+1quote:
Niet eens de zomer?quote:
Nietquote:
Dat laatste spreekt voor zich natuurlijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet
Ik ben in elke provincie en op elk eiland geweest (overnacht) van Nederland
Sterker nog... op Zeeland na, heb ik in elke provincie seks gehad
Ik ben niet zo reislustig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet
Ik ben in elke provincie en op elk eiland geweest (overnacht) van Nederland
ikke Texel en Amelandquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:07 schreef CherryLips het volgende:
ik ben nog nooit op de waddeneilanden geweest
New era, new rules.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:09 schreef Ang3l het volgende:
IK had de lapo............ HOER!!!!!!!!!!!
Je stal mijn spotlight!
Owquote:• Zie je dat het topic vol is, kan iedereen een nieuwe openen met open nieuw deel.
Waar is dat jurkje?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
Ik heb heel Nederland gezien.
En ik heb een heel tof jurkje gevondenIs ie er alleen nog maar in maat 46... Die zakt van m'n kont af
Ik ben het met je eens hoorquote:
Vind je het gek met die "ons ben zunig" wijven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:06 schreef stbabylon het volgende:
DE PROVINCIEquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh? En Delfzijl dan
En Appingedam?
En Eemshaven??
Nou?
Zie TTquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:09 schreef Ang3l het volgende:
IK had de lapo............ HOER!!!!!!!!!!!
Je stal mijn spotlight!
Op mijn 17de had ik quintet. Duurde toch nog 6 jaar na de eerste 4 dat ik ze compleet had (Schier, Terschelling en Vlieland voor mijn 6de, Texel op mijn 11de). Wel geinig dat ik het eiland waar ik het laatst kwam, nu het meest heb bezocht (Ameland tegen de 20x).quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:07 schreef CherryLips het volgende:
ik ben nog nooit op de waddeneilanden geweest
En jurkje dat van je kont afzakt? Knapquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
Ik heb heel Nederland gezien.
En ik heb een heel tof jurkje gevondenIs ie er alleen nog maar in maat 46... Die zakt van m'n kont af
Strapless, dus hij zakt zo naar onderquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En jurkje dat van je kont afzakt? Knap
Misschien is het jurkje strapless?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En jurkje dat van je kont afzakt? Knap
Dan vrees ik dat jij direct van lente naar de herfst gaatquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, dat is nog een brug te ver voor nu.
Nee, ik hou van de zomer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat jij direct van lente naar de herfst gaat
Vermenigvuldigen blijkbaarquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een mierenplaag thuis, kun je daar iets mee?
Oh, goed dat je het zegt. Die hebben wij ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een mierenplaag thuis, kun je daar iets mee?
Efficient is anders ja. Ik was er dus ook 1 aan het maken en kreeg de melding dat er al 1 open was. God weeeeeeeeeeeet hoeveel mensen nu tegelijk een nieuw topic gaan aanmaken! MILJOENEN!quote:
Die is nu!quote:
Zal de tijd wel zijn, want overal waren de lokdoosjes uitverkocht. Ik heb nu mierenpoeder en dat werkt geweldig, eergisteren gestrooid en er loopt helemaal niets meer nu.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, goed dat je het zegt. Die hebben wij ook.
maar er zullen toch nooit dubbele komen, goed hequote:Op dinsdag 26 april 2011 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Efficient is anders ja. Ik was er dus ook 1 aan het maken en kreeg de melding dat er al 1 open was. God weeeeeeeeeeeet hoeveel mensen nu tegelijk een nieuw topic gaan aanmaken! MILJOENEN!
MINSTENS!!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Efficient is anders ja. Ik was er dus ook 1 aan het maken en kreeg de melding dat er al 1 open was. God weeeeeeeeeeeet hoeveel mensen nu tegelijk een nieuw topic gaan aanmaken! MILJOENEN!
Nou, handigquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
maar er zullen toch nooit dubbele komen, goed he
Een vijfde colonne van Fok!-topics!quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The horror!quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Radio aan? Wat een hoop bagger he?quote:
Ja, dat poeder helpt heel goed idd. Wij hebben ze ook niet meer binnen. Buiten nog wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Zal de tijd wel zijn, want overal waren de lokdoosjes uitverkocht. Ik heb nu mierenpoeder en dat werkt geweldig, eergisteren gestrooid en er loopt helemaal niets meer nu.
Kan niet gewoon die limiet van 300 eraf, achterhaalde bende.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Nou krijgen we nooit meer leuke TT's
Kan ie dan niet gewoon helemaaaaal standaard automatistischautistisch een nieuw deel openen?
Ontelbaar keer ontelbaar!quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:20 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind het getuigen van een gebrek aan etiquette om iemand z'n TT te pikken
Koud?? Waar woon jij dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Vandaag is het te koud om het zomer te noemen, gek!
Klopt niet. Bij zomer hoort ook warm buiten(zwem)water. Ik wens de buitenzwemmers op dit moment succes.quote:
Jullie kennen me nou toch wel een beetjequote:Op dinsdag 26 april 2011 14:20 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind het getuigen van een gebrek aan etiquette om iemand z'n TT te pikken
Te koud OM HET ZOMER TE NOEMEN! Het is niet koud, maar zoals Babs zegt, niet echt buitenzwemweer.quote:
Wie is er doodtvermoordt?quote:
Inderdaad. Dat was fucking-koud, zondagquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:22 schreef stbabylon het volgende:
Klopt niet. Bij zomer hoort ook warm buiten(zwem)water. Ik wens de buitenzwemmers op dit moment succes.
Mierengeneuk dusquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Te koud OM HET ZOMER TE NOEMEN! Het is niet koud, maar zoals Babs zegt, niet echt buitenzwemweer.
Een legioen miertjesquote:
In plaats van Lapo-hunter, OP-hunter geworden? You´re moving up in the world, kiddoquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
Jullie kennen me nou toch wel een beetje
Ik heb dit jaar nog niet gezwommen maar we vroegen ons afgelopen weekend af hoe lang het duurt voordat het water een beetje is opgewarmd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt niet. Bij zomer hoort ook warm buiten(zwem)water. Ik wens de buitenzwemmers op dit moment succes.
Zo'n raketijsje met chocola op het puntjequote:
Een doosje Merciquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n raketijsje met chocola op het puntje
RIP aan de nabestaandenquote:
elton johnquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Radio aan? Wat een hoop bagger he?Met het huidige nummer als topper
quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:26 schreef L-E het volgende:
De buschauffeur zei net tegen mijn zoon die snikkend met zijn bebloede knie (want hard gevallen buiten) de bus in stapte: JE BENT TOCH EEN KEREL, LOOP NIET ZO TE JANKEN MAN!
Zegt Peuter verontwaardigd: 'Ik moet toch mijn gevoel kunnen uiten.'
Het wordt echt tijd voor een man in huis.
Die jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:26 schreef L-E het volgende:
De buschauffeur zei net tegen mijn zoon die snikkend met zijn bebloede knie (want hard gevallen buiten) de bus in stapte: JE BENT TOCH EEN KEREL, LOOP NIET ZO TE JANKEN MAN!
Sorry maar hij is wel grappigquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:26 schreef L-E het volgende:
Hoe oud is peuter?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:26 schreef L-E het volgende:
wat een lul van een buschauffeurquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:26 schreef L-E het volgende:
Mwah.. donderdag uitslagen van het bloedonderzoek bij de kinderarts, dan weten we hopelijk meer.quote:
Zo rond eind juni komt het zeewater richting de 18 graden. Plassen en buiten zwembaden zullen begin juni daar zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog niet gezwommen maar we vroegen ons afgelopen weekend af hoe lang het duurt voordat het water een beetje is opgewarmd.
Ik heb een lach op m'n gezicht.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:26 schreef L-E het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:26 schreef L-E het volgende:
[Singles] met kutnamenquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:27 schreef Cue_ het volgende:
Ik kan gewoon 'mn eigen post niet terugvinden in het oude topic
Met de boot Amsterdam inquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:29 schreef Djieluh het volgende:
Zaterdag Eindhoven. Gaat weer uitstekend worden. Wie gaat ook?
Deze kledder ging keihard onderuit, dat zijn de goede verhalenquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:30 schreef L-E het volgende:
[..]
OMG, Samzz vindt een kledderverhaal leuk!
Zelfs ik huil danquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan mag hij best een beetje huilen als hij gevallen is.
Het gaat wel, wachten op de uitslagen dus.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry maar hij is wel grappig![]()
Alles goed met de knul?
Oh, daar lachte ze om?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Deze kledder ging keihard onderuit, dat zijn de goede verhalen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat Babs zegt
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
En dat het nu al een periode ongewoon warm is verandert daar niets aan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo rond eind juni komt het zeewater richting de 18 graden. Plassen en buiten zwembaden zullen begin juni daar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |