Wat heb je verorberd?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:04 schreef PeuRac het volgende:
Eten op![]()
Nu eens kijken wat ik ga doen vanavond.
Voetbal kijken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:04 schreef PeuRac het volgende:
Eten op![]()
Nu eens kijken wat ik ga doen vanavond.
Nooit.quote:
Niks bijzonders of smaakvol, ik had duidelijk niet zelf gekooktquote:
Gastquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nooit.
[..]
Niks bijzonders of smaakvol, ik had duidelijk niet zelf gekookt
Kapot gekookte aardappelen, wortels waarvoor je rustig je kunstgebit uit kon doen en kip die in talkpoeder gewenteld leek zo droogquote:
jij vol met Kaas?quote:
Je mist het puntquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kapot gekookte aardappelen, wortels waarvoor je rustig je kunstgebit uit kon doen en kip die in talkpoeder gewenteld leek zo droog
Eet smakelijk
De arme kindertjes in afrika zouden er 100km voor kruipenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kapot gekookte aardappelen, wortels waarvoor je rustig je kunstgebit uit kon doen en kip die in talkpoeder gewenteld leek zo droog
Eet smakelijk
quote:
Bij mij kan er nog wel wat bij.quote:
punten genoeg geraaktquote:
HÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eet smakelijk
Leeg. Niks geen kaas, niet eens in huis. Dat is niet het kutte aan vandaag. Keihard gewerkt en toch te weinig bereikt, tafelvoetbaltafel gesloopt door de kampioenen van donderdag (die we vandaag WEL verslagen hebben, het enige lichtpuntje) en ben gruwelijk sjaggo (ben ik nooit).quote:
Hier in Aachen is ook kermis. Wat een gruwelijke lowlifes lopen daar rond zegquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij mij kan er nog wel wat bij.
Ga misschien effe donertje halen ofzo. Ik moet ook nog even een chickcheck doen op de HOU JE VAST, WE GAAN ACHTERRRUIT!!!! kermis.
Nooit bij Yuki gaan eten dus.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eet smakelijk
Ja klopt maar tóch zijn die pantervelletjes wel lekker.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier in Aachen is ook kermis. Wat een gruwelijke lowlifes lopen daar rond zeg
Dit was een faal actie van mijn moederquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja klopt maar tóch zijn die pantervelletjes wel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |