Hmm, Guido dan graag, wil hem wel eens zien zonder Luira naast 'm en vond m echt leuk om te zien met Karim en Geer.quote:
waait met iedereen meequote:Op woensdag 27 april 2011 10:07 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ja, maar daarna maakte ze Karim weer zwart, en nu luistert ze toch weer naar Mo.
Schijnheilig kind is het
Dan staan die 3 wel heel sterkquote:Op woensdag 27 april 2011 10:07 schreef Verity het volgende:
[..]
Hmm, Guido dan graag, wil hem wel eens zien zonder Luira naast 'm en vond m echt leuk om te zien met Karim en Geer.
Ik wens hem succesquote:Op woensdag 27 april 2011 10:08 schreef Blackprinces het volgende:
jezus laat dat rotwijf nou
oh flip gaat straks met jo praten...
Nee hoor al die jonge kippetjes zijn weer blij dat ie vrijgezel isquote:
wijze woorden van Flipje, ik ga hem nog waarderen....quote:Op woensdag 27 april 2011 10:09 schreef Mylene het volgende:
Philip zegt als Joanna nu zo doet is ze toch niet zo bijzonder als ik dacht.
daar gaan de jo stemmen voor hemquote:Op woensdag 27 april 2011 10:09 schreef Mylene het volgende:
Philip zegt als Joanna nu zo doet is ze toch niet zo bijzonder als ik dacht.
Zijn blauwe ogen gaan open...quote:Op woensdag 27 april 2011 10:10 schreef beequeen het volgende:
Flip zegt dat Djoon niet zo bijzonder is als hij dacht. Goh.
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:09 schreef Chanel5 het volgende:
Shit, nu doet die nieuwe link die ik van de streams kreeg precies hetzelfde "de video is momenteel niet beschikbaar"
ik krijg hier niks anders als dat ookquote:Op woensdag 27 april 2011 10:09 schreef Chanel5 het volgende:
Shit, nu doet die nieuwe link die ik van de streams kreeg precies hetzelfde "de video is momenteel niet beschikbaar"
Geduld kindersquote:Op woensdag 27 april 2011 10:10 schreef little_me het volgende:
[..]
[..]
ik krijg hier niks anders als dat ook
Wat een treurigheid zeg, de afgelopen dagen af en toe gezapt naar SST maar al wat ik zag was liggende verveeld kijkende bewoners.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:04 schreef Chuckster het volgende:
Flip is nu echt een hondje dat z'n baasje ziet vertrekken, wat een vertoning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |