Jijzelfquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:17 schreef PeuRac het volgende:
Jeetje een Fokker over de vloer bij mn ouders![]()
Jij?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:17 schreef PeuRac het volgende:
Ja, dat ben je zelf.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:17 schreef PeuRac het volgende:
Whut?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:17 schreef PeuRac het volgende:
C. is Schalke-fan.quote:
Dan nog. Kom op zeg. Veels te vet, veels te sletterig, dom en lelijk volk?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Que? Veel mensen noemen het vaak foutief een tijgerprint.
Hey Yuksquote:
Morgen wordt zeker een boeiende wedstrijdquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
C. is Schalke-fan.
Maar je hebt gelijk; morgen wordt boeiender.![]()
Nopequote:
Nopequote:
J.quote:
Joe?quote:
Een Fokker 100?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:17 schreef PeuRac het volgende:
2 dagen voetbal, dan een dag rust en het hele weekend weer feesten. En tussendoor werken en cursus voor de Colombianen voorbereiden...quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Hey Yuks
[..]
Morgen wordt zeker een boeiende wedstrijd
Strak schema dus.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
2 dagen voetbal, dan een dag rust en het hele weekend weer feesten. En tussendoor werken en cursus voor de Colombianen voorbereiden...
Ja!quote:
Have funquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja!
Dus ben er weg van. Goede vriend C opzoeken en de stad in.
Dat kanquote:
Nou nou, wat een enthousiasmequote:
GATVERDAMME!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kanmaar ik kan het laatst beetje leven uit je zuigen
Ik lig op bedquote:
Ons boek of ga je in je eentje verder?quote:
Nu al/pas/eindelijk?quote:
Nog steeds?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu al/pas/eindelijk?doorhalen wat niet van toepassing is.
DJ monkey? Je UI?quote:
quote:
Zonder jou lukt het ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ons boek of ga je in je eentje verder?
Ik bel jou nooit meer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:38 schreef ArTiC het volgende:
Mijn telefoon ging maar ik ben te lam om te kijken wie er belde
Klopt, maar waarom zou je genoegen nemen met een voldoende als je met mij een briljant iets tot stand kan brengen.quote:
Dat vraag ik jouquote:
Noem me eigenwijs, maar ik waag het erop.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, maar waarom zou je genoegen nemen met een voldoende als je met mij een briljant iets tot stand kan brengen.
Vrouw!quote:
Owhquote:
Waarom heb jij eigenlijk geen Pulitzerprijs, Air?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, maar waarom zou je genoegen nemen met een voldoende als je met mij een briljant iets tot stand kan brengen.
Hahaquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
OwhDacht dat je misschien op iets bekendste doelde wat ik niet ken, want onder grote steen
En dank je
Je houdt het goed vol he, die gruwelijke tijdenquote:
Ja hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je houdt het goed vol he, die gruwelijke tijden
Ik had een 9 als eindcijfer. Net geen 10quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Dacht, misschien is je Engels niet zo sterk.
Dit zou de eerste keer zijn geweestquote:
Whehehe, ikke lekker we-hellll.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had een 9 als eindcijfer. Net geen 10
Op dit vlak niet nee. De rest weet ik nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hoor
Men kan mij niet betichten van het niet hebben van doorzettingsvermogen
Dan zal je ook wel een voldoende voor wiskunde gehad hebben, als je weet dat 9 net geen 10 isquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had een 9 als eindcijfer. Net geen 10
Wat staat hier dan te blinken op de schouw?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:49 schreef Barbusse het volgende:
Waarom heb jij eigenlijk geen Pulitzerprijs, Air?
Een naaktfoto van Miss?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat staat hier dan te blinken op de schouw?
Ik heb Airquote:
Nee, die loopt hier gewoon naakt rond.quote:
Afronding wijsneusquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan zal je ook wel een voldoende voor wiskunde gehad hebben, als je weet dat 9 net geen 10 is
Ja, wat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Just so you know itquote:
Geniaalquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan zal je ook wel een voldoende voor wiskunde gehad hebben, als je weet dat 9 net geen 10 is
Hans Teeuwen, move over.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geniaal![]()
Jij bent echt grappigDaar zou je iets mee moeten doen jongen
Je hebt talent
De dildo van het jaar 2009 award?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die roem, gewillige vrouwen etc....niks voor mij.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geniaal![]()
Jij bent echt grappigDaar zou je iets mee moeten doen jongen
Je hebt talent
Zeker wetenquote:
Jij schrijft de grappen voor mij en ik krijg de creditsquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Al die roem, gewillige vrouwen etc....niks voor mij.
Je kan nog steeds niet verkroppen dat ik die voor je neus heb weggekaapt hè?quote:
Ook alleen maar omdat ik inmiddels geemigreerd benquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan nog steeds niet verkroppen dat ik die voor je neus heb weggekaapt hè?
Bummer, geen booty callquote:
Waarom quote je uitgerekend NU jezelf?quote:
Iemand moet het doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom quote je uitgerekend NU jezelf?
Omdat ik mezelf niet gebeld heb voor seks...weer niet rukken vanavondquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom quote je uitgerekend NU jezelf?
The memories.quote:
Oh noesquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf niet gebeld heb voor seks...weer niet rukken vanavond
quote:
Zing eens een liedje?quote:
Puik plan! Met van die kwastjes op je tepels graag, MissMSXquote:
Dan moet ze wel kunnen zingenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Puik plan! Met van die kwastjes op je tepels graag, MissMSX
We wagen het erop, wij leven graag gevaarlijk. Wij zijn immers Fok!kersquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef MissMSX het volgende:
Tuurlijk kan ik zingen. Of het om aan te horen is is een tweede
Als een -Engel-tjequote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef MissMSX het volgende:
Tuurlijk kan ik zingen. Of het om aan te horen is is een tweede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |