precies, nu is het wie kan de meeste aandacht krijgenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:45 schreef MartineLongchamp het volgende:
Jo en Mo zijn van hetzelfde laken een pak. Het heeft nog lang geduurd voordat het ging clashen.
Dat wordt voortaan maar zijn roede zelf afstoffen onder de dekens, Jo doet het niet meerquote:Op woensdag 27 april 2011 09:44 schreef liqrich het volgende:
ja flip mag er niet meer in wat moet hy nu de hele dag doen
Precies, allebei actrices en nog slechte ook.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:45 schreef MartineLongchamp het volgende:
Jo en Mo zijn van hetzelfde laken een pak. Het heeft nog lang geduurd voordat het ging clashen.
Gok donderdag voor de live showquote:Op woensdag 27 april 2011 09:44 schreef Mylene het volgende:
Monique is zo goor. Ze gaat naar bed met het smeren van foundation op haar smoelwerk en staat er mee op. Wanneer neemt ze een keer een douche?
Ik heb ook nog andere dingen te doen vandaagquote:Op woensdag 27 april 2011 09:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar goed, mo zou vandaag met flip gaan praten.. dus wachten we daar maar op.
Als het aantal vliegen om haar heen niet meer op 1 hand te tellen zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 09:44 schreef Mylene het volgende:
Monique is zo goor. Ze gaat naar bed met het smeren van foundation op haar smoelwerk en staat er mee op. Wanneer neemt ze een keer een douche?
dat dusquote:Op woensdag 27 april 2011 09:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik zie dat wel, maar ik zie mo al 11 weken monipuleren en dat wijf irriteert me meer dan jo
die is al jaloers op een goudvis als maik er teveel naar zou kijken.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:46 schreef Mylene het volgende:
Monique is natuurlijk ook jaloers op Philip en Joanna hun relatie.
daar zitten geer en karim nou ook niet echt op te wachten volgens mijquote:Op woensdag 27 april 2011 09:48 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Het beste wat Jo kan doen is heil zoeken bij Gerard en Karim en de rest negeren en afwijzen.
Denk niet dat ze het daar lang vol houdtquote:Op woensdag 27 april 2011 09:48 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Het beste wat Jo kan doen is heil zoeken bij Gerard en Karim en de rest negeren en afwijzen.
Ook daar wil hij zich inlikken.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:49 schreef Mylene het volgende:
Ik zie Philip ook meer naar Gerard toe trekken.
Ja voor de money, Gerard kan hem miss helpen bij het kopen van een kroeg, als hij in SST niet genoeg geld wint.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:49 schreef Mylene het volgende:
Ik zie Philip ook meer naar Gerard toe trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |