Werd tijd na ruim 11 wekenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:40 schreef Blackprinces het volgende:
het wordt een hele gezellige dag daar denk ik
Ze wist niet wat de gevolgen van de winst waren. Ze had ook iets voor de hele groep kunnen winnen niemand wist wat er in de kast zat. Ze wilde van de week een 24 uur aanvragen maar heeft dat niet gedaan voor de groep omdat dan onduidelijk was wat er ging gebeuren. Ze wilde graag genomineerd worden door de andere en het aan het publiek overlaten. Stel dat ze dan door het publiek erin gehouden werd dan zou haar dat een gevoel van steun geven waar ze dus uit had kunnen putten om tot het einde te gaan. Nu krijgt ze dat niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:33 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ze had twee dingen kunnen doen. Ten eerste het woordonthoudenspel niet winnen. Ten tweede weigeren te nomineren zodat ze zelf automatisch genomineerd stond. Dat laatste heeft Geer haar nog op gewezen, maar daar was die hoogbegaafde trut zelf niet opgekomen
Ergens kan ik me dat ook wel een beetje voorstellenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:37 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Toen jo het aan de meiden vertelde op de slaapkamer zei mo dat ze dat niet gepikt had van maik maar ondertussen is het mo die de aandacht van flip vraagt
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat Flip zich hetzelfde blijft gedragen en lekker lacht met de rest, en dat Jo dit na een tijd zo gaat irriteren dat ze de pan uit fliptquote:Op woensdag 27 april 2011 09:40 schreef MartineLongchamp het volgende:
De mannen zijn best relaxed onder de douche.
eindelijk krijgen we waar we recht op hebbenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:40 schreef Blackprinces het volgende:
het wordt een hele gezellige dag daar denk ik
Ik ben voor team flip in dezequote:Op woensdag 27 april 2011 09:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, lachen dit. Dat krijgt nog wel een staartje.
Precies en maar weinigen die dat zien.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:41 schreef Mylene het volgende:
Joanna is Philip nu al een paar dagen aan het afzeiken omdat hij niet doet wat ze wil. Ze is zelf ook niet onschuldig. Ze wil hem helemaal claimen en kneden tot haar wensen.
Oh dat zien wij zeker, maar wat betreft Mo heeft Jo 200.000% gelijkquote:Op woensdag 27 april 2011 09:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Precies en maar weinigen die dat zien.
ik zie dat wel, maar ik zie mo al 11 weken monipuleren en dat wijf irriteert me meer dan joquote:Op woensdag 27 april 2011 09:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Precies en maar weinigen die dat zien.
Precies, spijker-kop.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:41 schreef Mylene het volgende:
Joanna is Philip nu al een paar dagen aan het afzeiken omdat hij niet doet wat ze wil. Ze is zelf ook niet onschuldig. Ze wil hem helemaal claimen en kneden tot haar wensen.
Zij heeft met karim gister de waarheid durven vertellen recht in iemands gezicht en niet dat achterbakse gedoequote:Op woensdag 27 april 2011 09:41 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Sorry maar ik kan Jo meestal schieten, maar ik vind haar wel eerlijk, eerlijker dan Mo en Sharon en Flip
Datquote:Op woensdag 27 april 2011 09:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik zie dat wel, maar ik zie mo al 11 weken monipuleren en dat wijf irriteert me meer dan jo
Dat mag niet van Geerquote:Op woensdag 27 april 2011 09:43 schreef Chuckster het volgende:
Hoe lang gaat het nog duren voordat Mo ook op de mannenslaapkamer ligt?
samen met mamma, kloptquote:Op woensdag 27 april 2011 09:44 schreef PoezeligDing het volgende:
En ik zie jo al 11 weken een show opvoeren
Dit, alle vrouwen doen achterbaks met hun roddels; Lantaarnpaal, eMo en al helemaal Sharon, Jo zegt het gewoon face to face, respect.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:43 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Zij heeft met karim gister de waarheid durven vertellen recht in iemands gezicht en niet dat achterbakse gedoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |