Wel als je ze KO slaat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je ze gaat slaan, houden ze natuurlijk nooit op met brullen.
Ik heb het al zo vaak gezien he. Gaat zo'n kind op zn giechel, niks aan de hand tot daar een paniekerige moeder aan komt gerent. Dan beginnen ze spontaan te janken he die etters.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat ze 9 van de 10 keer ook doen. Puur voor de aandacht. Je hoort het ook vaak aan hoe ze janken. En de aandachtjanker verdient een mep, niet een troost.
Of drie gebroken tenenquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Totdat je een keer denkt: Stel je niet zo aaaaaan en dat die vinger dan op 5 plaatsen gebroken isMaar ach, daar kom je uiteindelijk wel achter!
Die bijnamenquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vond ik ook wel
Ben zeer benieuwd hoe dit gaat aflopen. Zeker omdat het meer inhoud heeft dan een evt Rockboy en fitnessboy.
Zeg lieverdquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is 2 dagen lang 26 graden geweest. Het enige waarom je nog niet echt buiten hebt kunnen zwemmen was omdat het water nog niet opgewarmd was... maar de lucht-temp was er echt wel naar hoor
Als we dan toch gaan antfucken
zo zei ik ook eens tegen mezelf, ach verman je. doorlopen....quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh nee dat heb ik niet. Ik ga er gewoon van uit dat alle koters zich aanstellen
Zo is de man van m'n nicht ook. Kind is gedonderd, heeft een schaafwond van de tafel, en gelijk kind op schoot, kijken naar het schaafwondje, ze moeten een nieuwe tafel kopen en kusje erop en zieligquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het al zo vaak gezien he. Gaat zo'n kind op zn giechel, niks aan de hand tot daar een paniekerige moeder aan komt gerent. Dan beginnen ze spontaan te janken he die etters.
Mooi hequote:Op dinsdag 26 april 2011 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die bijnamen
Maar goed, wel leuk voor je
En snel een nieuwe afspraak is altijd een goed teken
Echt tof jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vond ik ook wel
Ben zeer benieuwd hoe dit gaat aflopen. Zeker omdat het meer inhoud heeft dan een evt Rockboy en fitnessboy.
Ik ben nooit gegaan, zat er blijkbaar een haarbreukje of hoe heet dat in een of ander botje in m'n voet. Het schiet er nog weleens in als ik me verstap.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
zo zei ik ook eens tegen mezelf, ach verman je. doorlopen....
3 dagen later toch maar eens naar het ziekenhuis, ik had een breuk in mijn voet en kon meteen het gips in
ik schiet ook wel eens in een scheurtje, maar niet als ik misstap, dan schiet ik er vaker uitquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nooit gegaan, zat er blijkbaar een haarbreukje of hoe heet dat in een of ander botje in m'n voet. Het schiet er nog weleens in als ik me verstap.
Joh, ik kom hier zo zelden dat ik t allemaal niet meer weet hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mooi heMaar dat houdt ze wat makkelijker uit elkaar dan de daadwerkelijke namen leek mij
dacht ik ook. Zeker omdat hij er ook moeite voor doet.
Leuk Cue, keep us posted.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:54 schreef Cue_ het volgende:
Mooi heMaar dat houdt ze wat makkelijker uit elkaar dan de daadwerkelijke namen leek mij
dacht ik ook. Zeker omdat hij er ook moeite voor doet.
en liegen he, dat het net gebeurde... want als ze horen dat je er al 3 dagen mee loopt dan moet je eerst naar de huisarts..quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nooit gegaan, zat er blijkbaar een haarbreukje of hoe heet dat in een of ander botje in m'n voet. Het schiet er nog weleens in als ik me verstap.
Heb het over de meeste hier ook niet echt gehad, dus het ligt niet eens aan jouquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Joh, ik kom hier zo zelden dat ik t allemaal niet meer weet hoor
Ik vind het gewoon wel grappig
Proest!quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik schiet ook wel eens in een scheurtje, maar niet als ik misstap, dan schiet ik er vaker uit
Ga je gelijk naar de SEH dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
en liegen he, dat het net gebeurde... want als ze horen dat je er al 3 dagen mee loopt dan moet je eerst naar de huisarts..
foto's maken... ze snapten er niks van.. is dit echt van net? dat heb ik nog een half uur vol weten te houden
OMGquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo is de man van m'n nicht ook. Kind is gedonderd, heeft een schaafwond van de tafel, en gelijk kind op schoot, kijken naar het schaafwondje, ze moeten een nieuwe tafel kopen en kusje erop en zielig
Dat is echt heel erg...quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo is de man van m'n nicht ook. Kind is gedonderd, heeft een schaafwond van de tafel, en gelijk kind op schoot, kijken naar het schaafwondje, ze moeten een nieuwe tafel kopen en kusje erop en zielig
je hebt net gelezen dat ik meteen in het gips moest?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je gelijk naar de SEH dan?Jezus, zelfs toen m'n vinger in een hoek van 90 graden stond hebben we eerst de huisarts gebeld
Ja, en dan moet je alsnog naar de eerste hulp, dat schiet niet op...quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je gelijk naar de SEH dan?Jezus, zelfs toen m'n vinger in een hoek van 90 graden stond hebben we eerst de huisarts gebeld
Goedquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb het over de meeste hier ook niet echt gehad, dus het ligt niet eens aan jou
Maar hoe is het met jou dan?
Ik ga altijd eerst naar de huisartsquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt net gelezen dat ik meteen in het gips moest?
noujah dat voelde ik zelf ook wel een beetje aan, dus dan heb ik toch niks bij de huisarts te zoeken
O, stomme tafel, scherpe randen enzo. Alsof er tafels zonder randen zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:00 schreef L-E het volgende:
Ik lees het nu pas, hoezo een nieuwe tafel kopen?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, stomme tafel, scherpe randen enzo. Alsof er tafels zonder randen zijn.
Wij moesten naar de huisartsenpost. Waar we 2 uur hebben gewacht, waarna we om de hoek naar het ziekenhuis werden gestuurd en nog een paar uur konden wachten. Tofquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga altijd eerst naar de huisartsAlleen toen ik 's nachts uit de hoogslaper was geflikkerd, maar zelfs toen hebben m'n ouders de huisarts gebeld die me gelijk naar het ziekenhuis doorstuurde.
Oh jezus. Mijn zus zegt altijd tegen Peuter als hij is gevallen: 'KIJK DAN OOK WAAR JE LOOPT FLUITKETEL, STRAKS KOMT ER WEER BLOED OP DE BANKquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, stomme tafel, scherpe randen enzo. Alsof er tafels zonder randen zijn.
ik heb niks of moet naar het ziekenhuis, simpelquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga altijd eerst naar de huisartsAlleen toen ik 's nachts uit de hoogslaper was geflikkerd, maar zelfs toen hebben m'n ouders de huisarts gebeld die me gelijk naar het ziekenhuis doorstuurde.
Ik zeg ook niet dat het logisch isquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij moesten naar de huisartsenpost. Waar we 2 uur hebben gewacht, waarna we om de hoek naar het ziekenhuis werden gestuurd en nog een paar uur konden wachten. Tof
Ik heb eens een kwartier niets kunnen zien en toen mocht ik gelijk door bij de eerste hulp
Goed om te horen! ja jammer van je baaldag. Maar die gaan gelukkig ook weer voorbijquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goed
Relatie iig
Verder heb ik wel een baaldag, maar dat hebben we allemaal wel eens
klinkt saaiquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:02 schreef Mystikvm het volgende:
Wat een brokkenmakers hier. Ik ben mijn jeugd zonder breuken en kleerscheuren doorgekomen volgens mij.
Ik heb heel veel gekneusd als kind. Echt, heel veel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:02 schreef Mystikvm het volgende:
Wat een brokkenmakers hier. Ik ben mijn jeugd zonder breuken en kleerscheuren doorgekomen volgens mij.
Je tetten?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb heel veel gekneusd als kind. Echt, heel veel.
das de juiste!quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh jezus. Mijn zus zegt altijd tegen Peuter als hij is gevallen: 'KIJK DAN OOK WAAR JE LOOPT FLUITKETEL, STRAKS KOMT ER WEER BLOED OP DE BANK'
Dat is een iets andere aanpak.
Ouders kunnen ook niet heksenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben er pas sinds 4 jaar achter wie mij toen ik 9 maanden was van de commode heeft laten donderen.
Blijkbaar had ik me van de commode afgedraaid toen pa of ma iets pakte, polsje gebroken waardoor ik niet meer kon kruipen dus ik liep met 9 maanden al![]()
Het was mijn moeder die niet had opgelet.
Ik ben heel flexibelquote:
Nou, dat vonden wij dus wel, maar dat bleek toch niet zo te zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het logisch is
Ja, helemaal. wat saai eigenlijk dat ik niets te klagen heb.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed om te horen! ja jammer van je baaldag. Maar die gaan gelukkig ook weer voorbij
Met de kinderen ook alles goed?
Wees blij, je kon al heel vroeg lopen dus.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben er pas sinds 4 jaar achter wie mij toen ik 9 maanden was van de commode heeft laten donderen.
Blijkbaar had ik me van de commode afgedraaid toen pa of ma iets pakte, polsje gebroken waardoor ik niet meer kon kruipen dus ik liep met 9 maanden al![]()
Het was mijn moeder die niet had opgelet.
Beter saai dan slechte dingen hequote:Op dinsdag 26 april 2011 15:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, helemaal. wat saai eigenlijk dat ik niets te klagen heb.
(Behalve dan dat mn opa Alzheimer heeft en dat mn ex zei: Nou, dan hoeven de kindjes er toch niet heen voor zn verjaardag, hij krijgt dat toch niet meer meeEcht, lekker lomp
)
Nou ja, mn oma is er dan ook en de rest van de familie, dus niet alleen mn opa.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beter saai dan slechte dingen he
(dat is wel minder
Dat je ex lomp is wisten we al. Zit natuurlijk ook wel een logica in.. maar dit is toch meer een gevoelskwestie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |