Ja om te kijken of dat beter gingquote:Op woensdag 27 april 2011 09:10 schreef Blackprinces het volgende:
Hebben ze die bench opengelaten vannacht?
yep moest van de stemquote:Op woensdag 27 april 2011 09:10 schreef Blackprinces het volgende:
Ga me maar ff aankleden
Volgens mij zouden ze dat doenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:10 schreef Blackprinces het volgende:
Ga me maar ff aankleden
Kan ik me niet voorstellen dat ze die openlaten. Hij is ontsnaptquote:Op woensdag 27 april 2011 09:10 schreef Blackprinces het volgende:
Ga me maar ff aankleden
Is het wel bijgewerkt, er gebeurde zoveel ineens met die kluizenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:11 schreef Freule het volgende:
Flip had toch de kluis van Sharon gepakt ? en nu heeft Sharon weer het meeste , heeft zij de kluis met Mo geruild dan?
Het is echt een ramp met die dingen, ik kijk alleen nog tv,quote:Op woensdag 27 april 2011 09:13 schreef Flashbox het volgende:
Nou doen GVD die streams bij mij het niet meer.
Durft flip dat nog wel dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 09:19 schreef Chuckster het volgende:
Güten morgen
Is er al een confrontatie geweest tussen Jo en FaalFlip?
Sharon klets met alle winden mee en weet het nog te brengen ook. Dat niemand vd bewoners haar nu eens door krijgt. Bij je standpunt blijven zei ze toch? Ja hoor Sharon, als het jou zo uitkomt, want ze vliegt overal onderuit, door alleen dat meelullen van haarquote:Op woensdag 27 april 2011 09:17 schreef Freule het volgende:
Bah bah ik kijk het filmpje terug gekeken dat Kariem zegt tegen Mo dat hij de brief niet schrijft en dan zegt Sharon nu weer dat Karim fout zit terwijl karim gewoon gelijk heeft ................
Hij lag gisteren met tranen in zijn ogen op bed dus hij zal nog wel willen praten etc etc.quote:
Iedereen slaapt nog. Philip was er even uit maar is ook weer terug in bed gegaan.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:22 schreef Chuckster het volgende:
Kan iemand die wél streams heeft korte verslagjes doen van hetgeen er gebeurd? dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |