Singstarren samen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef MissMSX het volgende:
Tuurlijk kan ik zingen. Of het om aan te horen is is een tweede
* MissMSX zwiepert met d'r hangtieten terwijl ze krast als een ouwe kraaiquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We wagen het erop, wij leven graag gevaarlijk. Wij zijn immers Fok!kers
Hoe zingen die?quote:
I need a little time to think it overquote:
- Engel -quote:
Zing danquote:
Hey Bengeltjequote:
Dat klinkt goedquote:
*And the crowd goes wild!*quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX zwiepert met d'r hangtieten terwijl ze krast als een ouwe kraai
Ik hoor niks.....quote:
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWTTTTTTTTTTquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:38 schreef Watertornado het volgende:
WAAAJOOOoooooooooooooooooo -Engel-!!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoor ook niks hoorquote:
ik zit veeeeeeeel dichterbij dan dingesquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWTTTTTTTTTT![]()
Wie geht es mit dir?Warum?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Maar toch te ver wegquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zit veeeeeeeel dichterbij dan dinges
Oh bah, nee he?quote:
Onweer, geilquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar toch te ver weg
[..]
Oh bah, nee he?
Dat is alleen leuk als iemand me vasthoudtquote:
Jij gaat met je stramme stok omhoog in een open veld liggen in de hoop dat dat de bliksem inslaat?quote:
Ben je bang voor onweer?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar toch te ver weg
[..]
Oh bah, nee he?
Nou schiet op, geef die cavia water en pak de treinquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als iemand me vasthoudt
Ik ben echt heel bang voor onweer![]()
you sir...you are mentalquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij gaat met je stramme stok omhoog in een open veld liggen in de hoop dat dat de bliksem inslaat?
Hoeft ze geeneens naar jou toe. In de trein zitten is al voldoende veilig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef ArTiC het volgende:
Nou schiet op, geef die cavia water en pak de trein
kan je zingen terwijl ik je bescherm tegen Thor
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWTTTTTTTTTT![]()
Wie geht es mit dir?Ja, op dit moment wil ik eigenlijk even luchtje scheppen, naar de kermis ofzo maar ik ben te lui om er eigenlijk op uit te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je naar "Robert" toe?Beter onethisch dan oneetbaar
Zeg, wie loopt hier nou te geilen op onweer?quote:
Uhm... de hoge piefen komen weer op bezoek... dus de hele vestiging moet weer gladgestreken op het werk verschijnen... oja en ze spreken vooral Duitsquote:
Waarom kom jij niet hierheen? Jij hebt auto! En moet evt in Woerden zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou schiet op, geef die cavia water en pak de trein
kan je zingen terwijl ik je bescherm tegen Thor
Ga je ook naar Wd? Leuk!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarom kom jij niet hierheen? Jij hebt auto! En moet evt in Woerden zijn
Is gewoon mooi manquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg, wie loopt hier nou te geilen op onweer?
Ga naar de kermisquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, op dit moment wil ik eigenlijk even luchtje scheppen, naar de kermis ofzo maar ik ben te lui om er eigenlijk op uit te gaan.
Ga je naar "Robert" toe?
Donderdag pasquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarom kom jij niet hierheen? Jij hebt auto! En moet evt in Woerden zijn
Mooi gezicht, maar die herriequote:Op dinsdag 26 april 2011 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Is gewoon mooi man![]()
Vorig jaar hier vlakbij
[ afbeelding ]
Vet man, dat laagfrequente dat je haast niet kunt horen maar wel kunt voelen.quote:
Ja, maak het nog even beterquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vet man, dat laagfrequente dat je haast niet kunt horen maar wel kunt voelen.
Dat kan ik net zo goed van jou zeggenquote:
BOEM!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:53 schreef Yuki het volgende:
Ja, maak het nog even beter
Ik vind het altijd zo eng als het helemaal knettert en dan echt keihard BOEM
Lowlands 2010, de donderdagavond.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
Ik vind onweer tof zolang ik maar gewoon thuis ben en niet op een veld in een tent slaap
Och gut tochquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, maak het nog even beter
Ik vind het altijd zo eng als het helemaal knettert en dan echt keihard BOEM
Ach so. Viele Spaz mit die deutsche leutequote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm... de hoge piefen komen weer op bezoek... dus de hele vestiging moet weer gladgestreken op het werk verschijnen... oja en ze spreken vooral Duits
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |