Hij heeft alleen maar te verliezen.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:10 schreef Verity het volgende:
Vraag me af of Flip echt geeft om Mo en er bevriend mee is OF dat het gedoe met Mo puur speltechnisch is.
Confrontatie!quote:Op woensdag 27 april 2011 10:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Nou jo gaat wat te drinken pakken...
Nee en geen kippetje voor jou, je verdiend haar niet, bijzonder of niet, Jo moet Flip laten, want ze krijgt alleen verdriet van dat stuk ellendequote:Op woensdag 27 april 2011 10:09 schreef Mylene het volgende:
Philip zegt als Joanna nu zo doet is ze toch niet zo bijzonder als ik dacht.
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:11 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nee en geen kippetje voor jou, je verdiend haar niet, bijzonder of niet, Jo moet Flip laten, want ze krijgt alleen verdriet van dat stuk ellende
Dit dusquote:Op woensdag 27 april 2011 10:12 schreef angeljacky het volgende:
Mo heeft t allemaal goed voor elkaar, het secreet.
Flip en Jo uit elkaar gespeeld, haar 3 concurenten op de bank waarvan er 1 naar huis gaat.
Alle aandacht van Flip nu voor haar.
blijven proberen. Ik heb er ook al dagen last van. Net ook een half uur geen streams en nu ineens doen ze hetquote:Op woensdag 27 april 2011 10:08 schreef little_me het volgende:
hoe kan het dan ik zie dat de een na de ander weer streams heeft heb 5 verschillende geprobeerd maar krijg alleen zwarte vakjes?
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:13 schreef Blackprinces het volgende:
verdorie ik moet uurtje weg.
Hou me op de hoogte he??
Wil alles terug lezen straks:P
en hoe zit het met het gevoel van Mo denk jij?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:12 schreef angeljacky het volgende:
Mo heeft t allemaal goed voor elkaar, het secreet.
Flip en Jo uit elkaar gespeeld, haar 3 concurenten op de bank waarvan er 1 naar huis gaat.
Alle aandacht van Flip nu voor haar.
http://www.spixtv.nl/quote:Op woensdag 27 april 2011 10:08 schreef little_me het volgende:
hoe kan het dan ik zie dat de een na de ander weer streams heeft heb 5 verschillende geprobeerd maar krijg alleen zwarte vakjes?
Komt goed!quote:Op woensdag 27 april 2011 10:13 schreef Blackprinces het volgende:
verdorie ik moet uurtje weg.
Hou me op de hoogte he??
Wil alles terug lezen straks:P
Ah; daar ging ze heen...quote:Op woensdag 27 april 2011 10:13 schreef angeljacky het volgende:
[..]
heeft ook niet gedouched maar zich alleen maar omgekleed in de wc
Guido heeft gisteren getwittert dat er helemaal geen oudbewoners meer teruggaan.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:05 schreef Verity het volgende:
Ik hoop dat Mo vrijwillig vertrekt en dat ze daarvoor een oud bewoner in de plaats gooien...
Nee tuurlijk niet voor die 2 weken, alleen misschien een logee, laat het dan Aafke zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 10:16 schreef marky het volgende:
[..]
Guido heeft gisteren getwittert dat er helemaal geen oudbewoners meer teruggaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |