O, stomme tafel, scherpe randen enzo. Alsof er tafels zonder randen zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:00 schreef L-E het volgende:
Ik lees het nu pas, hoezo een nieuwe tafel kopen?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, stomme tafel, scherpe randen enzo. Alsof er tafels zonder randen zijn.
Wij moesten naar de huisartsenpost. Waar we 2 uur hebben gewacht, waarna we om de hoek naar het ziekenhuis werden gestuurd en nog een paar uur konden wachten. Tofquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga altijd eerst naar de huisartsAlleen toen ik 's nachts uit de hoogslaper was geflikkerd, maar zelfs toen hebben m'n ouders de huisarts gebeld die me gelijk naar het ziekenhuis doorstuurde.
Oh jezus. Mijn zus zegt altijd tegen Peuter als hij is gevallen: 'KIJK DAN OOK WAAR JE LOOPT FLUITKETEL, STRAKS KOMT ER WEER BLOED OP DE BANKquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, stomme tafel, scherpe randen enzo. Alsof er tafels zonder randen zijn.
ik heb niks of moet naar het ziekenhuis, simpelquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga altijd eerst naar de huisartsAlleen toen ik 's nachts uit de hoogslaper was geflikkerd, maar zelfs toen hebben m'n ouders de huisarts gebeld die me gelijk naar het ziekenhuis doorstuurde.
Ik zeg ook niet dat het logisch isquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij moesten naar de huisartsenpost. Waar we 2 uur hebben gewacht, waarna we om de hoek naar het ziekenhuis werden gestuurd en nog een paar uur konden wachten. Tof
Ik heb eens een kwartier niets kunnen zien en toen mocht ik gelijk door bij de eerste hulp
Goed om te horen! ja jammer van je baaldag. Maar die gaan gelukkig ook weer voorbijquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goed
Relatie iig
Verder heb ik wel een baaldag, maar dat hebben we allemaal wel eens
klinkt saaiquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:02 schreef Mystikvm het volgende:
Wat een brokkenmakers hier. Ik ben mijn jeugd zonder breuken en kleerscheuren doorgekomen volgens mij.
Ik heb heel veel gekneusd als kind. Echt, heel veel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:02 schreef Mystikvm het volgende:
Wat een brokkenmakers hier. Ik ben mijn jeugd zonder breuken en kleerscheuren doorgekomen volgens mij.
Je tetten?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb heel veel gekneusd als kind. Echt, heel veel.
das de juiste!quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh jezus. Mijn zus zegt altijd tegen Peuter als hij is gevallen: 'KIJK DAN OOK WAAR JE LOOPT FLUITKETEL, STRAKS KOMT ER WEER BLOED OP DE BANK'
Dat is een iets andere aanpak.
Ouders kunnen ook niet heksenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben er pas sinds 4 jaar achter wie mij toen ik 9 maanden was van de commode heeft laten donderen.
Blijkbaar had ik me van de commode afgedraaid toen pa of ma iets pakte, polsje gebroken waardoor ik niet meer kon kruipen dus ik liep met 9 maanden al![]()
Het was mijn moeder die niet had opgelet.
Ik ben heel flexibelquote:
Nou, dat vonden wij dus wel, maar dat bleek toch niet zo te zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het logisch is
Ja, helemaal. wat saai eigenlijk dat ik niets te klagen heb.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed om te horen! ja jammer van je baaldag. Maar die gaan gelukkig ook weer voorbij
Met de kinderen ook alles goed?
Wees blij, je kon al heel vroeg lopen dus.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben er pas sinds 4 jaar achter wie mij toen ik 9 maanden was van de commode heeft laten donderen.
Blijkbaar had ik me van de commode afgedraaid toen pa of ma iets pakte, polsje gebroken waardoor ik niet meer kon kruipen dus ik liep met 9 maanden al![]()
Het was mijn moeder die niet had opgelet.
Beter saai dan slechte dingen hequote:Op dinsdag 26 april 2011 15:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, helemaal. wat saai eigenlijk dat ik niets te klagen heb.
(Behalve dan dat mn opa Alzheimer heeft en dat mn ex zei: Nou, dan hoeven de kindjes er toch niet heen voor zn verjaardag, hij krijgt dat toch niet meer meeEcht, lekker lomp
)
Nou ja, mn oma is er dan ook en de rest van de familie, dus niet alleen mn opa.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beter saai dan slechte dingen he
(dat is wel minder
Dat je ex lomp is wisten we al. Zit natuurlijk ook wel een logica in.. maar dit is toch meer een gevoelskwestie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |