quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]lijkt toch wel serieus te worden (bizar als je bedenkt hoe random het begon
). In elk geval afgelopen weekend met haar vrienden hele middag + avond op het terras gezeten. Verder zie ik dr toch wel 2-3 dagen per week.
Qua werk gaat het een stuk trager, maar komt ook door de doorlooptijden van de procedures, die zijn soms een paar maanden. Dus ik ga er zelf een schepje bij bovenop gooien.
Jij krijgt meteen melding?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hou mijn Whatsapp-adressenlijst in de gaten.
Ik niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:17 schreef Godtje het volgende:
Iemand deze gelezen?
http://www.bol.com/nl/p/n(...)002602706/index.html
Er zijn nog wel wat hobbels, maar iig totdat ik weg ben, blijven we wel daten denk ik, tegen die tijd ff kijken hoe heftig t allemaal is. Want als ik volgende week vertrek, is het vrijwel zeker over, als het nog een maand duurt, kan het heel anders zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klinkt goed! En heel veel succes met werk natuurlijk
Je gaat naar een OUD meet?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb al een FOK! meet staan. 2 in 8 jaar is zat
Man, ik kan zelfs schrijven!quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vroeg het ook meer aan mensen die kunnen lezen.
Yup. Erg leukquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:17 schreef Godtje het volgende:
Iemand deze gelezen?
http://www.bol.com/nl/p/n(...)002602706/index.html
spoiler enzoquote:
Ik had ook deze kunnen posten. Beide net zo dood.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:20 schreef L-E het volgende:
Verdomme, Godt is er weer met zn plaatjes hoor. Ransaap.
Omdat ik stom ben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom heb je dat boek dan niet gelezen?
Oké, ben eerlijk gezegd wel benieuwd hoe je emigratieplannen uitpakken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn nog wel wat hobbels, maar iig totdat ik weg ben, blijven we wel daten denk ik, tegen die tijd ff kijken hoe heftig t allemaal is. Want als ik volgende week vertrek, is het vrijwel zeker over, als het nog een maand duurt, kan het heel anders zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:22 schreef Godtje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oké, ben eerlijk gezegd wel benieuwd hoe je emigratieplannen uitpakken.
Het is nooit te laat voor een goed boekquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja goed he! Ik ben beetje laat maar blij dat ik hem nu heb gelezen.
Truequote:Op dinsdag 26 april 2011 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is nooit te laat voor een goed boek
Lezen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:25 schreef Q. het volgende:
Lezen doe ik wel zodra ik te oud ben om te lopen. Maandag ofzo.
Niet alleen literair, ik ben een barbaar op elk vlak!quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Lezen.Taal.
Boeken.
Je bent een literaire barbaar Q!
deze doet alsof!quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had ook deze kunnen posten. Beide net zo dood.
[ afbeelding ]
Je bent wel allround.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet alleen literair, ik ben een barbaar op elk vlak!
Laatste boek wat ik heb gelezenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:25 schreef L-E het volgende:
De laatste drie boeken die ik heb gelezen waren echt kut.
Klotequote:
Jij weet ook alles goed te laten klinken he?quote:
Mooiquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klote
Ja gewoon als ieder ander weekend, alleen even wat vervelende familieleden ontlopen maar voor de rest nog lekker de BBQ aangefikt bij wat vrienden, dat was leuk. En bier drinken in het zonnetje. En foto's nemen op het strand van brommerhelmen.
Ja, was toppie. [ afbeelding ]
quote:
Ik ben nu een trilogie aan het lezen over de Punische oorlogen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laatste boek wat ik heb gelezen![]()
[ afbeelding ]
Wat zal jij goed slapenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben nu een trilogie aan het lezen over de Punische oorlogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |