quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:00 schreef Crutch het volgende:
Hyves heb ik al tijd geleden opgezegd.
Dan spreek je iemand irl en zegt ze: "Hey ik was jarig. Dacht dat je wel een krabbeltje zou sturen.." WTF man?
Ik had je gedeletequote:Op dinsdag 26 april 2011 17:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Je had mij op Facebook! Hoezo geen meerwaarde?.
working on itquote:
Fijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:00 schreef L-E het volgende:
Ik voel trouwens voor het eerst in een half jaar weer een bepaalde rust van binnen. Volgens mij word ik mezelf weer.
Als je naar iemands profiel gaat, kan je links (onderaan) kiezen 'blokkeer deze persoon'quote:
Oh, en daar voel je je te goed voor zeker?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je Q toe gaat voegen kan gelijk heel FOK! mee kijken.
Kloptquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, en daar voel je je te goed voor zeker?
Alle applicaties heb ik geblokkeerd in mijn newsfeed. Overigens kan je die helemaal customizen, op mijn newsfeed komen alleen dingen die ik echt wil zien. Wat wel handig is aangezien ik ongeveer 70% van mijn tijd mobiel er op kijk/zit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:04 schreef xFriendx het volgende:
Overigens irritant idd als mensen op Facebook er megaveel neergooien, dan volg je die berichtenstroom amper meer. Idem met Hyves, alhoewel ik daar vrijwel niets meer mee doe.
Dan heb je je instellingen verkeerdquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je Q toe gaat voegen kan gelijk heel FOK! mee kijken.
Thanks!quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je naar iemands profiel gaat, kan je links (onderaan) kiezen 'blokkeer deze persoon'
Neuh dat hoef je inderdaad niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Dus ik hoef mijn FB-account niet te activeren voor jou? Ik was er zo dicht bij he!
Ik doe sowieso niet aan die applicaties en van die 'cadeautjes' en meer van die bende. Weet eigenlijk niet eens goed wat ik wel met Facebook doequote:Op dinsdag 26 april 2011 18:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alle applicaties heb ik geblokkeerd in mijn newsfeed. Overigens kan je die helemaal customizen, op mijn newsfeed komen alleen dingen die ik echt wil zien. Wat wel handig is aangezien ik ongeveer 70% van mijn tijd mobiel er op kijk/zit.
Beste beslissing van de afgelopen 15 jaar van mijn levenquote:
ik zie die uitnodigingen zelfs niet eens meerquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik doe sowieso niet aan die applicaties en van die 'cadeautjes' en meer van die bende. Weet eigenlijk niet eens goed wat ik wel met Facebook doe
Vraag je nu Q mee uit?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Neuh dat hoef je inderdaad niet.
Q was de eerste en laatste die ik had en die ik nog nooit irl had ontmoet.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:08 schreef L-E het volgende:
Vanavond gaat het gebeuren mensen, het laatste deel uit een reeks van zestien van 'L-E zet whatsapp op haar iphone'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |