Jijzelfquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:17 schreef PeuRac het volgende:
Jeetje een Fokker over de vloer bij mn ouders![]()
Jij?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:17 schreef PeuRac het volgende:
Ja, dat ben je zelf.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:17 schreef PeuRac het volgende:
Whut?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:17 schreef PeuRac het volgende:
C. is Schalke-fan.quote:
Dan nog. Kom op zeg. Veels te vet, veels te sletterig, dom en lelijk volk?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Que? Veel mensen noemen het vaak foutief een tijgerprint.
Hey Yuksquote:
Morgen wordt zeker een boeiende wedstrijdquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
C. is Schalke-fan.
Maar je hebt gelijk; morgen wordt boeiender.![]()
Nopequote:
Nopequote:
J.quote:
Joe?quote:
Een Fokker 100?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:17 schreef PeuRac het volgende:
2 dagen voetbal, dan een dag rust en het hele weekend weer feesten. En tussendoor werken en cursus voor de Colombianen voorbereiden...quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Hey Yuks
[..]
Morgen wordt zeker een boeiende wedstrijd
Strak schema dus.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
2 dagen voetbal, dan een dag rust en het hele weekend weer feesten. En tussendoor werken en cursus voor de Colombianen voorbereiden...
Ja!quote:
Have funquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja!
Dus ben er weg van. Goede vriend C opzoeken en de stad in.
Dat kanquote:
Nou nou, wat een enthousiasmequote:
GATVERDAMME!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kanmaar ik kan het laatst beetje leven uit je zuigen
Ik lig op bedquote:
Ons boek of ga je in je eentje verder?quote:
Nu al/pas/eindelijk?quote:
Nog steeds?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu al/pas/eindelijk?doorhalen wat niet van toepassing is.
DJ monkey? Je UI?quote:
quote:
Zonder jou lukt het ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ons boek of ga je in je eentje verder?
Ik bel jou nooit meer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:38 schreef ArTiC het volgende:
Mijn telefoon ging maar ik ben te lam om te kijken wie er belde
Klopt, maar waarom zou je genoegen nemen met een voldoende als je met mij een briljant iets tot stand kan brengen.quote:
Dat vraag ik jouquote:
Noem me eigenwijs, maar ik waag het erop.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, maar waarom zou je genoegen nemen met een voldoende als je met mij een briljant iets tot stand kan brengen.
Vrouw!quote:
Owhquote:
Waarom heb jij eigenlijk geen Pulitzerprijs, Air?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, maar waarom zou je genoegen nemen met een voldoende als je met mij een briljant iets tot stand kan brengen.
Hahaquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
OwhDacht dat je misschien op iets bekendste doelde wat ik niet ken, want onder grote steen
En dank je
Je houdt het goed vol he, die gruwelijke tijdenquote:
Ja hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je houdt het goed vol he, die gruwelijke tijden
Ik had een 9 als eindcijfer. Net geen 10quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Dacht, misschien is je Engels niet zo sterk.
Dit zou de eerste keer zijn geweestquote:
Whehehe, ikke lekker we-hellll.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had een 9 als eindcijfer. Net geen 10
Op dit vlak niet nee. De rest weet ik nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hoor
Men kan mij niet betichten van het niet hebben van doorzettingsvermogen
Dan zal je ook wel een voldoende voor wiskunde gehad hebben, als je weet dat 9 net geen 10 isquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had een 9 als eindcijfer. Net geen 10
Wat staat hier dan te blinken op de schouw?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:49 schreef Barbusse het volgende:
Waarom heb jij eigenlijk geen Pulitzerprijs, Air?
Een naaktfoto van Miss?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat staat hier dan te blinken op de schouw?
Ik heb Airquote:
Nee, die loopt hier gewoon naakt rond.quote:
Afronding wijsneusquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan zal je ook wel een voldoende voor wiskunde gehad hebben, als je weet dat 9 net geen 10 is
Ja, wat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Just so you know itquote:
Geniaalquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan zal je ook wel een voldoende voor wiskunde gehad hebben, als je weet dat 9 net geen 10 is
Hans Teeuwen, move over.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geniaal![]()
Jij bent echt grappigDaar zou je iets mee moeten doen jongen
Je hebt talent
De dildo van het jaar 2009 award?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die roem, gewillige vrouwen etc....niks voor mij.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geniaal![]()
Jij bent echt grappigDaar zou je iets mee moeten doen jongen
Je hebt talent
Zeker wetenquote:
Jij schrijft de grappen voor mij en ik krijg de creditsquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Al die roem, gewillige vrouwen etc....niks voor mij.
Je kan nog steeds niet verkroppen dat ik die voor je neus heb weggekaapt hè?quote:
Ook alleen maar omdat ik inmiddels geemigreerd benquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan nog steeds niet verkroppen dat ik die voor je neus heb weggekaapt hè?
Bummer, geen booty callquote:
Waarom quote je uitgerekend NU jezelf?quote:
Iemand moet het doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom quote je uitgerekend NU jezelf?
Omdat ik mezelf niet gebeld heb voor seks...weer niet rukken vanavondquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom quote je uitgerekend NU jezelf?
The memories.quote:
Oh noesquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf niet gebeld heb voor seks...weer niet rukken vanavond
quote:
Zing eens een liedje?quote:
Puik plan! Met van die kwastjes op je tepels graag, MissMSXquote:
Dan moet ze wel kunnen zingenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Puik plan! Met van die kwastjes op je tepels graag, MissMSX
We wagen het erop, wij leven graag gevaarlijk. Wij zijn immers Fok!kersquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef MissMSX het volgende:
Tuurlijk kan ik zingen. Of het om aan te horen is is een tweede
Als een -Engel-tjequote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef MissMSX het volgende:
Singstarren samen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef MissMSX het volgende:
* MissMSX zwiepert met d'r hangtieten terwijl ze krast als een ouwe kraaiquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We wagen het erop, wij leven graag gevaarlijk. Wij zijn immers Fok!kers
Hoe zingen die?quote:
I need a little time to think it overquote:
- Engel -quote:
Zing danquote:
Hey Bengeltjequote:
Dat klinkt goedquote:
*And the crowd goes wild!*quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX zwiepert met d'r hangtieten terwijl ze krast als een ouwe kraai
Ik hoor niks.....quote:
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWTTTTTTTTTTquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:38 schreef Watertornado het volgende:
WAAAJOOOoooooooooooooooooo -Engel-!!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoor ook niks hoorquote:
ik zit veeeeeeeel dichterbij dan dingesquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWTTTTTTTTTT![]()
Wie geht es mit dir?Warum?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Maar toch te ver wegquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zit veeeeeeeel dichterbij dan dinges
Oh bah, nee he?quote:
Onweer, geilquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar toch te ver weg
[..]
Oh bah, nee he?
Dat is alleen leuk als iemand me vasthoudtquote:
Jij gaat met je stramme stok omhoog in een open veld liggen in de hoop dat dat de bliksem inslaat?quote:
Ben je bang voor onweer?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar toch te ver weg
[..]
Oh bah, nee he?
Nou schiet op, geef die cavia water en pak de treinquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als iemand me vasthoudt
Ik ben echt heel bang voor onweer![]()
you sir...you are mentalquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij gaat met je stramme stok omhoog in een open veld liggen in de hoop dat dat de bliksem inslaat?
Hoeft ze geeneens naar jou toe. In de trein zitten is al voldoende veilig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef ArTiC het volgende:
Nou schiet op, geef die cavia water en pak de trein
kan je zingen terwijl ik je bescherm tegen Thor
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWTTTTTTTTTT![]()
Wie geht es mit dir?Ja, op dit moment wil ik eigenlijk even luchtje scheppen, naar de kermis ofzo maar ik ben te lui om er eigenlijk op uit te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je naar "Robert" toe?Beter onethisch dan oneetbaar
Zeg, wie loopt hier nou te geilen op onweer?quote:
Uhm... de hoge piefen komen weer op bezoek... dus de hele vestiging moet weer gladgestreken op het werk verschijnen... oja en ze spreken vooral Duitsquote:
Waarom kom jij niet hierheen? Jij hebt auto! En moet evt in Woerden zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou schiet op, geef die cavia water en pak de trein
kan je zingen terwijl ik je bescherm tegen Thor
Ga je ook naar Wd? Leuk!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarom kom jij niet hierheen? Jij hebt auto! En moet evt in Woerden zijn
Is gewoon mooi manquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg, wie loopt hier nou te geilen op onweer?
Ga naar de kermisquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, op dit moment wil ik eigenlijk even luchtje scheppen, naar de kermis ofzo maar ik ben te lui om er eigenlijk op uit te gaan.
Ga je naar "Robert" toe?
Donderdag pasquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarom kom jij niet hierheen? Jij hebt auto! En moet evt in Woerden zijn
Mooi gezicht, maar die herriequote:Op dinsdag 26 april 2011 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Is gewoon mooi man![]()
Vorig jaar hier vlakbij
[ afbeelding ]
Vet man, dat laagfrequente dat je haast niet kunt horen maar wel kunt voelen.quote:
Ja, maak het nog even beterquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vet man, dat laagfrequente dat je haast niet kunt horen maar wel kunt voelen.
Dat kan ik net zo goed van jou zeggenquote:
BOEM!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:53 schreef Yuki het volgende:
Ja, maak het nog even beter
Ik vind het altijd zo eng als het helemaal knettert en dan echt keihard BOEM
Lowlands 2010, de donderdagavond.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
Ik vind onweer tof zolang ik maar gewoon thuis ben en niet op een veld in een tent slaap
Och gut tochquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ach so. Viele Spaz mit die deutsche leutequote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm... de hoge piefen komen weer op bezoek... dus de hele vestiging moet weer gladgestreken op het werk verschijnen... oja en ze spreken vooral Duits
Danke schon....quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach so. Viele Spaz mit die deutsche leute
Jij trekt het aanquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neuh... ik ben al in geen drie jaar of meer op LL geweest.... ik regen er altijd weg
Wat is er eng aan haar?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Wanneer gaan we samen romantisch donder en bliksem kijken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen romantisch donder en bliksem kijken?
Wat heb ik gemist?quote:
*aait*quote:
Of whatssap installeren?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef Yuki het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ik heb alleen maar de legendes gehoord, zittend bij het kampvuur.quote:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Details wil ik!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:02 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb alleen maar de legendes gehoord, zittend bij het kampvuur.
Er is veel om van te houden bedoel je?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef Watertornado het volgende:
D'r zitten niet zoveel details aan haar.
Minimaal drie mannen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is veel om van te houden bedoel je?
Groot gelijk meidquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef L-E het volgende:
Ik neem dan maar vers stokbrood met Port Salut.
hoeveel kuub?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is veel om van te houden bedoel je?
Others are better informed about the nature of the beast, they have seen it foraging an preying for the weak and the lost in these topics where she dwellsquote:
Meh, ik ben zojuist gepwnd door de Port Salut. Ik wist niet wat het was, dus ik tikte het in op Google. Eerste regel bij de eerste hit:quote:
quote:Port salut is kaas die iedereen kent!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef L-E het volgende:
Ik neem dan maar vers stokbrood met Port Salut.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Others are better informed about the nature of the beast, they have seen it foraging an preying for the weak and the lost in these topics where she dwells
Mag ik dan mee?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat zal het zijn... zal ik dan maar naar de sahara verhuizen?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meh, ik ben zojuist gepwnd door de Port Salut. Ik wist niet wat het was, dus ik tikte het in op Google. Eerste regel bij de eerste hit:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meh, ik ben zojuist gepwnd door de Port Salut. Ik wist niet wat het was, dus ik tikte het in op Google. Eerste regel bij de eerste hit:
[..]
Nee. Met Port Salut.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met rucola, wat versgemalen peper en olijfolie?
They who have faced it have turned grey upon its sight, and a clawing cold gets a grip of their hearts, even when the sun is at its heighest, witholding them from even the smallest moments of peaceful sleep. Restored their believes in Hell, it has.quote:
quote:
Maar dan wel een wat minder saai broodje met Port Salut!quote:
Toevallig vind ik dat heel lekker.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dan wel een wat minder saai broodje met Port Salut!
Snoep gezond eet een appel. Doe ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oef... Dat zou ik stiekem wel lusten nu
Nah, moet ik het dan maar doen voor je?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
ssstquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijkquote:
ik heb niks in huis...had boodschappen moeten doen maar ik heb liggen lammenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb trekMaar niet in de dingen die ik in huis heb
ik stem voor chips...quote:
Als ik thuis ben ga ik vers gemaakte bouillabaise etenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb trekMaar niet in de dingen die ik in huis heb
quote:
quote:
Chick!quote:
Vissoepquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik thuis ben ga ik vers gemaakte bouillabaise eten
Bijna niks in huis en geen trek in het merendeel daarvanquote:
Wat is er mis met verse soep?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vissoep
[..]
Bijna niks in huis en geen trek in het merendeel daarvan
Eindelijk thuis?quote:
quote:
je laptop heeft er verstand vanquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
Mijn laptop weigert verbinding te maken met itunes.
Ja. Geniaal idee van Lays. Minder zout.quote:
Flikker die teringzooi toch gewoon van je computer af!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
Mijn laptop weigert verbinding te maken met itunes.
Die voormalig lekkere borrelnootjes "Poesta" van Duyvis zijn nu ook smakeloos.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Geniaal idee van Lays. Minder zout.
Volgens mij zijn ze helemaal niet lekker meer
Jamaar vers gemaakt!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Helemaal niets. Maar ik houd echt niet van vissoep
Zal de quiche wel zijn. Kaas!quote:
Moet ik aan de chef vragenquote:
Juist, waarom kan het hier nou nooit eens over neuken gaan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:40 schreef Solique het volgende:
Gaat weer eens over eten, kan even geen eten meer zien.
quote:
quote:
ik vraag me ook af wat ik hier doequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Juist, waarom kan het hier nou nooit eens over neuken gaan?
Wachten op onweer?quote:
Hier nietquote:
buiten niet en hier verwacht ik het ook niet...jofu post hier niet meerquote:
Hier geen last vanquote:
ah, onweerquote:
Huh?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
buiten niet en hier verwacht ik het ook niet...jofu post hier niet meer
ja, het valt mij nu ook pas op maar dat is al een tijdje zoquote:
Waarom? Wat heb ik gemist? RZ ook al.quote:
Dan ga ik ook maarquote:
Ben juist weer eens terug na een lange tijdquote:
Jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben juist weer eens terug na een lange tijd![]()
Mij ontging de link met onweer een beetjequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, het valt mij nu ook pas op maar dat is al een tijdje zo
Toch nog iemand blijquote:
ik ga naar het 40+ forum...kijken of daar wat te hosselen valt qua vrouwenquote:
Zijn 20ers niet goed genoeg meer tegenwoordig?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ga naar het 40+ forum...kijken of daar wat te hosselen valt qua vrouwen
Zoenmevrouw 4.2?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat slaat jou over vandaagquote:
Hier lekker weghoudenquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je zelf 40 bent niet meerquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn 20ers niet goed genoeg meer tegenwoordig?
Als ik ooit dat soort termen ga gebruiken...shoot mequote:
Jij springt nu uit bad en rent naakt de straat op?quote:
hoiquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:55 schreef CherryLips het volgende:
waar onweert het dan? waar komt dat verhaal over onweer dan vandaan?
Zoals elke avond rond tien uurquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij springt nu uit bad en rent naakt de straat op?
Kun je lekker gaan dubbeldaten met Peu!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:57 schreef ArTiC het volgende:
Als ik ooit dat soort termen ga gebruiken...shoot me
ik hoef me niet heel erg aan te passen merk ik alquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
!
Lekker zeiken over te hoge hypotheeklasten, parkeren in de binnenstad op zaterdagochtend en de jeugd van tegenwoordig!
De buurt gaat er met sprongen op vooruit sinds jij er woontquote:
Maar Peu's zoenmevrouw is toch knapperquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je lekker gaan dubbeldaten met Peu!
Nou, alle gordijnen gaan om tien voor tien preventief dichtquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De buurt gaat er met sprongen op vooruit sinds jij er woont
Altijd. Dan wie dan ook!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar Peu's zoenmevrouw is toch knapper
Doe es een foto van haar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:58 schreef CherryLips het volgende:
Neehee!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij zijn de gordijnen altijd dicht...quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, alle gordijnen gaan om tien voor tien preventief dicht
Dat zijn zeker die 40 plussers die dan op Fok! lopen te zeiken op de jeugd van tegenwoordig zekerquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, alle gordijnen gaan om tien voor tien preventief dicht
Heeft Peu je omgekocht, Yuki?quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:00 schreef -Engel- het volgende:
Ik ga even mijn boek uit lezen
Bis Later! Yo!
Lees ze damesquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Oja, mijn boek
Ik ga ook verder lezen.
Barbquote:
Denk:quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:
wtf, topic niet vol? Waar is het tempo van vandaag gebleven?
quote:
Ik dacht dat je een grapje maakte over het 40+-forumquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:01 schreef ArTiC het volgende:
Pittige kapsels
ik kom terug van mijn eerdere woorden, ik blijf hier
Aah, maar die posts kwamen 16sec na elkaar, dus die had ik niet gezienquote:
Ik moest huilen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:01 schreef ArTiC het volgende:
Pittige kapsels
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:01 schreef ArTiC het volgende:
Pittige kapsels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |