Danke schon....quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach so. Viele Spaz mit die deutsche leute
Jij trekt het aanquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neuh... ik ben al in geen drie jaar of meer op LL geweest.... ik regen er altijd weg
Wat is er eng aan haar?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Wanneer gaan we samen romantisch donder en bliksem kijken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, maak het nog even beter
Ik vind het altijd zo eng als het helemaal knettert en dan echt keihard BOEM
Niet?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen romantisch donder en bliksem kijken?
Wat heb ik gemist?quote:
*aait*quote:
Of whatssap installeren?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef Yuki het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ik heb alleen maar de legendes gehoord, zittend bij het kampvuur.quote:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Details wil ik!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:02 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb alleen maar de legendes gehoord, zittend bij het kampvuur.
Er is veel om van te houden bedoel je?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef Watertornado het volgende:
D'r zitten niet zoveel details aan haar.
Minimaal drie mannen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is veel om van te houden bedoel je?
Groot gelijk meidquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef L-E het volgende:
Ik neem dan maar vers stokbrood met Port Salut.
hoeveel kuub?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is veel om van te houden bedoel je?
Others are better informed about the nature of the beast, they have seen it foraging an preying for the weak and the lost in these topics where she dwellsquote:
Meh, ik ben zojuist gepwnd door de Port Salut. Ik wist niet wat het was, dus ik tikte het in op Google. Eerste regel bij de eerste hit:quote:
quote:Port salut is kaas die iedereen kent!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef L-E het volgende:
Ik neem dan maar vers stokbrood met Port Salut.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Others are better informed about the nature of the beast, they have seen it foraging an preying for the weak and the lost in these topics where she dwells
Mag ik dan mee?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat zal het zijn... zal ik dan maar naar de sahara verhuizen?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meh, ik ben zojuist gepwnd door de Port Salut. Ik wist niet wat het was, dus ik tikte het in op Google. Eerste regel bij de eerste hit:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meh, ik ben zojuist gepwnd door de Port Salut. Ik wist niet wat het was, dus ik tikte het in op Google. Eerste regel bij de eerste hit:
[..]
Nee. Met Port Salut.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met rucola, wat versgemalen peper en olijfolie?
They who have faced it have turned grey upon its sight, and a clawing cold gets a grip of their hearts, even when the sun is at its heighest, witholding them from even the smallest moments of peaceful sleep. Restored their believes in Hell, it has.quote:
quote:
Maar dan wel een wat minder saai broodje met Port Salut!quote:
Toevallig vind ik dat heel lekker.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dan wel een wat minder saai broodje met Port Salut!
Snoep gezond eet een appel. Doe ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oef... Dat zou ik stiekem wel lusten nu
Nah, moet ik het dan maar doen voor je?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
ssstquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijkquote:
ik heb niks in huis...had boodschappen moeten doen maar ik heb liggen lammenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb trekMaar niet in de dingen die ik in huis heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |