Zilvervisjes, kakkerlakken, muizen, ratten en meer van dat soort gespuis mogen ook best dood hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
Op vrouwtjesmuggen na, mag alles van mij blijven leven
Ieder beest heeft z'n nutquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Zilvervisjes, kakkerlakken, muizen, ratten en meer van dat soort gespuis mogen ook best dood hoor.
Daarvoor ken ik je niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik niet aantrekkelijk ben?
*kras*
Precies, en muggen, kakkerlakken, zilvervisjes en andere insecten ws. nog wel meer dan de grotere zoogdieren. Iig hier in Nederlandquote:
Zonder bijen gaat de wereld ten onderquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, en muggen, kakkerlakken, zilvervisjes en andere insecten ws. nog wel meer dan de grotere zoogdieren. Iig hier in Nederland
En laten de bijen de laatste paar jaar nou net een enorme lading problemen hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zonder bijen gaat de wereld ten onder
Africhten is moeilijk hequote:Op dinsdag 26 april 2011 15:39 schreef missbehavin het volgende:
big heeft trouwens weer een slachtoffer gemaakt dit weekend. Tot bloedens toe.
Hij is gewoon heel erg beschermend geloof ikquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Africhten is moeilijk he![]()
Een van de katten van zoenmevrouw was zo aan het genieten van t aaien op z'n buik dat die me iets te stevig vast pakte
Hehe, dat kan ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is gewoon heel erg beschermend geloof ik
Daarom zei ik tquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En laten de bijen de laatste paar jaar nou net een enorme lading problemen hebben.
Briljant is dat hequote:Op dinsdag 26 april 2011 15:43 schreef ArTiC het volgende:
Wat een kutsnelwegen in België
Gewoon een snelweg met een stuk of 6 gelijkvloerse kruisingen + verkeerlichten tussen antwerpen en knokke
Wel lief hoor, maar het mag wel wat minderquote:
Ach, das bijzaakquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En laten de bijen de laatste paar jaar nou net een enorme lading problemen hebben.
Kei....notquote:
Ik blijf wel gewoon bij je wegquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel lief hoor, maar het mag wel wat minder
Dit geeft een hele andere betekenis aan het woord 'bijbal'quote:
Wij gingen gisteren naar Ede omdat er files zouden staan naar t strand, zijn we onderweg, horen we dat er niks aan de hand wasquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kei....not
Heb het strand niet eens gezien
Stroomstootwapenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel lief hoor, maar het mag wel wat minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |