Dat is dus de grootste achterbakse trol die er in dat huis zitquote:Op woensdag 27 april 2011 09:56 schreef Mylene het volgende:
Dat Sharon zo makkelijk er tussendoor slipt erger ik me ook aan.
Zou kunnen, maar waarom niet in de bench?quote:Op woensdag 27 april 2011 09:55 schreef Mylene het volgende:
Waarom moet de hond persee in een bench? Gewoon op een kleedje kan toch ook?
Nope, maar Flip zoekt Jo wel op, om vervolgens genegeerd te wordenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Hebben Jo en Flip al een woord gewisseld?
Jammer dat zo weinig mensen dat zienquote:Op woensdag 27 april 2011 09:57 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Dat is dus de grootste achterbakse trol die er in dat huis zit
omdat het onzin is, niemand slaapt er danquote:Op woensdag 27 april 2011 09:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar waarom niet in de bench?
Zou dat Jo blijven lukken? Ben bang van niet, zij ziet hem te graagquote:Op woensdag 27 april 2011 09:58 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Nope, maar Flip zoekt Jo wel op, om vervolgens genegeerd te worden
[..]
Jammer dat zo weinig mensen dat zien
Volwassen weer van Joanna, ze krijgt d'r zin niet, dus maar negeren.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:58 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Nope, maar Flip zoekt Jo wel op, om vervolgens genegeerd te worden
[..]
Jammer dat zo weinig mensen dat zien
Nee hoor is zich aan t aankleden in de wcquote:Op woensdag 27 april 2011 09:59 schreef Nostalgist het volgende:
Is Mo nu daadwerkelijk aan het douchen ? Zal haar haar ff checken zo..
Hmm ik had gehoopt dat ze zich weer opgesloten had in de pleequote:Op woensdag 27 april 2011 09:59 schreef Nostalgist het volgende:
Dat was het eerste waar ik aandacht!quote:Op woensdag 27 april 2011 09:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hmm ik had gehoopt dat ze zich weer opgesloten had in de plee
Mo heeft gisteren gedoucht, dat was al een wonder.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:59 schreef Nostalgist het volgende:
negeren onvolwassen? Flip krijgt zijn woorden nog wel, ze bereidt zich voorquote:Op woensdag 27 april 2011 09:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volwassen weer van Joanna, ze krijgt d'r zin niet, dus maar negeren.
Denk ook niet dat ze het lang vol houdt, al het positieve wat Flip voor haar is streeft het negatieve voorbij, dus ze zal wel terug krabbelen na verloop van tijdquote:Op woensdag 27 april 2011 09:59 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Zou dat Jo blijven lukken? Ben bang van niet, zij ziet hem te graag
F5quote:Op woensdag 27 april 2011 10:00 schreef little_me het volgende:
jezus liggen de streams er nu al weer uit, nergens weer geen beeld!
In deze zeer onvolwassen, maar ik ken haar niet anders.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:00 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
negeren onvolwassen? Flip krijgt zijn woorden nog wel, ze bereidt zich voor
het is net een klein kindquote:Op woensdag 27 april 2011 09:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volwassen weer van Joanna, ze krijgt d'r zin niet, dus maar negeren.
Was mooi ditquote:Op woensdag 27 april 2011 10:00 schreef Blackprinces het volgende:
flip: gaat alles goed
jo: ja en met jou?
weg flip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |