Ja om te kijken of dat beter gingquote:Op woensdag 27 april 2011 09:10 schreef Blackprinces het volgende:
Hebben ze die bench opengelaten vannacht?
yep moest van de stemquote:Op woensdag 27 april 2011 09:10 schreef Blackprinces het volgende:
Ga me maar ff aankleden
Volgens mij zouden ze dat doenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:10 schreef Blackprinces het volgende:
Ga me maar ff aankleden
Kan ik me niet voorstellen dat ze die openlaten. Hij is ontsnaptquote:Op woensdag 27 april 2011 09:10 schreef Blackprinces het volgende:
Ga me maar ff aankleden
Is het wel bijgewerkt, er gebeurde zoveel ineens met die kluizenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:11 schreef Freule het volgende:
Flip had toch de kluis van Sharon gepakt ? en nu heeft Sharon weer het meeste , heeft zij de kluis met Mo geruild dan?
Het is echt een ramp met die dingen, ik kijk alleen nog tv,quote:Op woensdag 27 april 2011 09:13 schreef Flashbox het volgende:
Nou doen GVD die streams bij mij het niet meer.
Durft flip dat nog wel dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 09:19 schreef Chuckster het volgende:
Güten morgen
Is er al een confrontatie geweest tussen Jo en FaalFlip?
Sharon klets met alle winden mee en weet het nog te brengen ook. Dat niemand vd bewoners haar nu eens door krijgt. Bij je standpunt blijven zei ze toch? Ja hoor Sharon, als het jou zo uitkomt, want ze vliegt overal onderuit, door alleen dat meelullen van haarquote:Op woensdag 27 april 2011 09:17 schreef Freule het volgende:
Bah bah ik kijk het filmpje terug gekeken dat Kariem zegt tegen Mo dat hij de brief niet schrijft en dan zegt Sharon nu weer dat Karim fout zit terwijl karim gewoon gelijk heeft ................
Hij lag gisteren met tranen in zijn ogen op bed dus hij zal nog wel willen praten etc etc.quote:
Iedereen slaapt nog. Philip was er even uit maar is ook weer terug in bed gegaan.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:22 schreef Chuckster het volgende:
Kan iemand die wél streams heeft korte verslagjes doen van hetgeen er gebeurd? dank!
Sowieso: stemmen voor SST?quote:Op woensdag 27 april 2011 09:25 schreef Blackprinces het volgende:
Wat er ook gebeurt ik ga niet stemmen.
Ik ben zo voor geer en karim, maar het feit dat mo gezegd heeft dat ze niet weg mocht van de stem zorgt ervoor dat ik niet meer meedoe hieraan.
Precies, zou bijna bijna de neiging krijgen om het voor het eerst te gaan stemmen, op Karim natuurlijk. Ik gun het hem zo om te blijven.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:25 schreef Blackprinces het volgende:
Wat er ook gebeurt ik ga niet stemmen.
Ik ben zo voor geer en karim, maar het feit dat mo gezegd heeft dat ze niet weg mocht van de stem zorgt ervoor dat ik niet meer meedoe hieraan.
idd, de polls op hun website zijn ook gerigged lijkt mij, bijna telkens Jo die overal bovenuit komt met percentagesquote:Op woensdag 27 april 2011 09:27 schreef sjaakspark het volgende:
Net5/SST hebben allang bepaald wie er wint of uitgaat. Dus stemmen heeft weinig zin.
ach ja, maar als hij blaft omdat hij moet poepen, komen ze toch niet meer. Dan schijt je als hond op de zachtste plek die je kan vinden, toch??quote:Op woensdag 27 april 2011 09:27 schreef Chuckster het volgende:
Ligt het aan mij of is Secreet-O sneller (of direct) stil als ze hem 's nachts niet in die bench proppen?
ze had toch kunnen weigeren?quote:Op woensdag 27 april 2011 09:28 schreef marky het volgende:
Ik ga deze nominatieronde Mo niet aanrekenen. Ze kon er vrij weinig aan doen begreep ik nadat ze achter was geweest. Ook al had ze niets gezegd dan nog was zij niet genomineerd geweest.
Dat ze nu uiteindelijk Sharon koos vond ik verassend maar in het kader van een jongetje en een meisje ook wel weer begrijpelijk.
Verder weten we nu al dat Joanna echt wel gaat blijven al moeten ze er een Guido'tje tegenaan gooien om dat voorelkaar te krijgen.
Philip z'n Converse schoenen zou een leuk plekje zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 09:28 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
ach ja, maar als hij blaft omdat hij moet poepen, komen ze toch niet meer. Dan schijt je als hond op de zachtste plek die je kan vinden, toch??
Secredo heeft eerst heen en weer gelopen, gezocht of hij ergens naar buiten kon en toen dat niet lukte ging hij keurig op het kleed poepen!quote:Op woensdag 27 april 2011 09:28 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
ach ja, maar als hij blaft omdat hij moet poepen, komen ze toch niet meer. Dan schijt je als hond op de zachtste plek die je kan vinden, toch??
hij heeft groot gelijkquote:Op woensdag 27 april 2011 09:30 schreef just me het volgende:
[..]
Secredo heeft eerst heen en weer gelopen, gezocht of hij ergens naar buiten kon en toen dat niet lukte ging hij keurig op het kleed poepen!
Ja volgens mij wel .. Ze kan vandaag ook een dagje gaan fluisteren kijken of ze een sanctie krijgtquote:
als ie nou ff seg zou uitlaten...quote:Op woensdag 27 april 2011 09:30 schreef Chuckster het volgende:
Flip loopt naar buiten, hij zal wel gaan douchen
wilde ik net zeggen, maargoed, honden kunnen geen honden uitlaten he, dat zou vreemd zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 09:31 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
als ie nou ff seg zou uitlaten...
Ze had twee dingen kunnen doen. Ten eerste het woordonthoudenspel niet winnen. Ten tweede weigeren te nomineren zodat ze zelf automatisch genomineerd stond. Dat laatste heeft Geer haar nog op gewezen, maar daar was die hoogbegaafde trut zelf niet opgekomenquote:
Niet de afgelopen 12 uur hoor. Hij was het al, door bijvoorbeeld mensen te dreigen te nomineren als ze een geheim zouden drukken. Hij wilde winnen, en dat is goed. Maar hij speelt nu met gevoelens van iemand en zet zijn imago als happy comfort barman neerquote:Op woensdag 27 april 2011 09:29 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Philip z'n Converse schoenen zou een leuk plekje zijn
Wat is dat een kwalfiguur geworden de afgelopen 12 uur, gadverredamme
Ze is jaloers omdat hij geen tijd vrij maakte voor haar, maar wel voor Monique. Joanna moet nu eenmaal op de eerst plaats staan.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:32 schreef beequeen het volgende:
Even een vraagje, ik kan het niet vinden in al dat COS geweld: waarom is Djoon kwaad op Flip en wat heeft hij tegen Mo gezegd?
Gisteravond op de bank was er de discussie over het gedrag van Mo, Flip gebruikte weer eens de verkeerde woorden en zei dat hij aan Mo d'r kant stond en haar zou steunen, dit schoot bij Jo in het verkeerde keelgat en hier volgde tussen die 2 een discussie over op de vrouwenslaapkamer.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:32 schreef beequeen het volgende:
Even een vraagje, ik kan het niet vinden in al dat COS geweld: waarom is Djoon kwaad op Flip en wat heeft hij tegen Mo gezegd?
ja precies.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:33 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ze had twee dingen kunnen doen. Ten eerste het woordonthoudenspel niet winnen. Ten tweede weigeren te nomineren zodat ze zelf automatisch genomineerd stond. Dat laatste heeft Geer haar nog op gewezen, maar daar was die hoogbegaafde trut zelf niet opgekomen
Jo is boos op flip omdat hij zn tijd gaat verdelen tussen haar en moquote:Op woensdag 27 april 2011 09:32 schreef beequeen het volgende:
Ok, bedankt. Ik dacht al zoiets.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:33 schreef Mylene het volgende:
Ze is jaloers omdat hij geen tijd vrij maakte voor haar, maar wel voor Monique. Joanna moet nu eenmaal op de eerst plaats staan.
Jij ook bedankt en koffiedame ook.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:33 schreef Chuckster het volgende:
Gisteravond op de bank was er de discussie over het gedrag van Mo, Flip gebruikte weer eens de verkeerde woorden en zei dat hij aan Mo d'r kant stond en haar zou steunen, dit schoot bij Jo in het verkeerde keelgat en hier volgde tussen die 2 een discussie over op de vrouwenslaapkamer.
Ook dit escaleerde weer en met resultaat dat Jo Flip weg stuurde met zijn spullen en hij nu weer op de mannenslaapkamer ligt, oftewel: break up
En Mo heeft naar mijn idee nog lekker wat extra olie op het vuur gegooid door tussen Flip en Jo te stoken.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:33 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Gisteravond op de bank was er de discussie over het gedrag van Mo, Flip gebruikte weer eens de verkeerde woorden en zei dat hij aan Mo d'r kant stond en haar zou steunen, dit schoot bij Jo in het verkeerde keelgat en hier volgde tussen die 2 een discussie over op de vrouwenslaapkamer.
Ook dit escaleerde weer en met resultaat dat Jo Flip weg stuurde met zijn spullen en hij nu weer op de mannenslaapkamer ligt, oftewel: break up
Is haar achter duidelijk gemaakt dat ze dan vanuit de stem genomineerd waren geweest en zij in ieder geval niet. De Stem wil gewoon dat drama van Mo tot de bodem uitgelepeld hebben.quote:
Hij speelt er niet mee, hij probeert een allemans vriend te zijn, en Jo haar ego wilt op nummer 1 staan bij hem (begrijpelijk in een 'relatie') maar dankzij zijn woordkeuze kwetst hij mensen.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:33 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Niet de afgelopen 12 uur hoor. Hij was het al, door bijvoorbeeld mensen te dreigen te nomineren als ze een geheim zouden drukken. Hij wilde winnen, en dat is goed. Maar hij speelt nu met gevoelens van iemand en zet zijn imago als happy comfort barman neer
Huh? Wat zou er door Mo heen zijn gegaan als Maik dit had gezegd???quote:Op woensdag 27 april 2011 09:34 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Jo is boos op flip omdat hij zn tijd gaat verdelen tussen haar en mo
Jo wil ook leuke dingen met hem doen en niet af en toe een knuffel als hij even tijd heeft voor haar en niet mo hoeft te troosten
Omdat flip (volgens jo) de laatste 4 dagen geen leuke, gezellige dingen (lees 24/7 kroelen) met haar deed, en wel mo telkens ging troosten als die stuk zat.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:32 schreef beequeen het volgende:
Exact: ze wilde vannacht om 3 uur nog even Flip erbij halen en ze zei ook continu dat het niet haar bedoeling was blablabla.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:35 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
En Mo heeft naar mijn idee nog lekker wat extra olie op het vuur gegooid door tussen Flip en Jo te stoken.
die had nog erger geflipt dan joquote:Op woensdag 27 april 2011 09:36 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Huh? Wat zou er door Mo heen zijn gegaan als Maik dit had gezegd???
Toen jo het aan de meiden vertelde op de slaapkamer zei mo dat ze dat niet gepikt had van maik maar ondertussen is het mo die de aandacht van flip vraagtquote:Op woensdag 27 april 2011 09:36 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Huh? Wat zou er door Mo heen zijn gegaan als Maik dit had gezegd???
Het was de afgelopen dagen al duidelijk zichtbaar dat Flip meer genoot van de omgang met Mo dan die met Joquote:Op woensdag 27 april 2011 09:38 schreef PoezeligDing het volgende:
En oja BeeQueen, het meest pijnlijke voor jo was toen flip in het bijzijn van anderen tegen haar zei dat jo mo niet in haar waarde liet, door van die gemene dingen achter mo's rug om te zeggen.
Yep dat was ook echt een gemene truc, dat is echt stokenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:38 schreef PoezeligDing het volgende:
En oja BeeQueen, het meest pijnlijke voor jo was toen flip in het bijzijn van anderen tegen haar zei dat jo mo niet in haar waarde liet, door van die gemene dingen achter mo's rug om te zeggen.
Ok, lachen dit. Dat krijgt nog wel een staartje.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Werd tijd na ruim 11 wekenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:40 schreef Blackprinces het volgende:
het wordt een hele gezellige dag daar denk ik
Ze wist niet wat de gevolgen van de winst waren. Ze had ook iets voor de hele groep kunnen winnen niemand wist wat er in de kast zat. Ze wilde van de week een 24 uur aanvragen maar heeft dat niet gedaan voor de groep omdat dan onduidelijk was wat er ging gebeuren. Ze wilde graag genomineerd worden door de andere en het aan het publiek overlaten. Stel dat ze dan door het publiek erin gehouden werd dan zou haar dat een gevoel van steun geven waar ze dus uit had kunnen putten om tot het einde te gaan. Nu krijgt ze dat niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:33 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ze had twee dingen kunnen doen. Ten eerste het woordonthoudenspel niet winnen. Ten tweede weigeren te nomineren zodat ze zelf automatisch genomineerd stond. Dat laatste heeft Geer haar nog op gewezen, maar daar was die hoogbegaafde trut zelf niet opgekomen
Ergens kan ik me dat ook wel een beetje voorstellenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:37 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Toen jo het aan de meiden vertelde op de slaapkamer zei mo dat ze dat niet gepikt had van maik maar ondertussen is het mo die de aandacht van flip vraagt
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat Flip zich hetzelfde blijft gedragen en lekker lacht met de rest, en dat Jo dit na een tijd zo gaat irriteren dat ze de pan uit fliptquote:Op woensdag 27 april 2011 09:40 schreef MartineLongchamp het volgende:
De mannen zijn best relaxed onder de douche.
eindelijk krijgen we waar we recht op hebbenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:40 schreef Blackprinces het volgende:
het wordt een hele gezellige dag daar denk ik
Ik ben voor team flip in dezequote:Op woensdag 27 april 2011 09:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, lachen dit. Dat krijgt nog wel een staartje.
Precies en maar weinigen die dat zien.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:41 schreef Mylene het volgende:
Joanna is Philip nu al een paar dagen aan het afzeiken omdat hij niet doet wat ze wil. Ze is zelf ook niet onschuldig. Ze wil hem helemaal claimen en kneden tot haar wensen.
Oh dat zien wij zeker, maar wat betreft Mo heeft Jo 200.000% gelijkquote:Op woensdag 27 april 2011 09:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Precies en maar weinigen die dat zien.
ik zie dat wel, maar ik zie mo al 11 weken monipuleren en dat wijf irriteert me meer dan joquote:Op woensdag 27 april 2011 09:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Precies en maar weinigen die dat zien.
Precies, spijker-kop.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:41 schreef Mylene het volgende:
Joanna is Philip nu al een paar dagen aan het afzeiken omdat hij niet doet wat ze wil. Ze is zelf ook niet onschuldig. Ze wil hem helemaal claimen en kneden tot haar wensen.
Zij heeft met karim gister de waarheid durven vertellen recht in iemands gezicht en niet dat achterbakse gedoequote:Op woensdag 27 april 2011 09:41 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Sorry maar ik kan Jo meestal schieten, maar ik vind haar wel eerlijk, eerlijker dan Mo en Sharon en Flip
Datquote:Op woensdag 27 april 2011 09:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik zie dat wel, maar ik zie mo al 11 weken monipuleren en dat wijf irriteert me meer dan jo
Dat mag niet van Geerquote:Op woensdag 27 april 2011 09:43 schreef Chuckster het volgende:
Hoe lang gaat het nog duren voordat Mo ook op de mannenslaapkamer ligt?
samen met mamma, kloptquote:Op woensdag 27 april 2011 09:44 schreef PoezeligDing het volgende:
En ik zie jo al 11 weken een show opvoeren
Dit, alle vrouwen doen achterbaks met hun roddels; Lantaarnpaal, eMo en al helemaal Sharon, Jo zegt het gewoon face to face, respect.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:43 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Zij heeft met karim gister de waarheid durven vertellen recht in iemands gezicht en niet dat achterbakse gedoe
precies, nu is het wie kan de meeste aandacht krijgenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:45 schreef MartineLongchamp het volgende:
Jo en Mo zijn van hetzelfde laken een pak. Het heeft nog lang geduurd voordat het ging clashen.
Dat wordt voortaan maar zijn roede zelf afstoffen onder de dekens, Jo doet het niet meerquote:Op woensdag 27 april 2011 09:44 schreef liqrich het volgende:
ja flip mag er niet meer in wat moet hy nu de hele dag doen
Precies, allebei actrices en nog slechte ook.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:45 schreef MartineLongchamp het volgende:
Jo en Mo zijn van hetzelfde laken een pak. Het heeft nog lang geduurd voordat het ging clashen.
Gok donderdag voor de live showquote:Op woensdag 27 april 2011 09:44 schreef Mylene het volgende:
Monique is zo goor. Ze gaat naar bed met het smeren van foundation op haar smoelwerk en staat er mee op. Wanneer neemt ze een keer een douche?
Ik heb ook nog andere dingen te doen vandaagquote:Op woensdag 27 april 2011 09:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar goed, mo zou vandaag met flip gaan praten.. dus wachten we daar maar op.
Als het aantal vliegen om haar heen niet meer op 1 hand te tellen zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 09:44 schreef Mylene het volgende:
Monique is zo goor. Ze gaat naar bed met het smeren van foundation op haar smoelwerk en staat er mee op. Wanneer neemt ze een keer een douche?
dat dusquote:Op woensdag 27 april 2011 09:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik zie dat wel, maar ik zie mo al 11 weken monipuleren en dat wijf irriteert me meer dan jo
die is al jaloers op een goudvis als maik er teveel naar zou kijken.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:46 schreef Mylene het volgende:
Monique is natuurlijk ook jaloers op Philip en Joanna hun relatie.
daar zitten geer en karim nou ook niet echt op te wachten volgens mijquote:Op woensdag 27 april 2011 09:48 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Het beste wat Jo kan doen is heil zoeken bij Gerard en Karim en de rest negeren en afwijzen.
Denk niet dat ze het daar lang vol houdtquote:Op woensdag 27 april 2011 09:48 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Het beste wat Jo kan doen is heil zoeken bij Gerard en Karim en de rest negeren en afwijzen.
Ook daar wil hij zich inlikken.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:49 schreef Mylene het volgende:
Ik zie Philip ook meer naar Gerard toe trekken.
Ja voor de money, Gerard kan hem miss helpen bij het kopen van een kroeg, als hij in SST niet genoeg geld wint.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:49 schreef Mylene het volgende:
Ja daaaag na 11 wekenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:51 schreef Mylene het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer een groepsproces.
die blikken van mo naar joquote:Op woensdag 27 april 2011 09:51 schreef Chuckster het volgende:
Veel spanning op de vrouwenslaapkamer, geweldig
om zich in te likkenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:49 schreef Mylene het volgende:
Ik zit op de mannenslaapkamer, durf niet van stream te wisselen anders ben ik ze weer kwijt.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:52 schreef Chuckster het volgende:
Oh shit, Flip in de vrouwenslaapkamer, fittie!
maak je niet druk joh, Jo wordt er toch wel in gehouden door de stem.........maar laat mij dromen....quote:Op woensdag 27 april 2011 09:49 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Je bent nog steeds niet goed mannnn
daar schijt hij op, zou ik ook doen na twee weken benchquote:Op woensdag 27 april 2011 09:55 schreef Mylene het volgende:
Waarom moet de hond persee in een bench? Gewoon op een kleedje kan toch ook?
Dat is dus de grootste achterbakse trol die er in dat huis zitquote:Op woensdag 27 april 2011 09:56 schreef Mylene het volgende:
Dat Sharon zo makkelijk er tussendoor slipt erger ik me ook aan.
Zou kunnen, maar waarom niet in de bench?quote:Op woensdag 27 april 2011 09:55 schreef Mylene het volgende:
Waarom moet de hond persee in een bench? Gewoon op een kleedje kan toch ook?
Nope, maar Flip zoekt Jo wel op, om vervolgens genegeerd te wordenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Hebben Jo en Flip al een woord gewisseld?
Jammer dat zo weinig mensen dat zienquote:Op woensdag 27 april 2011 09:57 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Dat is dus de grootste achterbakse trol die er in dat huis zit
omdat het onzin is, niemand slaapt er danquote:Op woensdag 27 april 2011 09:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar waarom niet in de bench?
Zou dat Jo blijven lukken? Ben bang van niet, zij ziet hem te graagquote:Op woensdag 27 april 2011 09:58 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Nope, maar Flip zoekt Jo wel op, om vervolgens genegeerd te worden
[..]
Jammer dat zo weinig mensen dat zien
Volwassen weer van Joanna, ze krijgt d'r zin niet, dus maar negeren.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:58 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Nope, maar Flip zoekt Jo wel op, om vervolgens genegeerd te worden
[..]
Jammer dat zo weinig mensen dat zien
Nee hoor is zich aan t aankleden in de wcquote:Op woensdag 27 april 2011 09:59 schreef Nostalgist het volgende:
Is Mo nu daadwerkelijk aan het douchen ? Zal haar haar ff checken zo..
Hmm ik had gehoopt dat ze zich weer opgesloten had in de pleequote:Op woensdag 27 april 2011 09:59 schreef Nostalgist het volgende:
Dat was het eerste waar ik aandacht!quote:Op woensdag 27 april 2011 09:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hmm ik had gehoopt dat ze zich weer opgesloten had in de plee
Mo heeft gisteren gedoucht, dat was al een wonder.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:59 schreef Nostalgist het volgende:
negeren onvolwassen? Flip krijgt zijn woorden nog wel, ze bereidt zich voorquote:Op woensdag 27 april 2011 09:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volwassen weer van Joanna, ze krijgt d'r zin niet, dus maar negeren.
Denk ook niet dat ze het lang vol houdt, al het positieve wat Flip voor haar is streeft het negatieve voorbij, dus ze zal wel terug krabbelen na verloop van tijdquote:Op woensdag 27 april 2011 09:59 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Zou dat Jo blijven lukken? Ben bang van niet, zij ziet hem te graag
F5quote:Op woensdag 27 april 2011 10:00 schreef little_me het volgende:
jezus liggen de streams er nu al weer uit, nergens weer geen beeld!
In deze zeer onvolwassen, maar ik ken haar niet anders.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:00 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
negeren onvolwassen? Flip krijgt zijn woorden nog wel, ze bereidt zich voor
het is net een klein kindquote:Op woensdag 27 april 2011 09:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was mooi ditquote:Op woensdag 27 april 2011 10:00 schreef Blackprinces het volgende:
flip: gaat alles goed
jo: ja en met jou?
weg flip
Klopt.quote:
Ik vind Flip nog onvolwassener, die kan niet eens praten.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
http://www.spixtv.nl/ doet het hier.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:02 schreef little_me het volgende:
[..]
nou helaas heb 5 verschillende linken naar de streams maar geen 1 werkt er hier
en ze negeren elkaar niet, ze zeiden zojuist nog wat tegen elkaar.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:02 schreef Kiqy het volgende:
[..]
Ik vind Flip nog onvolwassener, die kan niet eens praten.
Ja echt he hoe ze gister bij Mo Karim deed afzeiken.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:54 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Schijnheilige Sharon: Hallo Karim, alles goed? Met een zijig stemmetje wat je van sharon nooit hoort
bij mij dus nietquote:Op woensdag 27 april 2011 10:03 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
http://www.spixtv.nl/ doet het hier.
Geduldig zijn, streams doen heel vaag, ik heb sinds een half uur pas ook weer beeld, komt wel goedquote:Op woensdag 27 april 2011 10:04 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kijk normaal altijd deze maar geen streams http://www.spixtv.nl/
http://sstnl.web44.net/4camsonly/quote:Op woensdag 27 april 2011 10:04 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kijk normaal altijd deze maar geen streams http://www.spixtv.nl/
soort zoekt soortquote:Op woensdag 27 april 2011 10:05 schreef Blackprinces het volgende:
flip neuriet: alway's look on the bright side of life
Ah uit mo krijgt hij meer
Aafke, Guido of Jurienquote:Op woensdag 27 april 2011 10:05 schreef Verity het volgende:
Ik hoop dat Mo vrijwillig vertrekt en dat ze daarvoor een oud bewoner in de plaats gooien...
Jeetje dank wel, ik heb ze nu ook weerquote:Op woensdag 27 april 2011 10:03 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
http://www.spixtv.nl/ doet het hier.
Ja, maar daarna maakte ze Karim weer zwart, en nu luistert ze toch weer naar Mo.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:06 schreef Blackprinces het volgende:
mo gaat niks geen gevoelens meer delen
Sharon bied zich toch aan voor een luisterend oor.
Zeg was sharon nou gister ook niet klaar met haar?
Hmm, Guido dan graag, wil hem wel eens zien zonder Luira naast 'm en vond m echt leuk om te zien met Karim en Geer.quote:
waait met iedereen meequote:Op woensdag 27 april 2011 10:07 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ja, maar daarna maakte ze Karim weer zwart, en nu luistert ze toch weer naar Mo.
Schijnheilig kind is het
Dan staan die 3 wel heel sterkquote:Op woensdag 27 april 2011 10:07 schreef Verity het volgende:
[..]
Hmm, Guido dan graag, wil hem wel eens zien zonder Luira naast 'm en vond m echt leuk om te zien met Karim en Geer.
Ik wens hem succesquote:Op woensdag 27 april 2011 10:08 schreef Blackprinces het volgende:
jezus laat dat rotwijf nou
oh flip gaat straks met jo praten...
Nee hoor al die jonge kippetjes zijn weer blij dat ie vrijgezel isquote:
wijze woorden van Flipje, ik ga hem nog waarderen....quote:Op woensdag 27 april 2011 10:09 schreef Mylene het volgende:
Philip zegt als Joanna nu zo doet is ze toch niet zo bijzonder als ik dacht.
daar gaan de jo stemmen voor hemquote:Op woensdag 27 april 2011 10:09 schreef Mylene het volgende:
Zijn blauwe ogen gaan open...quote:Op woensdag 27 april 2011 10:10 schreef beequeen het volgende:
Flip zegt dat Djoon niet zo bijzonder is als hij dacht. Goh.
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:09 schreef Chanel5 het volgende:
Shit, nu doet die nieuwe link die ik van de streams kreeg precies hetzelfde "de video is momenteel niet beschikbaar"
ik krijg hier niks anders als dat ookquote:Op woensdag 27 april 2011 10:09 schreef Chanel5 het volgende:
Shit, nu doet die nieuwe link die ik van de streams kreeg precies hetzelfde "de video is momenteel niet beschikbaar"
Geduld kindersquote:Op woensdag 27 april 2011 10:10 schreef little_me het volgende:
[..]
[..]
ik krijg hier niks anders als dat ook
Wat een treurigheid zeg, de afgelopen dagen af en toe gezapt naar SST maar al wat ik zag was liggende verveeld kijkende bewoners.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:04 schreef Chuckster het volgende:
Flip is nu echt een hondje dat z'n baasje ziet vertrekken, wat een vertoning
Hij heeft alleen maar te verliezen.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:10 schreef Verity het volgende:
Vraag me af of Flip echt geeft om Mo en er bevriend mee is OF dat het gedoe met Mo puur speltechnisch is.
Confrontatie!quote:Op woensdag 27 april 2011 10:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Nou jo gaat wat te drinken pakken...
Nee en geen kippetje voor jou, je verdiend haar niet, bijzonder of niet, Jo moet Flip laten, want ze krijgt alleen verdriet van dat stuk ellendequote:Op woensdag 27 april 2011 10:09 schreef Mylene het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:11 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nee en geen kippetje voor jou, je verdiend haar niet, bijzonder of niet, Jo moet Flip laten, want ze krijgt alleen verdriet van dat stuk ellende
Dit dusquote:Op woensdag 27 april 2011 10:12 schreef angeljacky het volgende:
Mo heeft t allemaal goed voor elkaar, het secreet.
Flip en Jo uit elkaar gespeeld, haar 3 concurenten op de bank waarvan er 1 naar huis gaat.
Alle aandacht van Flip nu voor haar.
blijven proberen. Ik heb er ook al dagen last van. Net ook een half uur geen streams en nu ineens doen ze hetquote:Op woensdag 27 april 2011 10:08 schreef little_me het volgende:
hoe kan het dan ik zie dat de een na de ander weer streams heeft heb 5 verschillende geprobeerd maar krijg alleen zwarte vakjes?
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:13 schreef Blackprinces het volgende:
verdorie ik moet uurtje weg.
Hou me op de hoogte he??
Wil alles terug lezen straks:P
en hoe zit het met het gevoel van Mo denk jij?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:12 schreef angeljacky het volgende:
Mo heeft t allemaal goed voor elkaar, het secreet.
Flip en Jo uit elkaar gespeeld, haar 3 concurenten op de bank waarvan er 1 naar huis gaat.
Alle aandacht van Flip nu voor haar.
http://www.spixtv.nl/quote:Op woensdag 27 april 2011 10:08 schreef little_me het volgende:
hoe kan het dan ik zie dat de een na de ander weer streams heeft heb 5 verschillende geprobeerd maar krijg alleen zwarte vakjes?
Komt goed!quote:Op woensdag 27 april 2011 10:13 schreef Blackprinces het volgende:
verdorie ik moet uurtje weg.
Hou me op de hoogte he??
Wil alles terug lezen straks:P
Ah; daar ging ze heen...quote:Op woensdag 27 april 2011 10:13 schreef angeljacky het volgende:
[..]
heeft ook niet gedouched maar zich alleen maar omgekleed in de wc
Guido heeft gisteren getwittert dat er helemaal geen oudbewoners meer teruggaan.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:05 schreef Verity het volgende:
Ik hoop dat Mo vrijwillig vertrekt en dat ze daarvoor een oud bewoner in de plaats gooien...
Nee tuurlijk niet voor die 2 weken, alleen misschien een logee, laat het dan Aafke zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 10:16 schreef marky het volgende:
[..]
Guido heeft gisteren getwittert dat er helemaal geen oudbewoners meer teruggaan.
owwquote:Op woensdag 27 april 2011 10:16 schreef marky het volgende:
[..]
Guido heeft gisteren getwittert dat er helemaal geen oudbewoners meer teruggaan.
Op commando huilen kan ze behoorlijk goed ^^quote:Op woensdag 27 april 2011 10:18 schreef angeljacky het volgende:
Mo gaat echt niet vrijwillig weg, dat is allemaal toneelspel omdat ze dan denkt dat nederland ziet dat ze een goed actrice is![]()
![]()
![]()
Ja maar Sharon loopt mee met wie haar niet nomineerd in dit geval nu Mo , is dat vlogende week Flip dan loopt ze met Flip mee.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:06 schreef Blackprinces het volgende:
mo gaat niks geen gevoelens meer delen
Sharon bied zich toch aan voor een luisterend oor.
Zeg was sharon nou gister ook niet klaar met haar?
potverdorie het zal niet waar zijn, ik kan me niet indenken dat iemand zo vals kan spelenquote:Op woensdag 27 april 2011 10:19 schreef Verity het volgende:
[..]
Op commando huilen kan ze behoorlijk goed ^^
Met een wipquote:Op woensdag 27 april 2011 10:19 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Daarom heeft de stem Mo zo gemanipuleerd, dit kwam niet goed uit voor de show
Voor een soap kan ik het begrijpen, maar voor een RLS vind ik het beneden alle peil.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:20 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
potverdorie het zal niet waar zijn, ik kan me niet indenken dat iemand zo vals kan spelen
Nee ook nietquote:Op woensdag 27 april 2011 10:17 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet voor die 2 weken, alleen misschien een logee, laat het dan Aafke zijn
Ja hoor een echt zeikwijf dus !quote:Op woensdag 27 april 2011 10:25 schreef Verity het volgende:
Mo praat over haar 'plasprobleem' aan de ontbijttafel
bedankt voor dit filmpje..quote:
Tot in de detaille en zo deed ik de stream aanquote:Op woensdag 27 april 2011 10:25 schreef Verity het volgende:
Mo praat over haar 'plasprobleem' aan de ontbijttafel
Bedankt Flash en ik geef Karim groot gelijk. Wat een mindfuck.quote:
Ja ik kap er voor vandaag ook mee, heb er geen lol meer aan. Ik kan niet tegen vals spelende mensen of mensen die kost wat kost willen winnen en hun imago zo oppoetsen en daar anderen voor misbruiken (sharon en Phillip) bah ik ben er klaar mee.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:29 schreef Sorry... het volgende:
Altijd aan tafel begint dat mens over poep, pies of sex tijdens het eten....vreemde zaak...., terwijl een andere een stuk hagelslag (of wat dan ook) tussen de kiezen heeft, begint zij over nierstenen...eetsmakelijk ! Ranzig !...en iedereen heel netjes weer aandacht hebben voor Mo...stelletje stakkers zijn het aan 't worden daar.
Zolang Philip in de kont van Mo blijft kruipen komt het niet goed en reken maar dat Mo daar voor zorgt. Zodra ze ziet dat Philip en Jo weer bij elkaar kunnen komen zal ze weer vals worden zodat Philip haar moet troosten en zo.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:31 schreef Estherdv het volgende:
ik hoop dat het goed komt tussne philp em joanna
Als zij zo doet is ze niet zo bijzonder als ik dacht.Flip over Joquote:Op woensdag 27 april 2011 10:31 schreef Estherdv het volgende:
Hij was gisteren kwaad maar laat het nu rusten omdat het wel eens de laatste dagen kunnen zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:32 schreef Chanel5 het volgende:
Ja Flash ook bedankt voor het filmpje Van Karim, hij heeft gelijk, laat ze de kolere krijgen. Eerst iemand de macht geven 3 mensen te nomineren en dan moet je voor diezelfde persoon een brief schrijven aan de ouders hoe erg je het die persoon gunt om in de finale te staan.
Mindfuck!!!!
![]()
Ben wel benieuwd hoe dit afgelopen is, voorlopig loopt hij weer vrolijk rond.
Tuurlijk welquote:Op woensdag 27 april 2011 10:31 schreef Estherdv het volgende:
Hij ziet ze overal, dat heeft vooral in het begin hilarische momenten gegeven (voor mij dan).quote:Op woensdag 27 april 2011 10:33 schreef Sorry... het volgende:
Als een hond aan zijn poot likt....da's een clue... zou gerard zeggen
Wi ook weten hoe het is afgelopen. Uit de cossen van vannacht begrijp ik dat hij uiteindelijk wel die brief heeft geschreven en voorgelezen, maar dat het nogal ironisch/cynisch was en hij heeft kunnen laten weten hoe hij erover denkt.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:32 schreef Chanel5 het volgende:
Ja Flash ook bedankt voor het filmpje Van Karim, hij heeft gelijk, laat ze de kolere krijgen. Eerst iemand de macht geven 3 mensen te nomineren en dan moet je voor diezelfde persoon een brief schrijven aan de ouders hoe erg je het die persoon gunt om in de finale te staan.
Mindfuck!!!!
![]()
Ben wel benieuwd hoe dit afgelopen is, voorlopig loopt hij weer vrolijk rond.
Ja wat moet ie dan? Hij krijgt overal de schuld vanquote:Op woensdag 27 april 2011 10:37 schreef Verity het volgende:
Vind het wel kinderachtig van Phil dat ie zo wegloopt...
Hij toont eindelijk dat ie ballen heeft!quote:Op woensdag 27 april 2011 10:37 schreef Verity het volgende:
Vind het wel kinderachtig van Phil dat ie zo wegloopt...
Guido en dat wilde meer mensen aangezien zowel de poll op Hyves en op de site van Secret Story dik gewonnen heeft voor een oudbewoner die je terug wilde hebben.quote:
Precies, want hij wil niet 24/7 op commando kroelen.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:37 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja wat moet ie dan? Hij krijgt overal de schuld van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |