Vandaag is het nog steeeeeeeeds lekker warm en als het in de zomer 23 graden was geweest had je ook gewoon je tetten in een bikini gepropt en was je gaan zwemmen! Alleen dan is het water warmer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Zeg lieverdals je leest, lees je dan ook de context?
Want IK HAD HET OVER VANDAAG!
Wel weer een behoorlijk taalfoutquote:
Dat maakt het natuurlijk andersquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou ja, mn oma is er dan ook en de rest van de familie, dus niet alleen mn opa.
Maar klopt, geen nieuws is goed nieuws zeggen ze toch. Ik vind het wel lekker zo, die rust
Bemoei je niet met mijn tetten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vandaag is het nog steeeeeeeeds lekker warm en als het in de zomer 23 graden was geweest had je ook gewoon je tetten in een bikini gepropt en was je gaan zwemmen! Alleen dan is het water warmer.
quote:
*pakt je tetters, propt ze in een driehoekje stof en smijt ze het koude water in*quote:
Puntenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*pakt je tetters, propt ze in een driehoekje stof en smijt ze het koude water in*
DAAR! Ga nou maar lekker rechtop staan van de kou!!!!
Same herequote:Op dinsdag 26 april 2011 15:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Kom maar niet op gang vandaag.
4 dagen vrij hakt er toch wel in, denk dat ik rond vrijdag pas weer in mijn normale ritme ben, en dan is het alweer weekend.
Kleerscheuren ladingen, maar nog nooit wat gebrokenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:02 schreef Mystikvm het volgende:
Wat een brokkenmakers hier. Ik ben mijn jeugd zonder breuken en kleerscheuren doorgekomen volgens mij.
Ik ook niet, wel altijd blauwe plekken en krassen enzo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kleerscheuren ladingen, maar nog nooit wat gebroken
Ik bijna m'n rug. Maar bijna telt alleen bij Jeu de Boules.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kleerscheuren ladingen, maar nog nooit wat gebroken
Met het oog daarop zou ik vrijdag eigenlijk vrij moeten nemen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Kom maar niet op gang vandaag.
4 dagen vrij hakt er toch wel in, denk dat ik rond vrijdag pas weer in mijn normale ritme ben, en dan is het alweer weekend.
Yup, hier ook nog altijd. Maar ja, bij mannen is het stoerquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook niet, wel altijd blauwe plekken en krassen enzo.
Nu nog steeds trouwens
Dat is met jurkjes idd weleens jammer... Maar ach, krijg alsnog wel genoeg bekijksquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yup, hier ook nog altijd. Maar ja, bij mannen is het stoer
En mieren!quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
Ik ben een dierenvriend, maar echt... Dood aan muggen
En honden!quote:
Paar weken terug nog een litteken erbij in mijn gezicht, mannelijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik krijg er alleen maar rimpels bijquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
Paar weken terug nog een litteken erbij in mijn gezicht, mannelijk
zonde
dan moet je sneller aankomen, om het op te vullenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg er alleen maar rimpels bij
Het was ook niet grappig bedoeldquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:28 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]Die vind ik niet grappig, ik als hondeneigenaar
Waarom?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik hou me in door geen 'katten' te roepen
NOG sneller?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
dan moet je sneller aankomen, om het op te vullen
Ik stik van de littekens.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Littekens roeleren (behalve in het gezicht). Ik zit onder de 'oorlogswonden', maakt mij alleen maar aantrekkelijker.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik stik van de littekens.
Ik genees ook heel traag
Nee, ondergekwijldquote:
Nja, dat is niet altijd zo hoor. Ik heb er meestal niet zoveel op tegen, maar ook niet zoveel mee eigenlijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Littekens roeleren (behalve in het gezicht). Ik zit onder de 'oorlogswonden', maakt mij alleen maar aantrekkelijker.
en sommige hebben er een leuk verhaal bijquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Littekens roeleren (behalve in het gezicht). Ik zit onder de 'oorlogswonden', maakt mij alleen maar aantrekkelijker.
Maar als alle vrouwtjes dood gaan, sterven de mannetjes ook uitquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
Op vrouwtjesmuggen na, mag alles van mij blijven leven
Of niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
en sommige hebben er een leuk verhaal bij
Ik had ze in m'n hele gezicht, maar het meeste is weggetrokken (behalve in m'n lip).quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik niet aantrekkelijk ben?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nja, dat is niet altijd zo hoor. Ik heb er meestal niet zoveel op tegen, maar ook niet zoveel mee eigenlijk
Dat is dan jammer maar helaasquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar als alle vrouwtjes dood gaan, sterven de mannetjes ook uit
Zilvervisjes, kakkerlakken, muizen, ratten en meer van dat soort gespuis mogen ook best dood hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
Op vrouwtjesmuggen na, mag alles van mij blijven leven
Ieder beest heeft z'n nutquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Zilvervisjes, kakkerlakken, muizen, ratten en meer van dat soort gespuis mogen ook best dood hoor.
Daarvoor ken ik je niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik niet aantrekkelijk ben?
*kras*
Precies, en muggen, kakkerlakken, zilvervisjes en andere insecten ws. nog wel meer dan de grotere zoogdieren. Iig hier in Nederlandquote:
Zonder bijen gaat de wereld ten onderquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, en muggen, kakkerlakken, zilvervisjes en andere insecten ws. nog wel meer dan de grotere zoogdieren. Iig hier in Nederland
En laten de bijen de laatste paar jaar nou net een enorme lading problemen hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zonder bijen gaat de wereld ten onder
Africhten is moeilijk hequote:Op dinsdag 26 april 2011 15:39 schreef missbehavin het volgende:
big heeft trouwens weer een slachtoffer gemaakt dit weekend. Tot bloedens toe.
Hij is gewoon heel erg beschermend geloof ikquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Africhten is moeilijk he![]()
Een van de katten van zoenmevrouw was zo aan het genieten van t aaien op z'n buik dat die me iets te stevig vast pakte
Hehe, dat kan ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is gewoon heel erg beschermend geloof ik
Daarom zei ik tquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En laten de bijen de laatste paar jaar nou net een enorme lading problemen hebben.
Briljant is dat hequote:Op dinsdag 26 april 2011 15:43 schreef ArTiC het volgende:
Wat een kutsnelwegen in België
Gewoon een snelweg met een stuk of 6 gelijkvloerse kruisingen + verkeerlichten tussen antwerpen en knokke
Wel lief hoor, maar het mag wel wat minderquote:
Ach, das bijzaakquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En laten de bijen de laatste paar jaar nou net een enorme lading problemen hebben.
Kei....notquote:
Ik blijf wel gewoon bij je wegquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel lief hoor, maar het mag wel wat minder
Dit geeft een hele andere betekenis aan het woord 'bijbal'quote:
Wij gingen gisteren naar Ede omdat er files zouden staan naar t strand, zijn we onderweg, horen we dat er niks aan de hand wasquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kei....not
Heb het strand niet eens gezien
Stroomstootwapenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel lief hoor, maar het mag wel wat minder
True. Insecten zijn onderschat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, en muggen, kakkerlakken, zilvervisjes en andere insecten ws. nog wel meer dan de grotere zoogdieren. Iig hier in Nederland
Bijenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zonder bijen gaat de wereld ten onder
Erg gezond ook nogquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Insecten zijn onderschat.
Maar toch, muggen
Ik dacht juist dat er geen bevruchting plaatsvond als je 't alleen met je hand deedquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gewoon zoals in China: met de hand de gewassen bevruchten
Zeker niet als ze dan ook nog eens gewassen zijn, of wat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat er geen bevruchting plaatsvond als je 't alleen met je hand deed
Ik snap NIETS van hetero-biologie
Ik vind ze vooral fascinerend. Als je bedenkt wat er allemaal draait om insectenquote:
Wespen eten bijen, dus wat dat betreft...quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Bijen heb je ook geen last van... wespen en muggen, die 2 dood en ik vind het best.
Met kwakje en al vingerenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat er geen bevruchting plaatsvond als je 't alleen met je hand deed
Hij heeft 't over gewassenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wespen eten bijen, dus wat dat betreft...
Beetje redundant als bijen al bedreigd zijn...We hebben een nieuwe aartsvijand.quote:The term wasp is typically defined as any insect of the order Hymenoptera and suborder Apocrita that is neither a bee nor an ant.[1] Almost every pest insect species has at least one wasp species that preys upon it or parasitizes it, making wasps critically important in natural control of their numbers, or natural biocontrol. Parasitic wasps are increasingly used in agricultural pest control as they prey mostly on pest insects and have little impact on crops.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft 't over gewassenEen mens is geen gewas, dommie
Zeg dan gewoon dat je wilt neuken en maak een vrouw niet blij met een dode musquote:
Oh zo, alsof dit iets nieuws isquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je wilt neuken en maak een vrouw niet blij met een dode mus
blijkbaar horen ze het het liefst na de eerste keerquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zeg het pas nadat er vele malen is geneukt
Hou je niet van neuken en wil je alleen maar kusjekroelen dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je wilt neuken en maak een vrouw niet blij met een dode mus
Wie niet?quote:
Nee. Ik ben ook niet serieusquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hou je niet van neuken en wil je alleen maar kusjekroelen dan?
Gelukkigquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik ben ook niet serieusStom bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |