Dat vraag ik jouquote:
Noem me eigenwijs, maar ik waag het erop.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, maar waarom zou je genoegen nemen met een voldoende als je met mij een briljant iets tot stand kan brengen.
Vrouw!quote:
Owhquote:
Waarom heb jij eigenlijk geen Pulitzerprijs, Air?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, maar waarom zou je genoegen nemen met een voldoende als je met mij een briljant iets tot stand kan brengen.
Hahaquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
OwhDacht dat je misschien op iets bekendste doelde wat ik niet ken, want onder grote steen
En dank je
Je houdt het goed vol he, die gruwelijke tijdenquote:
Ja hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je houdt het goed vol he, die gruwelijke tijden
Ik had een 9 als eindcijfer. Net geen 10quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Dacht, misschien is je Engels niet zo sterk.
Dit zou de eerste keer zijn geweestquote:
Whehehe, ikke lekker we-hellll.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had een 9 als eindcijfer. Net geen 10
Op dit vlak niet nee. De rest weet ik nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hoor
Men kan mij niet betichten van het niet hebben van doorzettingsvermogen
Dan zal je ook wel een voldoende voor wiskunde gehad hebben, als je weet dat 9 net geen 10 isquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had een 9 als eindcijfer. Net geen 10
Wat staat hier dan te blinken op de schouw?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:49 schreef Barbusse het volgende:
Waarom heb jij eigenlijk geen Pulitzerprijs, Air?
Een naaktfoto van Miss?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat staat hier dan te blinken op de schouw?
Ik heb Airquote:
Nee, die loopt hier gewoon naakt rond.quote:
Afronding wijsneusquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan zal je ook wel een voldoende voor wiskunde gehad hebben, als je weet dat 9 net geen 10 is
Ja, wat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Just so you know itquote:
Geniaalquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan zal je ook wel een voldoende voor wiskunde gehad hebben, als je weet dat 9 net geen 10 is
Hans Teeuwen, move over.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geniaal![]()
Jij bent echt grappigDaar zou je iets mee moeten doen jongen
Je hebt talent
De dildo van het jaar 2009 award?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die roem, gewillige vrouwen etc....niks voor mij.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geniaal![]()
Jij bent echt grappigDaar zou je iets mee moeten doen jongen
Je hebt talent
Zeker wetenquote:
Jij schrijft de grappen voor mij en ik krijg de creditsquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Al die roem, gewillige vrouwen etc....niks voor mij.
Je kan nog steeds niet verkroppen dat ik die voor je neus heb weggekaapt hè?quote:
Ook alleen maar omdat ik inmiddels geemigreerd benquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan nog steeds niet verkroppen dat ik die voor je neus heb weggekaapt hè?
Bummer, geen booty callquote:
Waarom quote je uitgerekend NU jezelf?quote:
Iemand moet het doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom quote je uitgerekend NU jezelf?
Omdat ik mezelf niet gebeld heb voor seks...weer niet rukken vanavondquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom quote je uitgerekend NU jezelf?
The memories.quote:
Oh noesquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf niet gebeld heb voor seks...weer niet rukken vanavond
quote:
Zing eens een liedje?quote:
Puik plan! Met van die kwastjes op je tepels graag, MissMSXquote:
Dan moet ze wel kunnen zingenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Puik plan! Met van die kwastjes op je tepels graag, MissMSX
We wagen het erop, wij leven graag gevaarlijk. Wij zijn immers Fok!kersquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef MissMSX het volgende:
Tuurlijk kan ik zingen. Of het om aan te horen is is een tweede
Als een -Engel-tjequote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef MissMSX het volgende:
Tuurlijk kan ik zingen. Of het om aan te horen is is een tweede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |