Zolang Philip in de kont van Mo blijft kruipen komt het niet goed en reken maar dat Mo daar voor zorgt. Zodra ze ziet dat Philip en Jo weer bij elkaar kunnen komen zal ze weer vals worden zodat Philip haar moet troosten en zo.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:31 schreef Estherdv het volgende:
ik hoop dat het goed komt tussne philp em joanna
Als zij zo doet is ze niet zo bijzonder als ik dacht.Flip over Joquote:Op woensdag 27 april 2011 10:31 schreef Estherdv het volgende:
Hij was gisteren kwaad maar laat het nu rusten omdat het wel eens de laatste dagen kunnen zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:32 schreef Chanel5 het volgende:
Ja Flash ook bedankt voor het filmpje Van Karim, hij heeft gelijk, laat ze de kolere krijgen. Eerst iemand de macht geven 3 mensen te nomineren en dan moet je voor diezelfde persoon een brief schrijven aan de ouders hoe erg je het die persoon gunt om in de finale te staan.
Mindfuck!!!!
![]()
Ben wel benieuwd hoe dit afgelopen is, voorlopig loopt hij weer vrolijk rond.
Tuurlijk welquote:Op woensdag 27 april 2011 10:31 schreef Estherdv het volgende:
Hij ziet ze overal, dat heeft vooral in het begin hilarische momenten gegeven (voor mij dan).quote:Op woensdag 27 april 2011 10:33 schreef Sorry... het volgende:
Als een hond aan zijn poot likt....da's een clue... zou gerard zeggen
Wi ook weten hoe het is afgelopen. Uit de cossen van vannacht begrijp ik dat hij uiteindelijk wel die brief heeft geschreven en voorgelezen, maar dat het nogal ironisch/cynisch was en hij heeft kunnen laten weten hoe hij erover denkt.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:32 schreef Chanel5 het volgende:
Ja Flash ook bedankt voor het filmpje Van Karim, hij heeft gelijk, laat ze de kolere krijgen. Eerst iemand de macht geven 3 mensen te nomineren en dan moet je voor diezelfde persoon een brief schrijven aan de ouders hoe erg je het die persoon gunt om in de finale te staan.
Mindfuck!!!!
![]()
Ben wel benieuwd hoe dit afgelopen is, voorlopig loopt hij weer vrolijk rond.
Ja wat moet ie dan? Hij krijgt overal de schuld vanquote:Op woensdag 27 april 2011 10:37 schreef Verity het volgende:
Vind het wel kinderachtig van Phil dat ie zo wegloopt...
Hij toont eindelijk dat ie ballen heeft!quote:Op woensdag 27 april 2011 10:37 schreef Verity het volgende:
Vind het wel kinderachtig van Phil dat ie zo wegloopt...
Guido en dat wilde meer mensen aangezien zowel de poll op Hyves en op de site van Secret Story dik gewonnen heeft voor een oudbewoner die je terug wilde hebben.quote:
Precies, want hij wil niet 24/7 op commando kroelen.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:37 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja wat moet ie dan? Hij krijgt overal de schuld van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |