True. Insecten zijn onderschat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, en muggen, kakkerlakken, zilvervisjes en andere insecten ws. nog wel meer dan de grotere zoogdieren. Iig hier in Nederland
Bijenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zonder bijen gaat de wereld ten onder
Erg gezond ook nogquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Insecten zijn onderschat.
Maar toch, muggen
Ik dacht juist dat er geen bevruchting plaatsvond als je 't alleen met je hand deedquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gewoon zoals in China: met de hand de gewassen bevruchten
Zeker niet als ze dan ook nog eens gewassen zijn, of wat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat er geen bevruchting plaatsvond als je 't alleen met je hand deed
Ik snap NIETS van hetero-biologie
Ik vind ze vooral fascinerend. Als je bedenkt wat er allemaal draait om insectenquote:
Wespen eten bijen, dus wat dat betreft...quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Bijen heb je ook geen last van... wespen en muggen, die 2 dood en ik vind het best.
Met kwakje en al vingerenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat er geen bevruchting plaatsvond als je 't alleen met je hand deed
Hij heeft 't over gewassenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wespen eten bijen, dus wat dat betreft...
Beetje redundant als bijen al bedreigd zijn...We hebben een nieuwe aartsvijand.quote:The term wasp is typically defined as any insect of the order Hymenoptera and suborder Apocrita that is neither a bee nor an ant.[1] Almost every pest insect species has at least one wasp species that preys upon it or parasitizes it, making wasps critically important in natural control of their numbers, or natural biocontrol. Parasitic wasps are increasingly used in agricultural pest control as they prey mostly on pest insects and have little impact on crops.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft 't over gewassenEen mens is geen gewas, dommie
Zeg dan gewoon dat je wilt neuken en maak een vrouw niet blij met een dode musquote:
Oh zo, alsof dit iets nieuws isquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je wilt neuken en maak een vrouw niet blij met een dode mus
blijkbaar horen ze het het liefst na de eerste keerquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zeg het pas nadat er vele malen is geneukt
Hou je niet van neuken en wil je alleen maar kusjekroelen dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je wilt neuken en maak een vrouw niet blij met een dode mus
Wie niet?quote:
Nee. Ik ben ook niet serieusquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hou je niet van neuken en wil je alleen maar kusjekroelen dan?
Gelukkigquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik ben ook niet serieusStom bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |