Lekker zo vlak voor je provider het dicht gaat zetten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:08 schreef L-E het volgende:
Vanavond gaat het gebeuren mensen, het laatste deel uit een reeks van zestien van 'L-E zet whatsapp op haar iphone'.
Moet jij niet weer een maand of vier naar Verweggistan? Gunnen we je echt wel!quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker zo vlak voor je provider het dicht gaat zetten.
Ja, hoe staat het daar eigenlijk meee, kerel?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
working on ital heb ik t alweer gecompliceerd
Denk dat het nog wel een staartje gaat krijgen die blokkades van mobiele providers, iedereen is er inmiddels zo aan gewend.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker zo vlak voor je provider het dicht gaat zetten.
Stond wel op het punt gisteren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Moet jij niet weer een maand of vier naar Verweggistan? Gunnen we je echt wel!
werk ofquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, hoe staat het daar eigenlijk meee, kerel?
De vlag kan uit!quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:08 schreef L-E het volgende:
Vanavond gaat het gebeuren mensen, het laatste deel uit een reeks van zestien van 'L-E zet whatsapp op haar iphone'.
Moet je duurder ding nemen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk dat het nog wel een staartje gaat krijgen die blokkades van mobiele providers, iedereen is er inmiddels zo aan gewend.
Je tweede meet in acht jaar? Zo leuk zijn ze?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb al een FOK! meet staan. 2 in 8 jaar is zat
Beide eigenlijkquote:
Ja!quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Je tweede meet in acht jaar? Zo leuk zijn ze?
quote:
Dan vraag ik niet verder.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weinig verdrietig als je weer lekker rond mag reizen
quote:
Ik hou mijn Whatsapp-adressenlijst in de gaten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:08 schreef L-E het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |