Kun je lekker gaan dubbeldaten met Peu!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:57 schreef ArTiC het volgende:
Als ik ooit dat soort termen ga gebruiken...shoot me
ik hoef me niet heel erg aan te passen merk ik alquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
!
Lekker zeiken over te hoge hypotheeklasten, parkeren in de binnenstad op zaterdagochtend en de jeugd van tegenwoordig!
De buurt gaat er met sprongen op vooruit sinds jij er woontquote:
Maar Peu's zoenmevrouw is toch knapperquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je lekker gaan dubbeldaten met Peu!
Nou, alle gordijnen gaan om tien voor tien preventief dichtquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De buurt gaat er met sprongen op vooruit sinds jij er woont
Altijd. Dan wie dan ook!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar Peu's zoenmevrouw is toch knapper
Doe es een foto van haar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:58 schreef CherryLips het volgende:
Neehee!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij zijn de gordijnen altijd dicht...quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, alle gordijnen gaan om tien voor tien preventief dicht
Dat zijn zeker die 40 plussers die dan op Fok! lopen te zeiken op de jeugd van tegenwoordig zekerquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, alle gordijnen gaan om tien voor tien preventief dicht
Heeft Peu je omgekocht, Yuki?quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:00 schreef -Engel- het volgende:
Ik ga even mijn boek uit lezen
Bis Later! Yo!
Lees ze damesquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Oja, mijn boek
Ik ga ook verder lezen.
Barbquote:
Denk:quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:
wtf, topic niet vol? Waar is het tempo van vandaag gebleven?
quote:
Ik dacht dat je een grapje maakte over het 40+-forumquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:01 schreef ArTiC het volgende:
Pittige kapsels
ik kom terug van mijn eerdere woorden, ik blijf hier
Aah, maar die posts kwamen 16sec na elkaar, dus die had ik niet gezienquote:
Ik moest huilen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:01 schreef ArTiC het volgende:
Pittige kapsels
ik kom terug van mijn eerdere woorden, ik blijf hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |