quote:Op woensdag 27 april 2011 14:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uhu. Maakte heel wat voorpagina's in de UK indertijd
Moet ie ook niet doen, lange haren zijn bah.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:21 schreef eriksd het volgende:
Als ie zn haar laat groeien is het een vrouw.
Nu het zo'n ouwe verlepte cannabis nicht is moet ik wel om hem lachen eigenlijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uhu. Maakte heel wat voorpagina's in de UK indertijd
Conservatief en homofiel; aparte combinatie.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet ie ook niet doen, lange haren zijn bah.
Maar hij is cute.
I know, grenst aan zelfhaat nietwaar?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Conservatief en homofiel; aparte combinatie.
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet ie ook niet doen, lange haren zijn bah.
Maar hij is cute.
Dit dus.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Nu het zo'n ouwe verlepte cannabis nicht is moet ik wel om hem lachen eigenlijk.
Ik zou willen dat er een jonge Pim Fortuyn voor je rondliep.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I know, grenst aan zelfhaat nietwaar?
Probeer maar eens een partner te vinden die net zo denkt.
En laat geen zeepjes op de grond vallen.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:29 schreef eriksd het volgende:
Mensen, hij is 1.93 groot. Met de meet in het achterhoofd: hou daar rekening mee
Pim hield vooral van jonge Marokkaantjes.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zou willen dat er een jonge Pim Fortuyn voor je rondliep.
Ben jij Pim?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Pim hield vooral van jonge Marokkaantjes.
Inderdaad flauw. Ik beweer toch ook niet dat jij Milton Friedman aan zn kont wilt likken.quote:
Nee, doe maar Taylor lookalikes, ook al zijn ze GroenLinkserts.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zou willen dat er een jonge Pim Fortuyn voor je rondliep.
Dat doe je nu toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inderdaad flauw. Ik beweer toch ook niet dat jij Milton Friedman aan zn kont wilt likken.
Hartje van goud hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:29 schreef eriksd het volgende:
Mensen, hij is 1.93 groot. Met de meet in het achterhoofd: hou daar rekening mee
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |