Vandaag is het nog steeeeeeeeds lekker warm en als het in de zomer 23 graden was geweest had je ook gewoon je tetten in een bikini gepropt en was je gaan zwemmen! Alleen dan is het water warmer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Zeg lieverdals je leest, lees je dan ook de context?
Want IK HAD HET OVER VANDAAG!
Wel weer een behoorlijk taalfoutquote:
Dat maakt het natuurlijk andersquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou ja, mn oma is er dan ook en de rest van de familie, dus niet alleen mn opa.
Maar klopt, geen nieuws is goed nieuws zeggen ze toch. Ik vind het wel lekker zo, die rust
Bemoei je niet met mijn tetten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vandaag is het nog steeeeeeeeds lekker warm en als het in de zomer 23 graden was geweest had je ook gewoon je tetten in een bikini gepropt en was je gaan zwemmen! Alleen dan is het water warmer.
quote:
*pakt je tetters, propt ze in een driehoekje stof en smijt ze het koude water in*quote:
Puntenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*pakt je tetters, propt ze in een driehoekje stof en smijt ze het koude water in*
DAAR! Ga nou maar lekker rechtop staan van de kou!!!!
Same herequote:Op dinsdag 26 april 2011 15:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Kom maar niet op gang vandaag.
4 dagen vrij hakt er toch wel in, denk dat ik rond vrijdag pas weer in mijn normale ritme ben, en dan is het alweer weekend.
Kleerscheuren ladingen, maar nog nooit wat gebrokenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:02 schreef Mystikvm het volgende:
Wat een brokkenmakers hier. Ik ben mijn jeugd zonder breuken en kleerscheuren doorgekomen volgens mij.
Ik ook niet, wel altijd blauwe plekken en krassen enzo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kleerscheuren ladingen, maar nog nooit wat gebroken
Ik bijna m'n rug. Maar bijna telt alleen bij Jeu de Boules.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kleerscheuren ladingen, maar nog nooit wat gebroken
Met het oog daarop zou ik vrijdag eigenlijk vrij moeten nemen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Kom maar niet op gang vandaag.
4 dagen vrij hakt er toch wel in, denk dat ik rond vrijdag pas weer in mijn normale ritme ben, en dan is het alweer weekend.
Yup, hier ook nog altijd. Maar ja, bij mannen is het stoerquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook niet, wel altijd blauwe plekken en krassen enzo.
Nu nog steeds trouwens
Dat is met jurkjes idd weleens jammer... Maar ach, krijg alsnog wel genoeg bekijksquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yup, hier ook nog altijd. Maar ja, bij mannen is het stoer
En mieren!quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
Ik ben een dierenvriend, maar echt... Dood aan muggen
En honden!quote:
Paar weken terug nog een litteken erbij in mijn gezicht, mannelijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yup, hier ook nog altijd. Maar ja, bij mannen is het stoer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |